Ezoic EPMV Chart - Saytınızın gəlirlərini necə optimallaşdırmağı öyrənin

olan olan bir onlayn nəşriyyat olaraq Ezoic veb saytınızı pul qazanmaq üçün, yəqin ki, saytınızın performansını maraqlandırırsınız. Veb saytınız üçün Ezoic EPMV cədvəlinə əsasən, reklam gəlirinizi daha da optimallaşdıra biləcəyinizi düşünürsünüz. Yaxşı, bu məqalə Ezoic epmv qrafiki və maksimum reklam gəlirləri üçün saytınızı necə optimallaşdıra biləcəyiniz barədə daha da izah etməyə kömək edəcəkdir.
Ezoic EPMV Chart - Saytınızın gəlirlərini necə optimallaşdırmağı öyrənin

olan olan bir onlayn nəşriyyat olaraq Ezoic veb saytınızı pul qazanmaq üçün, yəqin ki, saytınızın performansını maraqlandırırsınız. Veb saytınız üçün Ezoic EPMV cədvəlinə əsasən, reklam gəlirinizi daha da optimallaşdıra biləcəyinizi düşünürsünüz. Yaxşı, bu məqalə Ezoic epmv qrafiki və maksimum reklam gəlirləri üçün saytınızı necə optimallaşdıra biləcəyiniz barədə daha da izah etməyə kömək edəcəkdir.

Epmv nədir

EPMV min ziyarətçi üçün qazanc üçün dayanır. Sadəcə qoymaq üçün EPMV, bütün veb saytınızda min ziyarətçi üçün nə qədər qazandığınız gəlir əldə etdiyinizi göstərir. Müəyyən bir səhifə və ya reklam bölməsinin ölçülməsi deyil.

CPC və CPM dərəcələri niyə nəşriyyatlar üçün kifayət deyil

Bir naşir olaraq, yəqin ki, reklam edənlərin reklam şəbəkəsini ödəməsi və öz növbəsində reklam qiymətləri olan CPC və CPM-lər haqqında eşitərdiniz. CPC, klik başına dəyəri və CPM, veb saytınızda göstərilən reklamlar üçün min təəssürat üçün dəyəri üçün dayanır. Ancaq bir naşir kimi, yalnız reklamların nisbətlərini bilmək kifayət deyil, çünki ölçülər naşirdən daha çox reklam verən üçün daha faydalıdır.

Veb saytınızın bir səhifəsində, ehtimal ki, göstəriləndən çox elanınız var. Daha çox, səhifədə göstərilən üç və ya daha çox reklamdır. Beləliklə, məsələn, bu səhifəni ziyarət edən hər min ziyarətçi üçün üç elana baxacaqdılar.

Ezoic epmv necə hesablamaq olar

Bir reklam 0,05 CPM dəyərindədirsə, bir səhifədəki 3 reklam üçün bu, hər min ziyarətçinin hər səhifədə göstərilən 3 reklam üçün 0,15 dollar (effektiv CPM) olacaqdır.

10.000 ziyarətçi üçün demək kifayət edərmi, naşir üçün gəlir daha sonra 10.000 x $ 0,15 = 1500 $ olarmı?

Yayımcının veb sayt gəlirlərini hesablamaq üçün tam şəkil deyil. Bunun səbəbi, ziyarətçilər bir səhifədən daha çox baxa bilər. Bəzi ziyarətçilər bir seansda 2 və ya 3 səhifəyə baş çəkə bilərlər.

Beləliklə, 10.000 ziyarətçinin 50% -i bir sessiyada 3 səhifəyə baş çəkərsə, qazanc 5000 ziyarətçi x 3 səhifəlik x 35 $ 0.15 = 2250 $

Yalnız bir seans başına yalnız bir seansda bir səhifəyə baş çəkən ziyarətçilərin qalan 50% -inə əlavə edin.

