Ezoic EPMV CALTE - Naučite kako optimizirati prihod vaše web lokacije

Ezoic EPMV CALTE - Naučite kako optimizirati prihod vaše web lokacije


Kao internetski izdavač koji je postigao Prijavio se sa Ezoic da unovči vašu web stranicu, vjerovatno se pitate o učinku vaše web lokacije. Na osnovu Ezoic EPMV grafikona za vašu web stranicu pitate se kako možete dalje optimizirati prihod oglasa. Pa, ovaj članak će vam pomoći da objasnite dalje od Ezoic EPMV CALTE-a i kako možete dodatno optimizirati svoju web lokaciju za maksimalan prihod oglasa.

Šta je EPMV

EPMV označava zaradu na hiljadu posjetilaca. Jednostavno rečeno, EPMV prikazuje koliko prihoda oglasa zarađujete po tisuću posjetitelja na cijeloj cijeloj web stranici. Nije mjerenje određene stranice ili oglasne jedinice.

Zašto CPC i CPM stope nisu dovoljne za izdavače

Kao izdavač, verovatno ste čuli za ZKP i CPM, koji su jedinice za reklamačke cene, koje oglašivači plaćaju mrežu oglasa, a zauzvrat vam plaćaju. CPC označava troškove po kliku i CPM označavaju troškove na hiljadu utisaka za oglase prikazane na vašoj web lokaciji. Međutim, kao izdavač, samo znajući stope oglasa, jer su metrike korisnije za oglašivača od izdavača.

Na jednoj stranici vaše web stranice vjerovatno imate više od jednog prikaza oglasa. Vjerovatnije je da su tri ili više prikazanih oglasa po stranici. Dakle, na primjer, za svakih hiljadu posjetilaca koji posjećuju tu stranicu, oni bi gledali tri oglasa.

Kako izračunati Ezoic EPMV

Ako je jedan oglas vrijedan 0,05 CPM-a, za 3 oglasa na stranici, to bi iznosilo 0,15 eCPM (efektivni CPMS) za 3 prikazana 3 oglasa po stranici na hiljadu posjetilaca.

Da li bi bilo dovoljno da kaže za 10.000 posjetilaca, prihod za izdavača bi tada bio 10.000 x $ 0,15 = 1.500 dolara?

To nije potpuna slika za izdavača da izračuna svoje prihode od veb stranice. To je zato što posjetitelji mogu vidjeti više od jedne stranice. Neki posjetitelji mogu posjetiti 2 ili 3 stranice u jednoj sesiji.

Dakle, ako 50% od 10.000 posjetilaca posjećuje 3 stranice po sesiji, zarada bi bila 5000 posjetilaca x 3 stranice x 0,15 $ = 2,250 dolara

Dodajte da preostalih 50% posjetitelja koji bi posjetili samo jednu stranicu po sesiji, koja bi bila 5000 posjetilaca x 1 stranica x 0,15 $ = 750 dolara.

Dakle, ukupni prihod oglasa iznosio bi 2,250 USD + 750 $ = 3000 $ ukupnog prihoda oglasa. Ukupni prihod oglasa od 3.000 dolara sada je podijeljen sa 1.000 posjetilaca, što EPMV čini 3 dolara za hiljadu posjeta. To učinkovito znači da zaradite 3 dolara na hiljadu posjetilaca.

U suprotnosti s tim da koristite samo ECPM koji bi iznosio samo 0,15 eCPM-a.

Stoga koristeći EPMV metodu znači da se prihod oglasa bolje odražava nego samo korištenje metode CPM-a.

Prednosti EPMV-a

Prednosti su bolje korisničko iskustvo i viši prikazi stranica u cjelini. Dopustite mi da dalje objasnim.

Kao izdavač, ako ste koristili samo metrički ECPM, tada biste željeli povećati svoj brzina ECPM-a . Kako to možete učiniti? Stavljanjem više oglasa po stranici. Dobro je poznato da se oglasi na web mjestu mogu utjecati na korisničko iskustvo. Jednostavno rečeno, smanjilo bi njihovo uživanje u posjeti vašoj web stranici. Češće će napustiti vašu web stranicu odmah nakon posjete jedne stranice.

