* EZOIC* EPMV -kaart - Leer hoe om die inkomste van u webwerf te optimaliseer

* EZOIC* EPMV -kaart - Leer hoe om die inkomste van u webwerf te optimaliseer

As 'n aanlyn -uitgewer wat aangemeld het met *ezoic * om u webwerf te verdien, wonder u waarskynlik oor die prestasie van u webwerf. Op grond van die Ezoic EPMV -kaart vir u webwerf, wonder u hoe u u advertensie -inkomste verder kan optimaliseer. Wel, hierdie artikel sal u help om verder te verduidelik oor die Ezoic EPMV -kaart en hoe u u webwerf verder kan optimaliseer vir maksimum advertensie -inkomste.

Wat is EPMV

EPMV staan ​​vir verdienste per duisend besoekers. Om dit eenvoudig te stel, wys EPMV hoeveel advertensie -inkomste u per duisend besoekers op u hele webwerf verdien. Dit is nie 'n meting van 'n spesifieke bladsy of advertensie -eenheid nie.

Waarom CPC- en CPM -tariewe nie genoeg is vir uitgewers nie

As uitgewer het u waarskynlik gehoor van CPC en CPM, wat prysbepalingseenhede is, dat adverteerders die advertensienetwerk betaal, en op hul beurt betaal hulle u. CPC staan ​​vir koste per klik en CPM staan ​​vir koste per duisend indrukke vir advertensies wat op u webwerf getoon word. As 'n uitgewer is dit egter net om nie genoeg te weet dat die tariewe van die advertensies nie genoeg is nie, aangesien die statistieke nuttiger is vir die adverteerder as die uitgewer.

Op 'n enkele bladsy van u webwerf het u waarskynlik meer as een advertensie. Dit is waarskynlik dat drie of meer advertensies per bladsy getoon word. Dus, byvoorbeeld, vir elke duisend besoekers wat die bladsy besoek, sou hulle drie advertensies gesien het.

Hoe om Ezoic EPMV te bereken

As 'n enkele advertensie $ 0,05 CPM werd is, vir 3 advertensies op 'n bladsy, sou dit $ 0,15 ECPM (effektiewe CPMS) beloop vir die 3 advertensies per bladsy per duisend besoekers.

Sou dit genoeg wees om vir 10.000 besoekers te sê dat die inkomste vir die uitgewer dan 10.000 x $ 0.15 = $ 1.500 sou wees?

Dit is nie die volledige prentjie vir die uitgewer om hul webwerfinkomste te bereken nie. Dit is omdat besoekers meer as 'n enkele bladsy kan sien. Sommige besoekers kan 2 of 3 bladsye in 'n enkele sessie besoek.

Dus, as 50% van 10.000 besoekers 3 bladsye per sessie besoek, sou die verdienste 5.000 besoekers wees x 3 bladsye x $ 0.15 = $ 2.250

Voeg dit by die oorblywende 50% van die besoekers wat slegs 'n enkele bladsy per sessie sou besoek, wat 5000 besoekers sou wees x 1 bladsy x $ 0.15 = $ 750.

Die totale advertensie -inkomste sou dus $ 2,250+$ 750 = $ 3,000 totale advertensie -inkomste wees. Die totale advertensie -inkomste van $ 3,000 word nou deur 1 000 besoekers verdeel, wat die EPMV vir een duisend besoeke maak. Dit beteken effektief dat u $ 3 per duisend besoekers verdien.

Kontrasteer dit met die gebruik van net ECPM, wat slegs $ 0,15 ECPM sou wees.

Daarom beteken die EPMV -metode dat die advertensie -inkomste beter weerspieël word as om net die CPM -metode te gebruik.

Voordele van EPMV

Die voordele is beter gebruikerservaring en hoër bladsybeskouings in die algemeen. Laat ek verder verduidelik.

As 'n uitgewer, as u slegs die metrieke ECPM gebruik het, wil u u ECPM -koers%verhoog. Hoe kan u dit doen? Deur meer advertensies per bladsy te plaas. Dit is algemeen bekend dat advertensies op 'n webwerf die gebruikerservaring kan beïnvloed. Eenvoudig gestel, dit sal hul genot om u webwerf te besoek verminder. Dikwels verlaat hulle u webwerf net nadat u 'n enkele bladsy besoek het.

