* Cairt ezoic* epmv - foghlaim conas ioncam do shuíomh a bharrfheabhsú

* Cairt ezoic* epmv - foghlaim conas ioncam do shuíomh a bharrfheabhsú

Mar fhoilsitheoir ar líne a bhfuil aige le *Ezoic * chun do láithreán gréasáin a luacháil, is dócha go bhfuil tú ag smaoineamh ar fheidhmíocht do shuíomh. Bunaithe ar an gcairt Ezoic EPMV do do láithreán gréasáin, tá tú ag smaoineamh ar conas is féidir leat do ioncam ad a bharrfheabhsú a thuilleadh. Bhuel, cuideoidh an t -airteagal seo leat tuilleadh a mhíniú faoin gcairt Ezoic EPMV agus conas is féidir leat do shuíomh a bharrfheabhsú tuilleadh le haghaidh ioncam AD uasta.

Cad é EPMV

Seasann EPMV do thuilleamh in aghaidh an mhíle cuairteoir. Chun é a chur go simplí, taispeánann EPMV an méid ioncaim ad a thuilleann tú in aghaidh an mhíle cuairteoir ar fud do láithreán gréasáin ar fad. Ní tomhas é ar leathanach áirithe nó ar aonad AD.

Cén fáth nach leor rátaí CPC agus CPM do fhoilsitheoirí

Mar fhoilsitheoir, is dócha gur chuala tú CPC agus CPM, ar aonaid phraghsála fógraíochta iad, a íocann fógróirí an líonra ad, agus ina dhiaidh sin íocann siad leat. Seasann CPC do chostas in aghaidh cliceáil agus seasann CPM do chostas in aghaidh an mhíle imprisean le haghaidh fógraí a thaispeántar ar do láithreán gréasáin. Mar fhoilsitheoir, áfach, níl a fhios agam ach nach bhfuil na rátaí na bhfógraí go leor, mar go bhfuil na méadrachtaí níos úsáidí don fhógróir ná don fhoilsitheoir.

Ar leathanach amháin de do láithreán gréasáin, is dócha go bhfuil níos mó ná ad amháin taispeána agat. Is dóichí go bhfuil sé trí fhógra nó níos mó a thaispeántar in aghaidh an leathanaigh. Mar sin, mar shampla, do gach míle cuairteoir a thugann cuairt ar an leathanach sin, bheadh ​​trí fhógra feicthe acu.

Conas Ezoic EPMV a ríomh

Más fiú $ 0.05 CPM AD amháin, le haghaidh 3 fhógra ar leathanach, is ionann é seo agus $ 0,15 ECPM (CPMS éifeachtach) do na 3 AD a thaispeántar in aghaidh an leathanaigh in aghaidh an mhíle cuairteoir.

An mbeadh sé go leor ansin a rá le haghaidh 10,000 cuairteoir, ansin bheadh ​​an t -ioncam don fhoilsitheoir 10,000 x $ 0.15 = $ 1,500?

Ní hé sin an pictiúr iomlán don fhoilsitheoir chun ioncam a láithreáin ghréasáin a ríomh. Tá sé seo toisc go bhféadfadh cuairteoirí níos mó ná leathanach amháin a fheiceáil. Is féidir le roinnt cuairteoirí cuairt a thabhairt ar 2 nó 3 leathanach i seisiún amháin.

Mar sin, má thugann 50% de 10,000 cuairteoir cuairt ar 3 leathanach in aghaidh an tseisiúin, is é an tuilleamh ná 5,000 cuairteoir x 3 leathanach x $ 0.15 = $ 2,250

Cuir leis sin leis an 50% eile de chuairteoirí nach dtabharfadh cuairt ar leathanach amháin in aghaidh an tseisiúin, a bheadh ​​5,000 cuairteoir x 1 leathanach x $ 0.15 = $ 750.

Mar sin, is é an t -ioncam iomlán ad ná $ 2.250+$ 750 = $ 3,000 ioncam iomlán ad. Tá an t -ioncam iomlán ad de $ 3,000 roinnte anois ag 1,000 cuairteoir, rud a fhágann gur $ 3 an EPMV ar feadh míle cuairt. Ciallaíonn sé seo go héifeachtach go dtuilleann tú $ 3 in aghaidh an mhíle cuairteoir.

Cuir é sin i gcodarsnacht le húsáid ach ECPM nach mbeadh ach $ 0.15 ECPM.

Dá bhrí sin, ciallaíonn ag baint úsáide as an modh EPMV go bhfuil an t -ioncam ad le feiceáil níos fearr ná an modh CPM a úsáid.