Suprotno tome, ako bazirate svoju odluku o EPMV-u, tada biste željeli da vaši posjetitelji posjete što više stranica po sesiji. Da biste to učinili, željeli biste poboljšati korisničko iskustvo, što između ostalog znači da ne želite imati previše oglasa po stranici. Umjesto toga, ohrabrili biste svoje posjetitelje da kliknu na unutarnje veze svoje stranice.

Kada posjetitelji posjete mnogo stranica po sesiji, smanjila bi vašu brzinu odbijanja koja se izračunava u Google Analytics. Niže brzina odskoka (67% ili manje) je dobra za SEO jer je dobar pokazatelj da Google rangira vašu stranicu veću, jer je Google naveo korisničko iskustvo kao jednu od komponenti rangiranja.

Dakle, sada razumijete EPMV i zašto je važno, pređimo na temu Ezoic EPMV grafikona.

Što je Ezoic EPMV grafikon

Ezoic vrlo je transparentan u svojoj cijeni izdavačima sa svojim Ezoic EPMV grafikonom. Čak i Google AdSense nema istu transparentnost. Ezoic Objavljuje online indeks prihoda oglasa koji prikazuje povijesni grafikon dnevnih stopa oglasa, datira na 2017. Američki grafikon je široko dostupan za sve posjetioce, dok trebate prijaviti da biste bili Ezoic korisnik za pregled Grafikoni za druge zemlje.

Ezoic EPMV grafikon izgrađen je i u vlasništvu Ezoic, kao Ezoic je tehnološka platforma koja je Google certificirani partner izdavaštva. Svrha grafikona je omogućiti internetskim izdavačima da optimiziraju svoje web stranice kako bi zaradili dodatne prihode od oglašavanja. Međutim, Ezoic trenutno ima samo sljedeće zemlje u svom indeksu: Sjedinjene Države, Ujedinjeno Kraljevstvo, Francuska, Njemačka i Indija.

EPMV po lokaciji

Nisu svi posjetitelji web stranice jednaki. Vaše web lokacije Audine lokacija je bitna. Posetioci zemalja Tier-1 često imaju veći EPMC i ECPM koji se mogu vidjeti iz Ezoic EPMV grafikona. To je zato što se više oglašivači plaća, to više izdavači primaju prihod oglasa. Oglašivači u zemljama višeg dohotka plaćaju više nego u zemljama sa nižim dohotkom, a oglašivači u zemljama višeg dohotka želeli bi se oglašavati uglavnom u svoje zemlje. Dakle, posjetitelji iz odgovarajućih zemalja sa visokim primanjima videće svoje oglase koji su važniji za posjetitelje i oglašivače slični.

Čak i unutar tih tier-1 zemalja neke zemlje imaju veće stope. Obično SAD imaju veće stope reklamnih oglašavanja od Velike Britanije i drugih evropskih zemalja. Dakle, znajući gdje dolaze vaši posjetitelji važne su informacije za određivanje vašeg EPMV-a.

Rekavši da su, međutim, čini se da su američke internetske stope reklamnih reklama pale 2020. godine tokom kovine u odnosu na prethodnu godinu 2019. To znači i da su određene reklamne cijene evropskih zemalja veće od SAD-a tokom SAD-a tokom SAD-a.

Ezoic je objasnio da je to zbog pada sportovi uživo tokom Covida, iako se eCommerce ubrzo porastao u istom periodu. Može se zaključiti da se oglašivači sportskih događaja uživo plaćaju visoke cijene oglašavanja.

EPMV po posetiocu

EPMV po posetiocu takođe se mogao promeniti i fluktuirati. Postavljanje svoje geografske lokacije, kao što je već raspravljano u gornjem dijelu, brojni faktori mogu utjecati na vaš EPMV. Oni se mogu dalje podijeliti u dvije glavne kategorije:

Čimbenici izvan kontrole izdavača

Čimbenici u okviru kontrole izdavača

Čimbenici izvan kontrole izdavača

1) sezona ili mjesec koji utječe na vaš Ezoic EPMV grafikon

Oglasna industrija, općenito, ima najveći budžet tokom posljednjeg tromjesečja, od oktobra do decembra i najnižeg budžeta tokom prvog kvartala godine, od januara do marta. Internetska industrija oglašavanja nije drugačija i slijedi isti obrazac potrošnje oglasa. To je zbog više potrošnje potrošača u posljednjem kvartalu godine, kao što je Crni petak u novembru i božićnu kupovinu tokom decembra.