In teenstelling hiermee, as u u besluit op EPMV baseer, wil u hê dat u besoekers soveel bladsye per sessie moet besoek. Om dit te kan doen, wil u die gebruikerservaring verbeter, wat onder andere beteken dat u nie te veel advertensies per bladsy wil hê nie. In plaas daarvan moedig u u besoekers aan om op die interne skakels van u bladsy te klik.

As besoekers baie bladsye per sessie besoek, sal dit u weieringskoers verminder wat in Google Analytics bereken word. 'N Laer weieringskoers (67%of minder) is goed vir SEO , want dit is 'n goeie aanduiding vir Google om u bladsy hoër te rangskik, aangesien Google die gebruikerservaring as een van die komponente van hul bladsyranglys gelys het.

Nou verstaan ​​u EPMV en waarom dit saak maak, laat ons verder gaan na die onderwerp van Ezoic EPMV -kaart.

Wat is Ezoic EPMV -kaart

* Ezoic* is baie deursigtig in sy prysbepaling aan uitgewers met sy* ezoic* EPMV -kaart. Selfs Google AdSense het nie dieselfde deursigtigheid nie. * Ezoic* publiseer die aanlyn -advertensie -inkomste -indeks, wat 'n historiese grafiek van daaglikse advertensietariewe toon, wat dateer uit 2017. Die Amerikaanse kaart is wyd beskikbaar vir alle besoekers, terwyl u moet aanmeld om 'n* ezoic* -gebruiker te wees om te sien kaarte vir ander lande.

Die *EZOIC *EPMV -kaart is gebou en besit deur *EZOIC *, AS *EZOIC *is 'n tegnologieplatform wat Google Certified Publishing Partner is. Die doel van die grafiek is om aanlyn -uitgewers in staat te stel om hul webwerwe te optimaliseer om addisionele advertensie -inkomste te verdien. Ezoic het egter tans slegs die volgende lande in hul indeks: die Verenigde State, die Verenigde Koninkryk, Frankryk, Duitsland en Indië.

EPMV per ligging

Nie alle besoekers aan die webwerf is gelyk nie. Die land se ligging van u webwerfgehoor is belangrik. Besoekers uit Tier-1-lande het dikwels hoër EPMC en ECPM wat gesien kan word vanaf die * ezoïese EPMV-kaart. Dit is omdat hoe meer die adverteerders betaal, hoe meer ontvang die uitgewers advertensie -inkomste. Adverteerders in lande met hoër inkomste betaal meer as in lande met laer inkomste, en die adverteerders in lande met hoër inkomste wil hoofsaaklik aan hul eie lande adverteer. Besoekers van die onderskeie lande met 'n hoë inkomste sal dus hul advertensies sien, wat meer relevant is vir die besoekers en adverteerders.

Selfs binne die lande van Tier-1 het sommige lande hoër tariewe. Die VSA het gewoonlik hoër advertensietariewe as die Verenigde Koninkryk en ander Europese lande. Om te weet waar u besoekers vandaan kom, is belangrike inligting om u EPMV te bepaal.

Dit gesê, dit wil egter voorkom asof die Amerikaanse aanlyn -advertensietariewe in 2020 tydens Covid gedaal het in vergelyking met die vorige jaar 2019. Dit beteken ook dat sekere advertensietariewe van die Europese lande hoër is as die VSA tydens Covid.

* EZOIC* het verduidelik dat dit te wyte is aan die daling in die regstreekse sportbyeenkoms tydens Covid, selfs al het e -handel vinnig in dieselfde tydperk gestyg. Daar kan tot die gevolgtrekking gekom word dat live sportgeleenthede adverteerders hoë advertensietariewe betaal.

EPMV per besoeker

EPMV per besoeker kan ook verander en wissel. As u hul geografiese ligging, soos reeds in die bogenoemde afdeling, bespreek, kan talle faktore u EPMV beïnvloed. Dit kan verder in twee hoofkategorieë verdeel word:

Faktore buite die beheer van die uitgewer

Faktore binne die beheer van die uitgewer

Faktore buite die beheer van die uitgewer

1) Die seisoen of maand beïnvloed u Ezoic EPMV -kaart

Die advertensiebedryf het in die algemeen die hoogste begroting gedurende die laaste kwartaal van die jaar, van Oktober tot Desember, en die laagste begroting gedurende die eerste kwartaal van die jaar, van Januarie tot Maart. Die aanlyn -advertensiebedryf is nie anders nie en volg dieselfde advertensiebestedingpatroon. Dit is te danke aan die hoër verbruikersbesteding aan die laaste kwartaal van die jaar, soos Black Friday in November en Kersinkopies gedurende Desember.