Beləliklə, ümumi reklam gəlirləri $ 2.250 + $ 750 = 3000 $ ümumi bir reklam gəlirləri olacaqdır. Artıq 3000 ABŞ dolları məbləğinin ümumi reklam gəlirləri, ePMV-ni min ziyarət üçün 3 dollar təşkil edən 1000 ziyarətçi tərəfindən bölünür. Bu, min ziyarətçi üçün 3 dollar qazandığınız deməkdir.

Yalnız $ 0,15 ECPM olan yalnız ECPM istifadə etmək üçün kontrast.

Buna görə, EPMV metodundan istifadə edərək , reklam gəlirinin yalnız CPM metodundan istifadə etməkdən daha yaxşı əks olunduğu deməkdir.

EPMV-nin faydaları

Faydaları daha yaxşı istifadəçi təcrübəsi və ümumi səhifə baxışlarıdır. Daha da izah edim.

Bir naşir olaraq, əgər yalnız metrik ekvarı istifadə etmisinizsə, %% %% ECPM dərəcənizi %% artırmaq istərdiniz. Bunu necə edə bilərsiniz? Bir səhifədə daha çox reklam qoymaqla. Məlumdur ki, bir veb saytdakı reklamlar istifadəçi təcrübəsinə təsir göstərə bilər. Sadəcə qoyun, veb saytınızı ziyarət etməkdən zövq alacaqlar. Daha tez-tez, bir səhifəni ziyarət etdikdən sonra veb saytınızı tərk edəcəklər.

Bunun əksinə olaraq, qərarınızı EPMV-də əsaslandırırsınızsa, ziyarətçilərinizin bir seans üçün bir çox səhifəni ziyarət etmələrini istərdiniz. Bunu etmək üçün, digərləri arasında olan istifadəçi təcrübəsini yaxşılaşdırmaq istərdiniz, hər səhifədə çox reklam etmək istəmədiyiniz deməkdir. Bunun əvəzinə, ziyarətçilərinizi səhifənizin daxili bağlantılarını tıklamağa təşviq edərdiniz.

Ziyarətçilər bir seansda bir çox səhifəni ziyarət etdikdə, Google Analytics-də hesablanan sıçrayış dərəcənizi azaldır. Google-un səhifə reytinqi kimi Google dərəcəsi üçün Google -ni qiymətləndirmək üçün yaxşı bir sıçrayış dərəcəsi (67% və ya daha az) yaxşıdır.

Beləliklə, indi EPMV-ni başa düşdünüz və niyə vacibdir, gəlin Ezoic ePMV cədvəlinin mövzusuna keçək.

Ezoic epmv chart nədir

Ezoic öz qiymətində öz qiymətində öz qiymətində Ezoic epmv cədvəli ilə çox şəffafdır. Google AdSense də eyni şəffaflıq yoxdur. Ezoic Gündəlik reklam nisbətlərinin tarixi bir qrafikini 2017-ci illə əlaqələndirən, 2017-ci ildən etibarən bütün ziyarətçilər üçün geniş yayılmışdır, bu da görmək üçün Ezoic istifadəçisinə daxil olmağınız lazımdır digər ölkələr üçün qrafiklər.

Ezoic EPMV qrafiki Ezoic tərəfindən qurulmuş və sahibi olan Ezoic kimi, Google Certified Nəşriyyat Tərəfdaşı olan bir texnologiya platformasıdır. Diaqramın məqsədi onlayn nəşriyyatçıların əlavə reklam gəlirləri qazanmaq üçün veb saytlarını optimallaşdırmalarını təmin etməkdir. Bununla birlikdə, Ezoic Hal-hazırda yalnız indeksində aşağıdakı ölkələrə malikdir: Amerika Birləşmiş Ştatları, Birləşmiş Krallıq, Fransa, Almaniya və Hindistan.

