* EZOIC* Grafic EPMV - Aflați cum să optimizați veniturile site -ului dvs.

* EZOIC* Grafic EPMV - Aflați cum să optimizați veniturile site -ului dvs.


În calitate de editor online care s -a înscris la cu *ezoic * pentru a vă monetiza site -ul, probabil vă întrebați despre performanțele site -ului dvs. Pe baza graficului Ezoic EPMV pentru site -ul dvs. web, vă întrebați cum puteți optimiza veniturile publicitare în continuare. Ei bine, acest articol vă va ajuta să explicați în continuare despre graficul Ezoic EPMV și cum puteți optimiza în continuare site -ul dvs. pentru venituri publicitare maxime.

Ce este EPMV

EPMV înseamnă câștiguri la o mie de vizitatori. Pentru a spune pur și simplu, EPMV arată cât de multe venituri publicitare câștigați la mii de vizitatori pe întregul dvs. site. Nu este o măsurare a unei anumite pagini sau unitate de anunțuri.

De ce ratele CPC și CPM nu sunt suficiente pentru editori

În calitate de editor, probabil că ați auzit despre CPC și CPM, care sunt unități de prețuri publicitare, că agenții de publicitate plătesc rețeaua de anunțuri și, la rândul lor, vă plătesc. CPC reprezintă costul pe clic și CPM reprezintă costul la mii de impresii pentru anunțurile afișate pe site -ul dvs. web. Cu toate acestea, ca editor, doar cunoașterea ratelor reclamelor nu sunt suficiente, deoarece valorile sunt mai utile pentru agent de publicitate decât editorul.

Pe o singură pagină a site -ului dvs. web, probabil că aveți mai mult de un anunț afișat. Mai probabil, sunt prezentate trei sau mai multe anunțuri pe pagină. Așadar, de exemplu, pentru fiecare mie de vizitatori care vizitează acea pagină, ar fi vizualizat trei reclame.

Cum se calculează Ezoic EPMV

Dacă un singur anunț valorează 0,05 USD CPM, pentru 3 reclame pe o pagină, aceasta s -ar ridica la 0,15 USD ECPM (CPM -uri eficiente) pentru cele 3 anunțuri afișate pe pagină la o mie de vizitatori.

Ar fi suficient să spunem pentru 10.000 de vizitatori, veniturile pentru editor ar fi apoi de 10.000 x 0,15 USD = 1.500 USD?

Aceasta nu este imaginea completă pentru ca editorul să -și calculeze veniturile site -ului. Acest lucru se datorează faptului că vizitatorii pot vizualiza mai mult de o singură pagină. Unii vizitatori pot vizita 2 sau 3 pagini într -o singură sesiune.

Deci, dacă 50% din 10.000 de vizitatori vizitează 3 pagini pe sesiune, câștigurile ar fi de 5.000 de vizitatori x 3 pagini x 0,15 USD = 2.250 USD

Adăugați asta la restul de 50% dintre vizitatorii care ar vizita doar o singură pagină pe sesiune, care ar fi 5.000 de vizitatori x 1 pagină x 0,15 USD = 750 $.

Deci, veniturile publicitare totale ar fi de 2,250 USD+750 $ = 3.000 $ Venituri publicitare totale. Venitul total al anunțurilor de 3.000 de dolari este acum împărțit la 1.000 de vizitatori, ceea ce face ca EPMV să fie de 3 dolari pentru o mie de vizite. Acest lucru înseamnă efectiv câștigați 3 dolari la o mie de vizitatori.

Contrastați -vă cu utilizarea doar a ECPM, care ar fi de doar 0,15 USD ECPM.

Prin urmare, utilizând metoda EPMV înseamnă că veniturile AD sunt mai bine reflectate decât utilizarea metodei CPM.

Beneficiile EPMV

Beneficiile sunt o experiență mai bună a utilizatorului și vizualizări ale paginii superioare în general. Permiteți -mi să explic mai departe.

În calitate de editor, dacă ați folosit doar ECPM metric, atunci doriți să creșteți rata ECPM . Cum poți face asta? Punând mai multe reclame pe pagină. Este cunoscut faptul că anunțurile de pe un site web pot afecta experiența utilizatorului. Mai simplu spus, ar reduce plăcerea lor de a vizita site -ul dvs. web. Mai des, vor părăsi site -ul dvs. web imediat după ce au vizitat o singură pagină.