Dakle, utvrditi da li se vaš EPMV smanjio ili povećao, umjesto da ga uspoređujete s prethodnim mjesecem, trebali biste ga uporediti sa istim mjesecom prethodne godine.

2) Vrsta uređaja posjetitelja impacting your Ezoic EPMV Chart

iPhone je poznat po prioritetu na privatnosti podataka. Dakle, moguće je da korisnici posjećuju vašu web stranicu na iPhoneu uzrokovat će donji EPMV, jer vjerovatno neće vidjeti personalizirane oglase. Personalizirani oglasi za svakog posjetitelja povećavaju prihod za izdavaču kao posjetitelj češće će biti zainteresiran i kliknite na prikazan oglas.

3) EZOIC * EPMV grafikon utiče na izvor prometa posjetitelja

Da li su vas posjetitelji pronašli preko Googlea ili drugih pretraživača, ili iz društvenih medija, poput Facebooka, Twittera ili drugih, mogu utjecati na vaš EPMV. Stope odskoka iz prometa društvenog medija veće su od onih iz pretraživača.

Ova razlika se vraća na namjeru korisnika. Obično posjetioci pretraživača, poput Google-a ili Bing-a, pronašli su vašu web stranicu kako bi riješili problem ili pronalaženje informacija koje su im potrebne. Stoga će ostati duže i mogu imati viši pogled na sesiju. Suprotno tome, posetioci društvenih medija su tu da se zabavljaju ili nemaju nikakvu posebnu potrebu za njihovom posjetom, a njihovo korisničko iskustvo društvenog medija prekida se posjetom vašoj web lokaciji. Dakle, posjetitelj će tako ostaviti vašu web stranicu ranije.

4) preglednik koji koriste posetioci

Vrsta pregledača ima i uticaj na vaš EPMV. Safari Browser, na iOS platformi, smanjuje utjecaj oglasa, jer korisnici safarija mogu promijeniti svoje postavke za blokiranje skočnih oglasa. Još jedan manje popularni pretraživač, Opera, automatski blokira oglase.

5) namjera posjetitelja

Koja je svrha posjetitelja? Da li je to riješiti problem ili pronaći informacije. Ovisno o sadržaju koji slijede, to će utjecati na vaš EPMV.

6) da li je to povratak ili novi posjetitelj

Posjetitelj koji se vraća veća je vjerovatnoća da će kliknuti na dodatnu stranicu i ima viši pogled na sesiju u odnosu na novog posjetitelja.

7) veza za posetilo (Wi-Fi vs mobilni podaci)

Posjetitelj na WiFi vezu najvjerovatnije je duže odsjestiti ili imati viši pogled na stranicu od onih na mobilnim podacima.

8) doba dana posjete (za vrijeme radnog vremena ili kasnije uveče)

Ovisno o vašoj web stranici Niši, doba dana stiže posjetitelj na vašu web stranicu također će utjecati na vaš EPMV.

Čimbenici u okviru kontrole izdavača

9) Vrsta sadržaja i sadržaja Niche (vijesti protiv ATCHA-i)

Ezoic je otkrio da određene vrste sadržaja rade bolje u pogledu EPMV-a. Informativni sadržaj (kako članci) obavlja bolje od sadržaja vijesti.

Na osnovu * Ezoic-ove studije slučaja dvije slične, rastuće web stranice u istoj niši, koje imaju sličan autoritet domene i web promet, jedna web stranica vrši mnogo bolje od ostale web stranice, na osnovu njihovog EPMV-a. Iako je njihov promet posjetitelja sličan, jedna web stranica vrši na mnogo viši EPMV od drugog. Pa šta je razlog za to?

Ezoic otkrio je da je za web stranicu sa višim EPMV-om, njihov saobraćaj uglavnom ide na informativne teme, dok druga web stranica uglavnom ima promet koji ide u odjeljak za vijest.

Da bi se poboljšao na EPMV-u druge web stranice, Ezoic sugerira da druga web stranica dodaje više informativnih sadržaja kako bi se dobio više prometa na njihov informativni odjel.