Yer başına EPMV

Bütün veb sayt ziyarətçiləri bərabər deyil. Veb saytınızın auditoriyasının ölkə məkanı vacibdir. Tier-1 ölkələrindən gələn qonaqlar tez-tez Ezoic epmv cədvəlindən görünə bilən daha yüksək EPMC və ECPM var. Bunun səbəbi, reklam verənlərin nə qədər ödəməsi, nəşriyyatlar nə qədər çox gəlir əldə edir. Ali gəlirli ölkələrdə reklam verənlər daha az gəlirli ölkələrdə daha çox pul ödəyirlər və ali gəlirli ölkələrdə reklam verənlər əsasən öz ölkələrinə reklam etmək istəyərlər. Beləliklə, müvafiq yüksək gəlirli ölkələrdən gələn qonaqlar həm qonaqlar, həm də reklamverənlər üçün daha aktual olan reklamlarını görəcəklər.

Hətta bu Tier-1 ölkələrində bəzi ölkələrdə daha yüksək dərəcələrə malikdir. Tipik olaraq, ABŞ-ın İngiltərə və digər Avropa ölkələrindən daha yüksək reklam dərəcələri var. Beləliklə, ziyarətçilərinizin harada gəldiyini bilmək EPMV-ni təyin etmək üçün vacib məlumatdır.

Bununla birlikdə, 2019-cu ilin əvvəlki ilinə nisbətən COVID zamanı ABŞ-ın onlayn reklam dərəcələri 2020-ci ildə 2020-ci ildə düşdüyü kimi görünür ki, 2019-cu ildən əvvəlki illə müqayisədə 2020-ci ildə də, həmçinin Avropa ölkələrinin reklam dərəcələri Covid zamanı ABŞ-dan daha yüksəkdir.

Ezoic, bu Covid zamanı canlı idman tədbirinin düşməsi ilə əlaqədar olduğunu izah etdi, e-ticarət eyni dövrdə sürətlə yüksəlsə də. Canlı idman tədbirlərinin reklamçılarının yüksək reklam dərəcələrini ödəməsi nəticəsində edilə bilər.

Ziyarətçi başına EPMV

Ziyarətçi başına EPMV də dəyişə və dəyişə bilər. Yuxarıdakı hissədə müzakirə olunan coğrafi məkanını ayırın, çoxsaylı amillər EPMV-yə təsir edə bilər. Bunları iki əsas kateqoriyaya bölmək olar:

Yayımcının nəzarətində olan amillər

Yayımcının nəzarəti içərisində amillər

Yayımcının nəzarətində olan amillər

1) Ezoic ePMV cədvəlinizə təsir edən mövsüm və ya ay

Ümumiyyətlə, reklam sənayesi ilin son rübü ərzində, oktyabr-dekabr aylarında, ilin ilk rübündə ən aşağı büdcədə, yanvar-mart aylarında ən aşağı büdcəyə sahibdir. Onlayn reklam sənayesi heç bir fərqli deyil və eyni reklam xərcləmə nümunəsinə uyğundur. Bu, ilin son rübü, məsələn, Noyabr ayında Qara Cümə və Dekabr ayı ərzində Milad alış-verişi kimi daha yüksək istehlakçı xərcləri ilə əlaqədardır.

Beləliklə, EPMV-nin azaldığını və ya artdığını müəyyən etmək üçün, onu bir əvvəlki ayla müqayisə etmək əvəzinə onu bir əvvəlki ilin eyni ayında müqayisə etməlisiniz.

2) Ziyarətçinin cihaz növü impacting your Ezoic EPMV Chart

IPhone məlumatların məxfiliyində prioriteti ilə tanınır. Beləliklə, istifadəçilərin iPhone-dakı veb saytınızı ziyarət etmələri mümkündür, çünki onlar fərdi reklamları görmək çətin olduğu üçün aşağı ePMV-nin olmasına səbəb olacaqdır. Hər qonaq üçün fərdi reklamlar, naşir üçün gəlirləri artırır, çünki ziyarətçi daha çox maraqlanır və göstərilən reklamı tıklayır.