Om te bepaal of u EPMV afgeneem of toegeneem het, in plaas daarvan om dit net met die vorige maand te vergelyk, moet u dit vergelyk met dieselfde maand van die vorige jaar.

2) Die tipe besoeker se toesteltipe impacting your Ezoic EPMV Chart

iPhone is bekend vir sy prioriteit op die privaatheid van data. Dit is dus moontlik dat gebruikers wat u webwerf op iPhone besoek, u laer EPMV sal hê, aangesien dit onwaarskynlik is dat dit gepersonaliseerde advertensies sal sien. Gepersonaliseerde advertensies vir elke besoeker verhoog die inkomste vir die uitgewer, aangesien die besoeker waarskynlik meer belangstel en op die getoonde advertensie klik.

3) Die Ezoic EPMV -kaart word beïnvloed deur die verkeersbron van besoekers

Of u besoekers u via Google of ander soekenjins of op sosiale media, soos Facebook, Twitter of ander, gevind het, kan u EPMV beïnvloed. Die weieringskoerse uit die verkeer op sosiale media is hoër as dié van soekenjins.

Hierdie verskil gaan terug na die bedoeling van die gebruikers. Besoekers van soekenjins, soos Google of Bing, het gewoonlik u webwerf gevind om 'n probleem op te los of om die inligting te vind wat hulle benodig. Daarom sal hulle langer bly en kan hulle hoër bladsybeskouings per sessie hê. In teenstelling hiermee is besoekers van sosiale media daar om te vermaak of het hulle geen spesifieke behoefte aan hul besoek nie, en hul gebruikerservaring op sosiale media word onderbreek met 'n besoek aan u webwerf. Die besoeker sal dus u webwerf vroeër verlaat.

4) Die blaaier wat deur besoekers gebruik word

Die tipe blaaier het ook 'n invloed op u EPMV. Safari -blaaier, op die iOS -platform, verminder die impak van advertensies, aangesien Safari -gebruikers hul instellings kan verander om pop -up -advertensies te blokkeer. Nog 'n minder gewilde blaaier, Opera, blokkeer outomaties advertensies.

5) Die bedoeling van die besoeker

Wat is die doel van die besoeker? Is dit om 'n probleem op te los of inligting uit te vind? Afhangend van die inhoud waarop hulle beland, sal dit u EPMV beïnvloed.

6) Of dit nou 'n terugkerende of nuwe besoeker is

'N Terugkerende besoeker is meer geneig om op 'n addisionele bladsy te klik en het 'n hoër bladsy -aansig per sessie in vergelyking met 'n nuwe besoeker.

7) Die besoekersverbinding (Wi-Fi vs mobiele data)

Die besoeker op WiFi -verbinding sal waarskynlik langer bly, of het hoër bladsybeskouings as dié op mobiele data.

8) Die tyd van die dag van die besoek (gedurende kantoorure of later die aand)

Afhangend van u webwerf -nis, sal die tyd van die dag 'n besoeker op u webwerf ook 'n invloed hê op u EPMV.

Faktore binne die beheer van die uitgewer

9) Die tipe inhoud en inhoud nis (nuus teenoor inligtingsartikels)

* EZOIC* het gevind dat sekere soorte inhoud beter presteer in terme van EPMV. Inligtingsinhoud (hoe-om-artikels) presteer beter as nuusinhoud.

Op grond van *ezoic *se gevallestudie van twee soortgelyke, groeiende webwerwe in dieselfde nis, wat soortgelyke domeinowerheid en webverkeer het, presteer die een webwerf baie beter as die ander webwerf, gebaseer op hul EPMV. Alhoewel hul besoekersverkeer dieselfde is, presteer die een webwerf teen 'n baie hoër EPMV as die ander. Wat is die rede hiervoor?

* EZOIC* het ontdek dat hul verkeer vir die webwerf met die hoër presteer EPMV hoofsaaklik na die inligtingsonderwerpe van How-to, terwyl die ander webwerf hoofsaaklik verkeer het wat na die nuusafdeling gaan.

Om die EPMV van die tweede webwerf te verbeter, stel Ezoic voor dat die tweede webwerf meer inligtingsinhoud toevoeg om meer verkeer na hul inligtingsgedeelte te kry.