În schimb, dacă vă bazați decizia pe EPMV, atunci doriți ca vizitatorii dvs. să viziteze cât mai multe pagini pe sesiune. Pentru a face acest lucru, ați dori să îmbunătățiți experiența utilizatorului, ceea ce, printre altele, înseamnă că nu doriți să aveți prea multe anunțuri pe pagină. În schimb, ați încuraja vizitatorii dvs. să facă clic pe linkurile interne ale paginii dvs.

Când vizitatorii vizitează multe pagini pe sesiune, acesta ar reduce rata de respingere care este calculată în Google Analytics. O rată de respingere mai mică (67%sau mai puțin) este bună pentru SEO , deoarece este un bun indicator pentru Google să -ți clasifice pagina mai mare, deoarece Google a enumerat experiența utilizatorului ca fiind una dintre componentele clasamentelor de pagini.

Așadar, acum înțelegeți EPMV și de ce contează, să trecem la subiectul lui Ezoic EPMV Chart.

Ce este Ezoic grafic EPMV

* Ezoic* este foarte transparent în prețul său pentru editori cu graficul său* ezoic* EPMV. Chiar și Google AdSense nu are aceeași transparență. * Ezoic* publică indicele de venituri publicitare online, care arată un grafic istoric al tarifelor de anunțuri zilnice, care datează din 2017. Graficul SUA este disponibil pe scară largă pentru toți vizitatorii, în timp ce trebuie să vă înscrieți pentru a fi un* ezoic* utilizator pentru a vizualiza Diagrame pentru alte țări.

Diagrama *Ezoic *EPMV este construită și deținută de *Ezoic *, ca *Ezoic *este o platformă tehnologică care este partener de publicare certificat Google. Scopul graficului este de a permite editorilor online să -și optimizeze site -urile web pentru a obține venituri suplimentare din publicitate. Cu toate acestea, Ezoic are în prezent doar următoarele țări în indicele lor: Statele Unite, Regatul Unit, Franța, Germania și India.

EPMV pe locație

Nu toți vizitatorii site -ului sunt egali. Locația de țară a publicului dvs. web contează. Vizitatorii din țările de nivel 1 au adesea EPMC și ECPM mai mari, care pot fi văzute din graficul Ezoic EPMV. Acest lucru se datorează faptului că cu cât plătesc agenții de publicitate, cu atât editorii primesc venituri publicitare. Agenții de publicitate din țările cu venituri mai mari plătesc mai mult decât în ​​țările cu venituri mai mici, iar agenții de publicitate din țările cu venituri mai mari ar dori să facă publicitate în principal în propriile țări. Așadar, vizitatorii din țările cu venituri mari vor vedea anunțurile lor, care sunt mai relevante pentru vizitatori și agenții de publicitate.

Chiar și în acele țări de nivel 1, unele țări au rate mai mari. De obicei, SUA au rate de publicitate mai mari decât Marea Britanie și alte țări europene. Așadar, să știi de unde provin vizitatorii dvs. este o informație importantă pentru a determina EPMV -ul dvs.

Acestea fiind spuse, însă, s -ar părea că ratele de publicitate online din SUA au scăzut în 2020 în timpul Covid, comparativ cu anul precedent 2019. Aceasta înseamnă, de asemenea, că ratele de publicitate ale anumitor țări europene sunt mai mari decât SUA în timpul Covid.

* Ezoic* a explicat că acest lucru se datorează scăderii evenimentului sportiv live în timpul Covid, chiar dacă comerțul electronic a crescut rapid în aceeași perioadă. Se poate concluziona că agenții de publicitate sportivi live plătesc rate mari de publicitate.

EPMV pe vizitator

EPMV per vizitator ar putea, de asemenea, să se schimbe și să fluctueze. Lăsând deoparte locația lor geografică, așa cum s -a discutat deja în secțiunea de mai sus, numeroși factori pot afecta EPMV -ul dvs. Acestea pot fi împărțite mai departe în două categorii principale:

Factori în afara controlului editorului

Factori sub controlul editorului

Factori în afara controlului editorului

1) Sezonul sau luna care afectează graficul Ezoic EPMV

Industria publicității, în general, are cel mai mare buget în ultimul trimestru al anului, din octombrie până în decembrie și cel mai mic buget în primul trimestru al anului, din ianuarie până în martie. Industria publicității online nu este diferită și urmează același model de cheltuieli publicitare. Acest lucru se datorează cheltuielilor mai mari ale consumatorilor către ultimul trimestru al anului, cum ar fi Black Friday în noiembrie și cumpărăturile de Crăciun în decembrie.