3) Ezoic EPMV qrafiki ziyarətçilərin trafik mənbəyi təsir göstərir

Ziyarətçilərinizin Google vasitəsilə və ya digər axtarış motorları və ya Facebook, Twitter və ya digərləri kimi sosial mediadan tapın, ePMV-yə təsir edə bilər. Sosial medianın trafikindən sıçrayış dərəcələri axtarış motorlarından olanlardan daha yüksəkdir.

Bu fərq istifadəçilərin niyyətinə qayıdır. Adətən Google və ya Bing kimi axtarış motorlarından gələn qonaqlar, bir problemi həll etmək və ya ehtiyac duyduğu məlumatları tapmaq üçün veb saytınızı tapdılar. Deməli, daha uzun qalacaq və bir seans üçün daha yüksək səhifə baxışları ola bilər. Bunun əksinə olaraq, sosial mediadan gələn qonaqlar əylənəcək və ya ziyarətlərinə heç bir ehtiyacı yoxdur və sosial media istifadəçi təcrübəsi saytınıza ziyarətlə ara verilir. Beləliklə, qonaq veb saytınızı əvvəlcədən tərk edəcək.

4) Ziyarətçilərin istifadə etdiyi brauzer

Brauzer növü də EPMV-yə təsir göstərir. Safari brauzeri, iOS platformasında, reklamların təsirini azaldır, çünki Safari istifadəçiləri popup reklamlarını bloklamaq üçün parametrlərini dəyişə bilər. Digər daha az populyar bir brauzer, opera, reklamları avtomatik olaraq bloklayır.

5) Ziyarətçinin niyyəti

Ziyarətçinin məqsədi nədir? Bir problemi həll etmək və ya məlumat tapmaqdır. Torpağa qoyduqları məzmunundan asılı olaraq, bu ePMV-yə təsir edəcəkdir.

6) qayıdış və ya yeni bir ziyarətçi olsun

Qayıdan bir ziyarətçi əlavə bir səhifəni tıklayacaq və yeni bir ziyarətçi ilə müqayisədə bir seans üçün daha yüksək səhifələrə baxır.

7) Ziyarətçi bağlantısı (Wi-Fi vs Mobil Məlumat)

WiFi bağlantısındakı qonaq daha uzun müddət qalma və ya mobil məlumatlardakılardan daha yüksək səhifə baxışlarına sahibdir.

8) Ziyarət gününün vaxtı (axşam saatlarında və ya axşam saatlarında)

Veb saytınızdan asılı olaraq, bir ziyarətçinin veb saytınıza gələn dövrün də ePMV-yə təsir edəcəkdir.

Yayımcının nəzarəti içərisində amillər

9) Məzmun və məzmun Niche növü (News - Necə məlumat məqalələri)

Ezoic müəyyən məzmun növlərinin EPMV baxımından daha yaxşı olduğunu tapdı. İnformasiya məzmunu (necə məqalələr) xəbər məzmunundan daha yaxşı çıxış edir.

Bənzər domen orqanı və veb trafikə sahib olan eyni nişlikdə iki oxşar, böyüyən veb saytların Ezoic 'nin işinə əsaslanaraq, bir veb sayt, digər veb saytından ePMV əsasında daha yaxşı yerinə yetirir. Ziyarətçilərinin trafikinə bənzər olsa da, bir veb sayt digərindən daha yüksək bir epmv-də aparılır. Bəs bunun səbəbi nədir?

Ezoic Adı ifa edən EPMV-nin daha yüksək olan veb sayt üçün trafikləri əsasən, digər veb saytın məlumat hissəsinə keçən trafikə sahib olduğu barədə məlumatların məlumatlarına görə olduğunu aşkar etdi.

İkinci veb saytın EPMV-də yaxşılaşdırmaq üçün Ezoic təklif edir ki, ikinci veb saytının məlumat bölməsinə daha çox trafik əldə etmək üçün daha çox məlumat əldə edir.