Buntáistí EPMV

Is iad na tairbhí taithí níos fearr ar úsáideoirí agus tuairimí leathanaigh níos airde ar an iomlán. Lig dom a mhíniú tuilleadh.

Mar fhoilsitheoir, mura n -úsáideann tú ach an ECPM méadrach, ba mhaith leat a mhéadú do ráta ECPM . Conas is féidir leat é sin a dhéanamh? Trí níos mó fógraí a chur in aghaidh an leathanaigh. Tá sé ar eolas go maith gur féidir le fógraí ar shuíomh gréasáin tionchar a imirt ar thaithí an úsáideora. Go simplí, laghdódh sé a dtaitneamh as cuairt a thabhairt ar do láithreán gréasáin. Níos minice, fágfaidh siad do láithreán gréasáin díreach tar éis cuairt a thabhairt ar leathanach amháin.

I gcodarsnacht leis sin, má bhunaíonn tú do chinneadh ar EPMV, ba mhaith leat go dtabharfadh do chuairteoirí cuairt ar an oiread leathanach in aghaidh an tseisiúin. Chun é seo a dhéanamh, ba mhaith leat feabhas a chur ar thaithí an úsáideora, rud a chiallaíonn nach bhfuil tú ag iarraidh an iomarca fógraí a bheith agat in aghaidh an leathanaigh. Ina áit sin, spreagfá do chuairteoirí cliceáil ar naisc inmheánacha do leathanaigh.

Nuair a thugann cuairteoirí cuairt ar go leor leathanach in aghaidh an tseisiúin, laghdódh sé do ráta preab a ríomhtar in Google Analytics. Tá ráta preab níos ísle (67%nó níos lú) go maith do Sinsearach mar is táscaire maith é do Google do leathanach a rangú níos airde, mar tá taithí an úsáideora liostaithe ag Google mar cheann de na comhpháirteanna dá rátálacha leathanaigh.

Mar sin anois tuigeann tú EPMV agus cén fáth a mbaineann sé leis, a ligean ar aghaidh go dtí an topaic de chairt Ezoic EPMV.

Cad é * cairt ezoic * epmv

* Tá Ezoic* an -trédhearcach ina phraghsáil le foilsitheoirí lena chairt* Ezoic* EPMV. Fiú amháin Google * níl an trédhearcacht chéanna ag Adsense *. * Foilsíonn Ezoic* an t -innéacs ioncaim ad ar líne, a thaispeánann graf stairiúil de rátaí AD laethúla, ag dul siar go 2017. Tá cairt na Stát Aontaithe ar fáil go forleathan do gach cuairteoir, ach ní mór duit clárú le bheith ina úsáideoir* Ezoic* le féachaint air cairteacha do thíortha eile.

Tá an chairt *Ezoic *EPMV tógtha agus faoi úinéireacht *Ezoic *, mar is ardán teicneolaíochta é *Ezoic *arb é Google Deimhnithe Comhpháirtí Foilsitheoireachta é. Is é cuspóir na cairte ná cur ar chumas foilsitheoirí ar líne a gcuid suíomhanna gréasáin a bharrfheabhsú chun ioncam fógraíochta breise a thuilleamh. Mar sin féin, níl ach na tíortha seo a leanas ina n -innéacs ag Ezoic * faoi láthair: na Stáit Aontaithe, an Ríocht Aontaithe, an Fhrainc, an Ghearmáin agus an India.

Epmv in aghaidh an tsuímh

Níl gach cuairteoir ar an láithreán gréasáin cothrom. Baineann suíomh tíre do lucht féachana ar an láithreán gréasáin. Is minic a bhíonn EPMC agus ECPM níos airde ag cuairteoirí ó thíortha Sraith-1 agus is féidir iad a fheiceáil ón gcairt Ezoic EPMV. Tá sé seo mar is mó a íocann na fógróirí, is ea is mó a fhaigheann na foilsitheoirí ioncam ad. Íocann fógróirí i dtíortha ardioncaim níos mó ná i dtíortha ar ioncam níos ísle, agus ba mhaith leis na fógróirí i dtíortha ar ioncam níos airde fógraíocht a dhéanamh go príomha dá dtíortha féin. Mar sin feicfidh cuairteoirí ó na tíortha ardioncaim faoi seach a gcuid fógraí, atá níos ábhartha do na cuairteoirí agus na fógróirí araon.

