Ezoic EPMV Grafikoa - Ikasi zure gunearen diru-sarrerak optimizatzen

Ezoic EPMV Grafikoa - Ikasi zure gunearen diru-sarrerak optimizatzen


%% %% argitaletxe gisa Ezoic %%-rekin erregistratu da zure webgunea dirua irabazteko, seguruenik zure webgunearen errendimendua galdetzen ari zara. Zure webguneko * Ezoikoko * EPMV taulan oinarrituta, zure iragarki-sarrerak nola optimizatu ditzakezun galdetzen ari zara. Beno, artikulu honek Ezoic EPMV taulari buruz gehiago azaltzen lagunduko dizu eta nola optimizatu dezakezu zure webgunea iragarki gehieneko diru-sarreretarako.

Zer da epmv

EPMV mila bisitari bakoitzeko irabaziak dira. Besterik gabe, EPMV-k zure webgune osoko mila bisitari bakoitzeko iragarki-sarrerak erakusten ditu. Ez da orri edo iragarki unitate jakin baten neurketa.

Zergatik CPC eta CPM tasak ez dira nahikoa argitaletxeentzat

Argitaletxe gisa, seguruenik CPC eta CPM-ri buruz entzungo zenituzke, publizitate prezio unitateak direnak, iragarleek iragarki sarea ordaintzen dutela eta, aldi berean, ordaintzen dizute. CPC klik bakoitzeko kostua da eta CPM-k zure webgunean erakutsitako iragarkien mila inpresio bakoitzeko kostua da. Hala ere, argitaletxe gisa, iragarkien tasak ez direla nahikoa ez da nahikoa, izan ere, puntak iragarlearentzat erabilgarriagoak dira argitaletxea baino.

Zure webgunearen orrialde bakarrean, seguruenik iragarki bat baino gehiago izango duzu. Litekeena da orrialde bakoitzeko hiru iragarki edo gehiago. Beraz, adibidez, orrialde hori bisitatzen duten mila bisitari bakoitzeko, hiru iragarki ikusiko zituzten.

Nola kalkulatu * Ezoikoa * EPMV

Iragarki bakar batek 0,05 cpm balio badu, orrialde bateko 3 iragarkietarako, hau da, 0,15 $ ECPM (CPM eraginkorrak) mila bisitari bakoitzeko orrialde bakoitzeko 3 iragarkietarako.

Nahikoa izango litzateke orduan 10.000 bisitari direla esatea, argitaletxearen diru-sarrerak 10.000 x $ 0,15 = 1.500 $ izango lirateke?

Hori ez da argitaletxearen argazki osoa webgunearen diru-sarrerak kalkulatzeko. Bisitariek orri bakarra baino gehiago ikus dezakete. Bisitari batzuek 2 edo 3 orrialde bisitatu ditzakete saio bakarrean.

Beraz, 10.000 bisitari% 50 saio bakoitzeko 3 orrialde bisitatzen badira, irabaziak 5.000 bisitari x 3 orrialde x $ 0,15 = 2.250 $

Gehitu saio bakoitzeko orrialde bakarra bisitatuko luketen bisitarien% 50ak, 5.000 bisitari X 1 orrialdea 0,15 $ = 750 $.

Beraz, iragarkiaren diru-sarrerak 2.250 + 750 $ = 3.000 $ arteko diru-sarrerak izango lirateke. 3.000 dolarreko iragarki-sarrerak 1.000 bisitari banatzen dira orain, eta horrek EPMV-k 3 dolar izango du mila bisita egiteko. Horrek modu eraginkorrean esan nahi du mila bisitari bakoitzeko $ 3 irabaztea.

Kontrastatu hori 0,15 $ ekpresa izango litzatekeen ECPM besterik ez erabiltzea.

Hori dela eta, EPMV metodoa erabiliz esan nahi du iragarkiaren diru-sarrerak CPM metodoa erabiliz baino hobeto islatzen dela.

EPMVren abantailak

Abantailak erabiltzailearen esperientzia hobea eta goi mailako orrialdeak orokorrean dira. Utzi gehiago azaltzen.

Argitaletxe gisa, ECPM metrikoa soilik erabili izan bazenu, %% %% handitu zure ECPM tasa %%. Nola egin dezakezu hori? Orrialde bakoitzeko iragarki gehiago jarriz. Ezaguna da webgune bateko iragarkiek erabiltzailearen esperientziaren eragina izan dezaketela. Besterik gabe, zure webgunea bisitatzeaz gozatzea murriztuko luke. Sarritan, zure webgunea utziko dute orrialde bakarra bisitatu ondoren.