Așadar, pentru a stabili dacă EPMV -ul dvs. a scăzut sau a crescut, în loc să -l comparați doar cu luna precedentă, va trebui să îl comparați cu aceeași lună a anului precedent.

2) Tipul dispozitivului vizitatorului impacting your Ezoic EPMV Chart

iPhone este bine cunoscut pentru prioritatea sa în privința confidențialității datelor. Așadar, este posibil ca utilizatorii care vizitează site -ul dvs. pe iPhone să vă determine să aveți EPMV mai mic, deoarece este puțin probabil să vadă reclame personalizate. Anunțurile personalizate pentru fiecare vizitator cresc veniturile pentru editor, deoarece vizitatorul este mai probabil să fie interesat și să facă clic pe anunțul afișat.

3) Graficul Ezoic EPMV este afectat de sursa de trafic a vizitatorilor

Indiferent dacă vizitatorii dvs. vă au găsit prin Google, sau alte motoare de căutare, sau de pe social media, cum ar fi Facebook, Twitter sau altele, pot avea impact asupra EPMV -ului dvs. Ratele de respingere din traficul de social media sunt mai mari decât cele din motoarele de căutare.

Această diferență revine la intenția utilizatorilor. De obicei, vizitatorii de la motoarele de căutare, cum ar fi Google sau Bing, au găsit site -ul dvs. web pentru a rezolva o problemă sau pentru a găsi informațiile de care au nevoie. Prin urmare, vor rămâne mai mult timp și pot avea vizualizări mai mari pe pagini pe sesiune. În schimb, vizitatorii de pe social media trebuie să fie distrați sau nu au nicio nevoie specială de vizită, iar experiența lor de utilizator de social media este întreruptă cu o vizită pe site -ul dvs. Astfel, vizitatorul va părăsi site -ul dvs. mai devreme.

4) Browserul folosit de vizitatori

Tipul de browser are, de asemenea, un impact asupra EPMV. Browserul Safari, pe platforma iOS, reduce impactul reclamelor, deoarece utilizatorii Safari își pot schimba setările pentru a bloca anunțurile pop -up. Un alt browser mai puțin popular, operă, blochează automat anunțurile.

5) Intenția vizitatorului

Care este scopul vizitatorului? Este să rezolvați o problemă sau să aflați informații. În funcție de conținutul pe care îl aterizează, acest lucru va afecta EPMV -ul dvs.

6) Fie că este vorba despre un vizitator care se întoarce sau un nou

Un vizitator care se întoarce este mai probabil să facă clic pe o pagină suplimentară și are vizualizări mai mari pe pagină pe sesiune în comparație cu un nou vizitator.

7) Conexiunea pentru vizitatori (Wi-Fi vs Mobile Date)

Vizitatorul conexiunii WiFi este cel mai probabil să rămână mai mult timp sau să aibă vizualizări mai mari pe pagini decât cele de pe datele mobile.

8) Timpul zilei vizitei (în timpul orei de lucru sau mai târziu seara)

În funcție de nișa site -ului dvs. web, ora din zi va ajunge un vizitator pe site -ul dvs. web să vă impact și EPMV.

Factori sub controlul editorului

9) Tipul de conținut și nișă de conținut (știri vs. articole despre informații)

* Ezoic* a descoperit că anumite tipuri de conținut funcționează mai bine în termeni de EPMV. Conținutul informațional (modul în care se face) funcționează mai bine decât conținutul de știri.

Pe baza studiului de caz al *Ezoic *a două site -uri web similare, în creștere, în aceeași nișă, care au autoritate de domeniu similară și trafic web, un site web funcționează mult mai bine decât celălalt site web, pe baza EPMV -ului lor. Chiar dacă traficul lor de vizitatori este similar, un site web are un EPMV mult mai mare decât celălalt. Deci, care este motivul pentru asta?

* Ezoic* a descoperit că pentru site-ul cu EPMV cu performanțe superioare, traficul lor se adresează în principal subiectelor informaționale despre cum se face, în timp ce celălalt site web are în principal trafic care merge la secțiunea de știri.

Pentru a îmbunătăți EPMV al celui de -al doilea site web, Ezoic sugerează că al doilea site web adaugă mai mult conținut informațional pentru a obține mai mult trafic la secțiunea lor informațională.