Fiú amháin laistigh de na tíortha Sraith-1 sin, tá rátaí níos airde ag roinnt tíortha. De ghnáth, tá rátaí fógraíochta níos airde ag na Stáit Aontaithe ná na Ríocht Aontaithe agus tíortha Eorpacha eile. Mar sin, is faisnéis thábhachtach é a fhios agam cá as a dtagann do chuairteoirí chun do EPMV a chinneadh.

Agus é sin ráite, áfach, is cosúil gur thit rátaí fógraíochta ar líne na Stát Aontaithe in 2020 le linn Covid i gcomparáid leis an mbliain roimhe sin 2019. Ciallaíonn sé seo freisin go bhfuil rátaí fógraíochta áirithe tíortha Eorpacha níos airde ná na Stáit Aontaithe le linn Covid.

* Mhínigh Ezoic* go bhfuil sé seo mar gheall ar an titim san imeacht spóirt beo le linn Covid, cé go bhfuil méadú mór tagtha ar ríomhthráchtáil le linn na tréimhse céanna. Is féidir a thabhairt i gcrích go n -íocann fógróirí imeachtaí spóirt beo rátaí fógraíochta arda.

EPMV in aghaidh an chuairteora

D'fhéadfadh EPMV in aghaidh an chuairteora athrú agus athrú freisin. Ag cur a suíomh geografach ar leataobh, mar a pléadh cheana sa roinn thuas, is féidir le go leor fachtóirí tionchar a imirt ar do EPMV. Is féidir iad seo a roinnt níos faide i dhá phríomhchatagóir:

Fachtóirí lasmuigh de rialú an fhoilsitheora

Fachtóirí laistigh de rialú an fhoilsitheora

Fachtóirí lasmuigh de rialú an fhoilsitheora

1) An séasúr nó an mhí a théann i bhfeidhm ar do chairt Ezoic epmv

Go ginearálta, tá an buiséad is airde ag an tionscal fógraíochta le linn na ráithe deiridh den bhliain, ó Dheireadh Fómhair go Nollaig, agus an buiséad is ísle le linn na chéad ráithe den bhliain, ó Eanáir go Márta. Níl an tionscal fógraíochta ar líne difriúil agus leanann sé an patrún caiteachais ad céanna. Tá sé seo mar gheall ar an gcaiteachas tomhaltóra níos airde i dtreo an ráithe dheireanach den bhliain, mar shampla Dé hAoine Duibhe i mí na Samhna agus siopadóireacht na Nollag i rith mhí na Nollag.

Mar sin, chun a chinneadh an bhfuil laghdú nó méadú tagtha ar do EPMV, seachas é a chur i gcomparáid leis an mí roimhe sin, bheadh ​​ort é a chur i gcomparáid leis an mí chéanna an bhliain roimhe sin.

2) Cineál feiste an chuairteora impacting your Ezoic EPMV Chart

Tá cáil ar iPhone go maith as a thosaíocht ar phríobháideacht sonraí. Mar sin is féidir go mbeidh EPMV níos ísle ag úsáideoirí a thugann cuairt ar do láithreán gréasáin ar iPhone, mar ní dócha go bhfeicfidh siad fógraí pearsantaithe. Méadaíonn fógraí pearsantaithe do gach cuairteoir an t -ioncam don fhoilsitheoir mar is dóichí go mbeidh spéis ag an gcuairteoir agus cliceáil ar an ad a thaispeántar.

3) Bíonn tionchar ag foinse tráchta na gcuairteoirí ar an gcairt Ezoic epmv

Is féidir le cibé an bhfuair do chuairteoirí tú trí Google, nó innill chuardaigh eile, nó ó na meáin shóisialta, ar nós Facebook, Twitter, nó daoine eile, tionchar a imirt ar do EPMV. Tá na rátaí preab ó thrácht na meán sóisialta níos airde ná na rátaí ó innill chuardaigh.

Téann an difríocht seo ar ais chuig rún na n -úsáideoirí. Go hiondúil fuair cuairteoirí ó innill chuardaigh, ar nós Google nó Bing, do láithreán gréasáin chun fadhb a réiteach nó chun an fhaisnéis a theastaíonn uathu a aimsiú. Dá bhrí sin, fanfaidh siad níos faide agus d'fhéadfadh go mbeadh tuairimí leathanaigh níos airde acu in aghaidh an tseisiúin. I gcodarsnacht leis sin, tá cuairteoirí ó na meáin shóisialta le siamsaíocht a chur ar fáil nó nach bhfuil aon ghá acu lena gcuairt, agus cuirtear isteach ar a dtaithí ar úsáideoirí na meán sóisialta le cuairt ar do shuíomh. Dá bhrí sin fágfaidh an cuairteoir do láithreán gréasáin níos luaithe.