Aitzitik, zure erabakia EPMV-n oinarritzen baduzu, zure bisitariak saio bakoitzeko orrialde asko bisitatu nahi dituzu. Horretarako, erabiltzailearen esperientzia hobetu nahiko zenuke, besteak beste, esan nahi ez duzula orrialde bakoitzeko iragarki gehiegi izatea. Horren ordez, bisitariak zure orriaren barne esteketan klik egitera animatuko zenituzke.

Bisitariek saio bakoitzeko orrialde asko bisitatzen dituztenean, Google Analytics-en kalkulatutako errebote tasa murriztuko litzateke. Errebote tasa baxuagoa (% 67 edo gutxiago) ona da SEO -rako, Google-k zure orria maila altuagoa izateko adierazle ona baita, Google-k erabiltzailearen esperientzia bere orriaren sailkapenetako osagai gisa zerrendatu baititu.

Beraz, orain EPMV ulertzen duzu eta zergatik axola da, aurrera egin dezagun Ezoic EPMV taularen gaia.

Zer da * Ezoikoa * EPMV taula

* Ezoikoa * oso gardena da bere Ezoic EPMV taularekin argitaletxeen prezioan. Google AdSense ere ez du gardentasun bera. * EZOC * lineako iragarki-sarreren indizea argitaratzen du, eguneroko iragarkien tarifen grafiko historikoa erakusten duena, 2017. urtea. AEBetako taula oso eskuragarri dago bisitari guztientzat, eta * Ezikide * erabiltzaile izateko izena eman behar duzu. beste herrialde batzuetako diagramak.

Ezoic EPMV taula Ezoic -ren jabetzakoa da *, * Ezoikoa * Google Certified Publishing bazkidea den plataforma teknologikoa da. Grafikoaren xedea da lineako argitaletxeek beren webguneak optimizatzea ahalbidetzea publizitatearen diru-sarrera osagarriak irabazteko. Hala ere, * Ezoikoak * gaur egun honako herrialde hauek ditu beren indizean: Estatu Batuak, Erresuma Batua, Frantzia, Alemania eta India.

Epmv kokapen bakoitzeko

Webgune bisitari guztiak ez dira berdinak. Zure webgunearen audientziaren herrialdeko gaiak. Tier-1 herrialdeetako bisitariek maiz izaten dute EPMC eta SCPM handiagoa * Ezoikoko * EPMV taulatik ikus daiteke. Hau da, iragarleek zenbat eta gehiago ordaintzen, orduan eta gehiago jaso argitaletxeek iragarki-sarrerak. Errenta altuko herrialdeetako iragarleek errenta txikiagoko herrialdeetan baino gehiago ordaintzen dute, eta errenta altuko herrialdeetako iragarleek batez ere beren herrialdeetara iragarriko lukete. Beraz, errenta handiko herrialdeetako herrialdeetako bisitariek bisitariei eta iragarleei garrantzi handiagoak ikusiko dizkiete.

Tier-1 herrialde horien barruan, herrialde batzuek tasa altuagoak dituzte. Normalean, AEBek Erresuma Batuko eta Europako beste herrialde batzuek baino publizitate tasa altuagoak dituzte. Beraz, zure bisitariak nondik datozen jakitea informazio garrantzitsua da zure EPMV zehazteko.

Hala ere, badirudi AEBetako lineako publizitate tasak 2020an jaitsi direla COVIDen zehar 2019ko aurreko urtearen aldean. Horrek ere esan nahi du Europako herrialdeetako publizitate tasak AEBak baino handiagoak direla COVIDen zehar.

* Ezoikoak * azaldu du COVID-eko zuzeneko kirol ekitaldian jaitsieraren ondorioz, eCommerce-k aldi berean zehar azkar igo baitu. Ondorioztatu daiteke zuzeneko kirol ekitaldien iragarleek publizitate tasa altuak ordaintzen dituztela.

Bisitari bakoitzeko EPMV

Bisitari bakoitzeko EPMV ere alda eta gorabeheratsua izan liteke. Kokapen geografikoa alde batera utzita, aurreko atalean eztabaidatu den moduan, faktore ugariek zure EPMVan eragina izan dezakete. Hauek beste kategoria nagusietan banatu daitezke:

Argitaletxearen kontroletik kanpoko faktoreak

Argitaletxearen kontrolaren barruan dauden faktoreak

Argitaletxearen kontroletik kanpoko faktoreak

1) Zure Ezoic EPMV taulan eragina duen denboraldia edo hilabetea

Publizitate industriak, oro har, aurrekontu altuena du urteko azken hiruhilekoan, urritik abendura eta aurreko urteko lehen hiruhilekoan, urtarriletik martxora. Lineako publizitate industria ez da desberdina eta iragarkien gastu eredu bera jarraitzen du. Hau da, urteko azken hiruhilekoan kontsumitzaileen gastua, esaterako, azaroko ostiral beltza eta Gabonetako erosketak abenduan zehar.