10) Postavljanje oglasa, formate oglasa. Gustoća oglasa i veličina oglasa

Postavljanje oglasa je mjesto gdje postavljate oglase: na zaglavlju, ispod naslova, na stranici, bočnoj traci ili iznad podnožja. Glavna područja su gore navedeni zaglavlje, a ispod naslova koji su poznati kao gore-preklopnik. To je zato što neće svi posjetitelji čitati ili pomaknuti do dna stranice i pogledati sve oglase.

Formati oglašava također utječu na vaš Ezoic EPMV CALTER: prikaz oglasa, nativne oglase, ljepljive bočne oglase, sidrine oglase, oglase i vinjete. Izdavač je najbolje savjetuje da testira različite formate oglasa i plasmane za pronalazak najoptimalnijih rezultata.

Gustoća oglasa odnosi se na koliko oglasa po stranici. Baš kao što smo objasnili ranije, previše oglasa po stranici smanjit će korisničko iskustvo i uzrokovati da korisnik odbije (napusti web mjesto) rano. Ovo je još jedna postavka koju bi izdavač trebao testirati.

Veličina oglasa odnosi se na veličinu oglasa. Dok se većina oglasa odgovara na mobilnom, oglasi također utječu na vaš Ezoic EPMV grafikon.

11) Vaš angažman posjetitelja

Metrika za angažman posjetitelja obično se prikazuje na osnovu pregleda stranica po sesiji, a vrijeme provedeno na web mjestu po sesiji. Jednostavno je reći da ako posjetitelji ostanu na vašoj web lokaciji nekoliko sekundi prije odlaska, tada web stranica ima nizak angažman. Duže vrijeme po sjednici znači da će vidjeti više oglasa na vašoj web stranici.

Kao izdavač, nemate direktnu kontrolu nad angažmanom posjetitelja. Međutim, pomoću Ezoic platforme podataka platforme podataka možete odrediti koje stranice sadržaja imaju viši angažman posjetitelja. Analizom kojim faktorima doprinose specifičnim stranicama koje imaju veći angažman, tada možete ublažiti postupak za stvaranje još jednog visoko uključivanja stranice sadržaja.

Da li su vaše navigacijske veze jasne? Mogu li posjetitelji tražiti dodatne članke za čitanje na osnovu vašeg izbornika zaglavlja? Postoje li plave veze koje posjetitelji mogu vidjeti? Iako se ovo može činiti zdrav razum, neke web stranice koriste teme koje nemaju plave veze ili zaglavlja menija, čineći je manje vjerovatno da će posjetitelji posjetiti drugu stranicu.

Zaključak

Razumijevanje vašeg Ezoic EPMV grafikona Bolje, pomoći će vam kao izdavača web stranice, kako biste optimizirali svoje oglase za prihode.

Često Postavljana Pitanja

Koje su prednosti upotrebe Ezoic EPMV metrike?
Glavna korist za vlasnike lokacije je mogućnost optimizacije vaše web lokacije za generiranje dodatnog oglašavanja i privući dobru publiku za promet.
Koliko je stabilan EPMV po metrici za posjetitelju?
Metrika EPMV po posjetitelju nije stabilna i može se mijenjati i fluktuirati. Pored njihove geografske lokacije, brojni faktori mogu utjecati na vaš EPMV i treba ih analizirati.
Šta je EPMV?
EPMV označava profit na hiljadu posjetilaca. Jednostavno rečeno, EPMV prikazuje koliko prihoda oglasa zarađujete po hiljadama posjetitelja na cijelu cijelu stranicu. Ovo nije mjerenje određene stranice ili oglasne jedinice.
Šta objavljivači mogu naučiti iz Ezoic EPMV grafikona i kako se može koristiti za optimizaciju prihoda od mjesta?
Ezoic EPMV grafikon pruža uvid u koji su različiti faktori (poput promjena sadržaja, izvori prometa, dizajn stranice). Izdavači mogu koristiti ovaj grafikon za identifikaciju obrazaca, testirati različite strategije i donositi informirane odluke za optimizaciju sadržaja i oglasa za maksimalan prihod.




Komentari (0)

Ostavite komentar