4) An brabhsálaí a úsáideann cuairteoirí

Bíonn tionchar ag an gcineál brabhsálaí ar do EPMV freisin. Laghdaíonn Brabhsálaí Safari, ar an ardán iOS, tionchar na bhfógraí, mar is féidir le húsáideoirí Safari a gcuid socruithe a athrú chun fógraí aníos a bhlocáil. Cuireann brabhsálaí eile nach bhfuil chomh coitianta, Opera, fógraí go huathoibríoch.

5) rún an chuairteora

Cad é cuspóir an chuairteora? An bhfuil sé chun fadhb a réiteach, nó faisnéis a fháil amach. Ag brath ar an ábhar a dtagann siad air, rachaidh sé seo i bhfeidhm ar do EPMV.

6) Cibé an bhfuil sé ag filleadh nó mar chuairteoir nua

Is mó an seans go gcliceálann cuairteoir atá ag filleadh ar leathanach breise agus go bhfuil tuairimí leathanaigh níos airde aige in aghaidh an tseisiúin i gcomparáid le cuairteoir nua.

7) An Nasc Cuairteoirí (Sonraí Wi-Fi vs Soghluaiste)

Is dóichí go bhfanfaidh an cuairteoir ar nasc WiFi níos faide, nó go bhfuil tuairimí leathanaigh níos airde aige ná iad siúd ar shonraí soghluaiste.

8) Am an lae den chuairt (le linn uaireanta oifige nó níos déanaí sa tráthnóna)

Ag brath ar do láithreán gréasáin nideoige, beidh tionchar ag an am den lá a thagann cuairteoir ar do láithreán gréasáin freisin ar do EPMV.

Fachtóirí laistigh de rialú an fhoilsitheora

9) An cineál nideoige ábhair agus ábhair (Nuacht vs Airteagail Eolas)

* Tá sé aimsithe ag Ezoic* go bhfeidhmíonn cineálacha áirithe ábhair i dtéarmaí EPMV. Feidhmíonn Ábhar Faisnéise (Airteagail) níos fearr ná ábhar nuachta.

Bunaithe ar chás -staidéar *Ezoic *ar dhá shuíomh gréasáin atá ag fás sa nideoige céanna, a bhfuil údarás fearainn agus trácht gréasáin den chineál céanna acu, tá suíomh gréasáin amháin ag feidhmiú i bhfad níos fearr ná an láithreán gréasáin eile, bunaithe ar a EPMV. Cé go bhfuil a dtrácht do chuairteoirí comhchosúil, tá suíomh gréasáin amháin ag feidhmiú ag EPMV i bhfad níos airde ná an ceann eile. Mar sin, cad é an chúis atá leis seo?

* D'aimsigh Ezoic* go dtéann a dtrácht go príomha chuig na topaicí faisnéise faoi conas a bheith ag an láithreán gréasáin leis an láithreán gréasáin, ach go bhfuil trácht ag an suíomh gréasáin eile den chuid is mó a théann chuig an rannóg nuachta.

Chun feabhas a chur ar EPMV an dara láithreán gréasáin, tugann Ezoic le fios go gcuireann an dara láithreán gréasáin ábhar níos mó eolais leis chun níos mó tráchta a fháil dá rannóg faisnéise.

10) Socrúchán ad, formáidí ad. dlús ad, agus méid ad

Is é an socrúchán ad an áit a gcuireann tú na fógraí: ag an gceanntásc, faoi bhun an teidil, an leathanach, an barra taobh, nó os cionn an bhuntásc. Is iad na príomhréimsí an ceanntásc thuas, agus faoi bhun an teidil ar a dtugtar rannóg os cionn an fhillte. Tá sé seo toisc nach léifidh nó nach léifidh gach cuairteoir go bun an leathanaigh agus go bhfeicfidh siad na fógraí go léir.

Bíonn tionchar ag na formáidí ad freisin ar do chairt Ezoic epmv: fógraí taispeána, fógraí dúchasacha, fógraí greamaitheacha taobh, fógraí ancaire, fógraí inlíne, agus fógraí vignette. Moltar don fhoilsitheoir na formáidí ad agus na socrúcháin ad éagsúla a thástáil chun na torthaí is fearr a aimsiú.