Beraz, zure EPMV gutxitu edo handitu den ala ez zehazteko, aurreko hilaren aldera egin beharrean, aurreko urteko hilabete berean alderatu beharko zenuke.

2) Bisitarien gailu mota impacting your Ezoic EPMV Chart

iPhone oso ezaguna da datuen pribatutasunaren lehentasunagatik. Beraz, litekeena da zure webgunea iPhonean bisitatzea erabiltzaileek epmv txikiagoa izatea eragin dezaten, iragarki pertsonalizatuak ikusiko baitituzte. Bisitari bakoitzerako iragarki pertsonalizatuak Argitaletxearen diru-sarrerak handitzen dira bisitariak interesa izan dezan eta egin klik erakutsitako iragarkian.

3) Ezoic EPMV diagramak bisitarien trafiko iturriak eragina du

Zure bisitariek Google-k edo beste bilatzaile batzuen bidez edo sare sozialetatik, hala nola Facebook, Twitter edo beste batzuek, esaterako, zure EPMV-k eragin dezakete. Komunikabide sozialen trafikoko errebote tasak bilatzaileetatik baino handiagoak dira.

Alde hori erabiltzaileen asmora itzultzen da. Bilatzaileen motorretako bisitariek, hala nola, Google edo Bing, zure webgunea aurkitu dute arazo bat konpontzeko edo behar duten informazioa aurkitzeko. Hori dela eta, luzeago egongo dira eta saio bakoitzeko orrialdeetako ikuspegi altuagoak izan ditzakete. Aitzitik, sare sozialetako bisitariek entretenitu beharreko edo ez dute bisitan behar berezirik, eta haien sare sozialen erabiltzailearen esperientzia zure webgunera egindako bisitarekin eten daiteke. Horrela, bisitariak zure webgunea lehenago utziko du.

4) Bisitariek erabiltzen duten arakatzailea

Arakatzaile motak ere eragina du zure EPMVn. Safari arakatzaileak, iOS plataforman, iragarkien eragina murrizten du, Safari erabiltzaileek ezarpenak alda ditzakete popup iragarkiak blokeatzeko. Beste arakatzaile ezagun batek, Opera, automatikoki blokeatzen ditu iragarkiak.

5) Bisitarien asmoa

Zein da bisitariaren xedea? Arazo bat konpontzea da, edo informazioa jakiteko. Lurreratzen diren edukiaren arabera, horrek zure EPMV-k eragingo du.

6) Itzulera edo bisitari berria den ala ez

Itzulitako bisitariak orrialde gehiagoren gainean klik egitea da eta saio bakoitzeko orrialde-ikuspegi altuagoak ditu bisitari berri batekin alderatuta.

7) Bisitarien konexioa (Wi-Fi vs Mugikorreko datuak)

WiFi konexioaren bisitaria luzeagoa da, edo mugikorreko datuen gaineko orrialde-ikuspegi altuagoak dituzte.

8) Bisitaren egunaren ordua (bulegoko orduetan edo geroago iluntzean)

Zure webgunearen nitxoaren arabera, bisitariak zure webgunera iristen den eguneko ordua ere zure EPMV-k eragingo du.

Argitaletxearen kontrolaren barruan dauden faktoreak

9) Eduki mota eta edukiaren nitxo mota (Berriak vs Nola - Informazio artikuluak)

* Ezoikoak * aurkitu du eduki mota jakin batzuk EPMV-ri dagokionez. Eduki informatiboa (artikuluak nola) albisteen edukia baino hobea da.

Nitxo bereko bi webgune hazten ari diren * EZOICen kasuaren kasuan oinarrituta, domeinuaren agintearen eta web trafikoa, webgune bat beste webgunea baino askoz hobea da, EPMV-n oinarrituta. Bisitarien trafikoa antzekoa izan arren, webgune bat bestea baino epmv askoz ere handiagoa da. Orduan, zein da horren arrazoia?

* Ezoikoak * aurkitu zuen webguneak EPMV errendimendu altuagoa izanik, haien trafikoa batez ere, beste webguneak, batez ere, albiste atalera joaten den trafikoa du.

Bigarren webgunearen EPMV-n hobetzeko, * Ezoikoak bigarren webguneak informazio informazio gehiago gehitzen duela iradokitzen du informazio informazio gehiagorako.