10) AD -plasing, advertensie -formate. advertensiedigtheid en advertensiegrootte

Advertensieplasing is waar u die advertensies plaas: by die kop, onder die titel, in-bladsy, sybalk of bokant die voetskrif. Die prima gebiede is bogenoemde kop, en onder die titel wat bekend staan ​​as 'n bogenoemde gedeelte. Dit is omdat nie alle besoekers na die onderkant van die bladsy sal lees of blaai en al die advertensies sal sien nie.

Die AD -formate beïnvloed ook u Ezoic EPMV -kaart: vertoonadvertensies, inheemse advertensies, klewerige sidebalkadvertensies, ankeradvertensies, inline -advertensies en vignetadvertensies. Die uitgewer word die beste aangeraai om die verskillende AD -formate en advertensieplasings te toets om die optimale resultate te vind.

AD -digtheid verwys na hoeveel advertensies per bladsy. Net soos ons vroeër verduidelik het, sal te veel advertensies per bladsy die gebruikerservaring verminder en die gebruiker vroeg laat weier (verlaat die webwerf). Dit is 'n ander instelling wat die uitgewer moet toets.

Advertensiegrootte verwys na die grootte van die advertensies. Alhoewel die meeste advertensies op selfoon reageer, beïnvloed die advertensies ook u Ezoic EPMV -kaart.

11) U besoekerbetrokkenheid

Die besoekersbetrokkenheidsmetriek word tipies getoon op grond van bladsybeskouings per sessie, en tyd wat u per sessie op die webwerf spandeer. Dit is eenvoudig om te sê dat as besoekers slegs 'n paar sekondes op u webwerf bly voordat hulle vertrek, die webwerf 'n lae betrokkenheid het. 'N Langer tyd per sessie beteken dat hulle meer advertensies op u webwerf sal sien.

As uitgewer het u nie direkte beheer oor u besoekersbetrokkenheid nie. Deur die Ezoic Data Analytics -platform te gebruik, kan u egter bepaal watter inhoudbladsye hoër besoekersbetrokkenheid het. Deur te ontleed watter faktore bydra tot die spesifieke bladsye met 'n hoër betrokkenheid, kan u die proses dupliseer om 'n ander hoogs aangrypende inhoudbladsy te skep.

Is u navigasie -skakels duidelik? Kan besoekers na bykomende artikels soek om te lees op grond van u kopmenu? Is daar blou skakels wat besoekers kan sien? Alhoewel dit gesonde verstand kan lyk, gebruik sommige webwerwe temas wat nie blou skakels of kopspyskaarte het nie, wat dit minder waarskynlik maak vir besoekers om 'n ander bladsy te besoek.

Afsluiting

As u u Ezoic EPMV -kaart beter verstaan, sal dit u as 'n webwerf -uitgewer help om u inkomste -advertensies te optimaliseer.

Gereeld Gevra Vrae

Wat is die voordele van die gebruik van die Ezoic EPMV -metrieke?
Die grootste voordeel vir eienaars van werf is die vermoë om u webwerf te optimaliseer om addisionele advertensie -inkomste te genereer en 'n goeie gehoor vir verkeer te lok.
Hoe stabiel is die EPMV per besoeker metriek?
Die EPMV -metrieke per besoeker is nie stabiel nie en kan verander en wissel. Benewens hul geografiese ligging, kan talle faktore u EPMV beïnvloed en moet dit ontleed word.
Wat is EPMV?
EPMV staan ​​vir wins per duisend besoekers. Eenvoudig gestel, EPMV wys hoeveel advertensie -inkomste u per duisend besoekers aan u hele webwerf verdien. Dit is nie 'n meting van 'n spesifieke bladsy of advertensie -eenheid nie.
Wat kan uitgewers leer uit 'n Ezoic EPMV -kaart, en hoe kan dit gebruik word om die inkomste van 'n webwerf te optimaliseer?
'N Ezoic EPMV -kaart bied insigte oor hoe verskillende faktore (soos inhoudveranderings, verkeersbronne, bladsyontwerp) 'n impak verdien. Uitgewers kan hierdie grafiek gebruik om patrone te identifiseer, verskillende strategieë te toets en ingeligte besluite te neem om inhoud en advertensies vir maksimum inkomste te optimaliseer.




kommentaar (0)

Los kommentaar