10) Plasarea anunțurilor, formate AD. densitatea anunțului și dimensiunea anunțului

Plasarea anunțurilor este locul în care așezați reclamele: la antet, sub titlu, în pagină, bara laterală sau deasupra subsolului. Zonele principale sunt antetul de mai sus, iar sub titlul care sunt cunoscute ca o secțiune deasupra. Acest lucru se datorează faptului că nu toți vizitatorii vor citi sau derula în partea de jos a paginii și vor vizualiza toate anunțurile.

Formatele de anunțuri afectează, de asemenea, graficul dvs. Ezoic EPMV: anunțuri afișate, anunțuri native, reclame cu bara laterală lipicioasă, anunțuri de ancorare, reclame inline și reclame de vignetă. Editorul este cel mai bine recomandat să testeze diferitele formate de anunțuri și plasamente publicitare pentru a găsi cele mai optime rezultate.

Densitatea anunțului se referă la câte reclame pe pagină. Așa cum am explicat mai devreme, prea multe anunțuri pe pagină vor reduce experiența utilizatorului și vor determina utilizatorul să sară (părăsesc site -ul) mai devreme. Aceasta este o altă setare pe care editorul ar trebui să o testeze.

Mărimea anunțului se referă la dimensiunea reclamelor. În timp ce majoritatea reclamelor sunt receptive pe mobil, anunțurile afectează și graficul dvs. Ezoic * EPMV.

11) Angajamentul dvs. pentru vizitatori

Metrica de implicare a vizitatorilor este de obicei afișată pe baza vizualizărilor pe pagină pe sesiune și timpul petrecut pe site -ul web pe sesiune. Este simplu să spunem că dacă vizitatorii rămân doar pe site -ul dvs. câteva secunde înainte de a pleca, atunci site -ul are un implicare scăzută. O perioadă mai lungă pe sesiune înseamnă că vor vedea mai multe anunțuri pe site -ul dvs. web.

În calitate de editor, nu aveți control direct asupra angajamentului dvs. pentru vizitatori. Cu toate acestea, folosind platforma Ezoic Data Analytics, puteți determina ce pagini de conținut au o implicare mai mare a vizitatorilor. Analizând ce factori contribuie la paginile specifice care au o implicare mai mare, puteți apoi să dublați procesul pentru a crea o altă pagină de conținut extrem de antrenantă.

Legăturile dvs. de navigație sunt clare? Vizitatorii pot căuta articole suplimentare pentru a le citi pe baza meniului antet? Există legături albastre pe care vizitatorii le pot vedea? Deși acest lucru poate părea bun simț, unele site -uri web folosesc teme care nu au link -uri albastre sau meniuri antet, ceea ce face mai puțin probabil ca vizitatorii să viziteze o altă pagină.

Concluzie

Înțelegerea graficului dvs. Ezoic EPMV mai bine, vă va ajuta, ca editor de site -uri web, să vă optimizați anunțurile de venituri.

Întrebări Frecvente

Care sunt avantajele utilizării metricii Ezoic EPMV?
Principalul beneficiu pentru proprietarii de site -uri este capacitatea de a -ți optimiza site -ul pentru a genera venituri publicitare suplimentare și de a atrage un public bun pentru trafic.
Cât de stabilă este EPMV pentru fiecare vizitator?
Metrica EPMV per vizitator nu este stabilă și poate schimba și fluctua. În plus față de locația lor geografică, numeroși factori pot afecta EPMV -ul dvs. și trebuie analizați.
Ce este EPMV?
EPMV înseamnă profit la o mie de vizitatori. Mai simplu spus, EPMV arată cât de mult veniturile publicitare câștigați la o mie de vizitatori pe întregul dvs. site. Aceasta nu este o măsurare a unei anumite pagini sau unități de anunțuri.
Ce pot învăța editorii dintr -un grafic Ezoic EPMV și cum poate fi folosit pentru a optimiza veniturile unui site?
Un grafic Ezoic EPMV oferă informații despre modul în care diferiți factori (cum ar fi modificările de conținut, surse de trafic, proiectarea paginii) câștiguri de impact. Editorii pot utiliza acest grafic pentru a identifica tiparele, pentru a testa diferite strategii și pentru a lua decizii în cunoștință de cauză pentru a optimiza conținutul și anunțurile pentru venituri maxime.




Comentarii (0)

Lasa un comentariu