10) Iragarkien kokapena, iragarki formatuak. Iragarkiaren dentsitatea eta iragarkiaren tamaina

Iragarkien kokapena iragarkiak kokatzen dituzunean da: goiburuan, izenburuaren azpian, orrialdearen, alboko barraren azpian edo oin-oinaren gainetik. Prime guneak goiko goiburua dira, eta goiko tolesturaren atala bezala ezagutzen diren izenburuaren azpitik. Hau da bisitari guztiek ez baitute orriaren amaierara irakurri edo korritu eta iragarki guztiak ikusi.

Iragarkien formatuek zure Ezoic EPMV taulan eragina dute: bistaratu iragarkiak, jatorrizko iragarkiak, itsas barra itsaskor iragarkiak, aingura iragarkiak, iragarkiak eta iragarkiak. Argitaletxea gomendagarria da iragarki formatu desberdinak eta iragarki-praktikak probatzea, emaitza optimoak aurkitzeko.

Iragarkien dentsitatea orrialde bakoitzeko zenbat iragarki aipatzen da. Lehenago azaldu genuen bezala, orrialde bakoitzeko iragarki gehiegi erabiltzailearen esperientzia murriztuko da eta erabiltzaileak errebote (webgunea utzi) hasieran eragingo du. Argitaletxeak probatu beharko lukeen beste ezarpen bat da.

Iragarkien tamainak iragarkien tamaina aipatzen du. Iragarki gehienak mugikorrean erantzunak diren arren, iragarkiek zure * Ezoikoa * Epmv taulan ere eragina dute.

11) Zure bisitariaren konpromisoa

Bisitarien konpromisoaren metrika normalean saio bakoitzeko orrialdearen ikuspegian oinarrituta agertzen da eta saio bakoitzeko webgunean igarotako denbora. Sinplea da esatea bisitariek zure gunean bakarrik geratzen badira segundo batzuk utzi izan arren, webguneak konpromiso baxua du. Saio bakoitzeko denbora luzeagoak zure webgunean iragarki gehiago ikusiko dituztela esan nahi du.

Argitaletxe gisa, ez duzu zure bisitarien konpromisoaren gaineko kontrol zuzenik. Hala ere, * Ezoikoa * datuen analytics plataforma erabiliz, zein edukien orrialdeek bisitarien konpromiso handiagoa duten zehaztu dezakezu. Faktoreek konpromiso handiagoa duten orrialde zehatzetan zer ekarpen egiten duten aztertuz, prozesua bikoiztu dezakezu beste eduki oso erakargarria sortzeko.

Zure nabigazio estekak argi al dira? Bisitariek zure goiburu menuan oinarrituta irakurtzeko artikulu osagarriak bilatzen al dituzte? Bisitariek ikus ditzaketen lotura urdinak al daude? Horrek zentzu komuna izan dezakeen bitartean, webgune batzuek lotura urdinak edo goiburu menuak ez dituzten gaiak erabiltzen dituzte, bisitariek beste orri bat bisitatzeko aukera gutxiago izan dezaten.

Bukaera

Zure * Ezoikoa * Epmv taula hobeto ulertzea, webgunearen editore gisa lagunduko dizu, zure diru-sarreren iragarkiak optimizatzeko.

Galdera Arruntak

Zeintzuk dira Ezoic EPMV metrika erabiltzearen onurak?
Gunearen jabeentzako prestazio nagusia zure webgunea optimizatzeko gaitasuna da publizitatearen diru-sarrera osagarriak sortzeko eta trafikorako audientzia ona erakartzeko.
Zein egonkorra da epmv bisitari metriko bakoitzeko?
Bisitari bakoitzeko EPMV metrika ez da egonkorra eta alda eta alda daiteke. Kokapen geografikoaz gain, faktore ugariek zure EPMVari eragin diezaieke eta aztertu behar da.
Zer da epmv?
EPMV mila bisitari bakoitzeko irabazia da. Besterik gabe, EPMV-k zure gune osoko mila bisitari bakoitzeko iragarki-sarrerak erakusten ditu. Hau ez da orri edo iragarki unitate jakin baten neurketa.
Zer argitaletxeek ikus dezakete Ezoic EPMV diagramatik, eta nola erabil daiteke gunearen diru-sarrerak optimizatzeko?
Ezoic EPMV taula batek faktore ezberdinak (edukien aldaketak, trafiko iturriak, orrialdearen diseinua) inpaktuaren irabaziak erakusten ditu. Argitaletxeek taula hau erabil dezakete patroiak identifikatzeko, estrategia desberdinak probatzeko eta erabaki informatuak egiten dituzte edukiak eta iragarkiak optimizatzeko, gehienezko diru sarrerak lortzeko.




Oharrak (0)

Utzi iruzkin bat