Tagraíonn dlús ad do cé mhéad fógraí in aghaidh an leathanaigh. Díreach mar a mhínigh muid níos luaithe, laghdóidh an iomarca fógraí in aghaidh an leathanaigh an taithí úsáideora agus cuirfidh sé faoi deara go bpreabfaidh an t -úsáideoir (fág an láithreán gréasáin) go luath. Is suíomh eile é seo ar chóir don fhoilsitheoir tástáil a dhéanamh air.

Tagraíonn méid ad do mhéid na bhfógraí. Cé go bhfuil an chuid is mó de na fógraí sofhreagrach ar shoghluaiste, bíonn tionchar ag na fógraí ar do chairt Ezoic EPMV.

11) do rannpháirtíocht do chuairteoirí

Taispeántar méadrach rannpháirtíochta na gcuairteoirí de ghnáth bunaithe ar thuairimí leathanaigh in aghaidh an tseisiúin, agus an t -am a chaitear ar an láithreán gréasáin in aghaidh an tseisiúin. Tá sé simplí a rá, mura bhfanann cuairteoirí ar do shuíomh ach ar feadh cúpla soicind sula bhfágann siad, go bhfuil rannpháirtíocht íseal ag an láithreán gréasáin. Ciallaíonn am níos faide in aghaidh an tseisiúin go bhfeicfidh siad níos mó fógraí ar do láithreán gréasáin.

Mar fhoilsitheoir, níl smacht díreach agat ar do rannpháirtíocht do chuairteoirí. Mar sin féin, tríd an ardán Ezoic Analytics Sonraí a úsáid, is féidir leat a chinneadh cé na leathanaigh ábhair a bhfuil rannpháirtíocht níos airde ag cuairteoirí orthu. Trí anailís a dhéanamh ar na tosca a chuireann leis na leathanaigh shonracha a bhfuil rannpháirtíocht níos airde acu, is féidir leat an próiseas a dhúbailt ansin chun leathanach ábhair an -tarraingteach eile a chruthú.

An bhfuil do naisc loingseoireachta soiléir? An féidir le cuairteoirí a bheith ag lorg earraí breise le léamh bunaithe ar do roghchlár ceanntásca? An bhfuil naisc ghorm ann a fheiceann cuairteoirí? Cé gur cosúil go bhfuil sé seo ciallmhar, úsáideann roinnt suíomhanna gréasáin téamaí nach bhfuil naisc ghorm nó biachláir ceanntásca acu, rud a chiallaíonn go bhfuil sé níos dóchúla do chuairteoirí cuairt a thabhairt ar leathanach eile.

Deireadh

Tuiscint a fháil ar do chairt Ezoic epmv níos fearr Cabhróidh sé leat, mar fhoilsitheoir láithreán gréasáin, chun do chuid fógraí ioncaim a bharrfheabhsú.

Ceisteanna Coitianta

Cad iad na buntáistí a bhaineann le méadrach Ezoic epmv a úsáid?
Is é an príomhbhuntáiste d'úinéirí an tsuímh an cumas do shuíomh a bharrfheabhsú chun ioncam fógraíochta breise a ghiniúint agus lucht féachana maith a mhealladh don trácht.
Cé chomh seasmhach is atá an EPMV in aghaidh an chuairteora méadrach?
Níl an méadrach EPMV in aghaidh an chuairteora cobhsaí agus is féidir leis athrú agus athrú. Chomh maith lena suíomh geografach, is féidir le go leor fachtóirí dul i bhfeidhm ar do EPMV agus ní mór anailís a dhéanamh orthu.
Cad é EPMV?
Seasann EPMV do bhrabús in aghaidh an mhíle cuairteoir. Go simplí, taispeánann EPMV an méid ioncaim ad a thuilleann tú in aghaidh an mhíle cuairteoir ar do shuíomh ar fad. Ní tomhas é seo ar leathanach sonrach nó ar aonad AD.
Cad is féidir le foilsitheoirí a fhoghlaim ó chairt Ezoic EPMV, agus conas is féidir é a úsáid chun ioncam suímh a bharrfheabhsú?
Soláthraíonn cairt Ezoic EPMV léargas ar an dóigh a dtéann tosca difriúla (cosúil le hathruithe ábhair, foinsí tráchta, dearadh leathanaigh) i bhfeidhm ar thuilleamh. Is féidir le foilsitheoirí an chairt seo a úsáid chun patrúin a aithint, straitéisí difriúla a thástáil, agus cinntí eolasacha a dhéanamh chun an t -ábhar agus na fógraí a bharrfheabhsú don ioncam uasta.




Tuairimí (0)

Fág trácht