10) reklam yerləşdirilməsi, reklam formatları. Reklam sıxlığı və reklam ölçüsü

Reklam yerləşdirmə reklamları harada yerləşdirdiyiniz yerdir: başlıqda, səhifənin altından, səhifənin altından, yan çubuğundan və ya altbilginin altından. Baş yerlər yuxarıdakı başlıqdır və yuxarıdakı bir sıra kimi tanınan başlıqdan aşağıdır. Bu, bütün ziyarətçilərin oxuduğu və ya səhifənin altına keçməyəcəyi və bütün reklamlara baxın.

Elan formatları da Ezoic ePMV qrafikinizə təsir edir: ekran elanları, yerli reklamlar, yapışqan yan çubuğu elanları, çapa elanları, inline elanları və Vignette elanları. Yayımcının ən optimal nəticələrini tapmaq üçün fərqli reklam formatlarını və reklam yerləşdirmələrini sınamağı ən yaxşı şəkildə tövsiyə etdi.

Reklam sıxlığı səhifədə neçə reklamlara aiddir. Daha əvvəl izah etdiyimiz kimi, bir səhifədə çox reklam istifadəçi təcrübəsini azaldacaq və istifadəçinin sıçrayışına səbəb olacağını (veb saytını) erkən söndürməsinə səbəb olacaqdır. Bu, naşirin sınaması lazım olan başqa bir yerdir.

Reklam ölçüsü reklamların ölçüsünə aiddir. Reklamların əksəriyyəti mobil telefonda cavab versə də, reklamlar da Ezoic epmv cədvəlinizə təsir göstərir.

11) Ziyarətçiniz nişan

Ziyarətçi nişan metrikası, adətən bir seans üçün səhifələrə və seansın veb saytına sərf olunan vaxta əsasən göstərilir. Ziyarətçilərin yalnız saytınızda qalmasından bir neçə saniyə qaldıqdan sonra saytınızda qaldıqda, veb saytın az nişanlandığını söyləmək çox sadədir. Bir seans üçün daha uzun müddət, veb saytınızda daha çox reklam görəcəklər.

Bir naşir olaraq, ziyarətçinin nişanına birbaşa nəzarətiniz yoxdur. Ancaq Ezoic Data Analytics platformasından istifadə edərək, hansı məzmun səhifələrin daha yüksək ziyarətçi nişanına sahib olduğunu müəyyən edə bilərsiniz. Daha yüksək nişanları olan xüsusi səhifələrə hansı amillərin töhfə verdiyini təhlil edərək, daha çox maraqlı məzmun səhifəsi yaratmaq üçün prosesi təkrarlaya bilərsiniz.

Naviqasiya bağlantınız aydındır? Ziyarətçilər başlıq menyusuna əsasən oxumaq üçün əlavə məqalələr axtara bilərmi? Ziyarətçilərin görə biləcəyi mavi bağlantılar varmı? Bu ümumi mənada görünsə də, bəzi veb saytlar mavi bağlantılar və ya başlıq menyuları olmayan mövzulardan istifadə edərək, ziyarətçilərin başqa bir səhifəyə baş çəkmələri ehtimalı azdır.

Rəy

Ezoic Epmv Chart-ı başa düşmək daha yaxşıdır, bir veb yayımçı olaraq, gəlir reklamlarınızı optimallaşdırmaq üçün sizə kömək edəcəkdir.

Tez-Tez Verilən Suallar

Ezoic epmv metrikindən istifadə etmək nə faydaları var?
Sayt sahibləri üçün əsas fayda əlavə reklam gəlirləri yaratmaq və trafik üçün yaxşı bir auditoriya cəlb etmək üçün saytınızı optimallaşdırmaq bacarığıdır.
Ziyarətçi metrik başına EPMV nə qədər sabitdir?
Ziyarətçi üçün EPMV metrik sabit deyil və dəyişə və dəyişə bilər. Coğrafi məkanlarına əlavə olaraq, çoxsaylı amillər EPMV-yə təsir edə bilər və təhlil etmək lazımdır.
Epmv nədir?
EPMV min ziyarətçi üçün qazanc üçün dayanır. Sadəcə qoyun, EPMV, bütün saytınıza min ziyarətçi başına nə qədər reklam qazancını göstərir. Bu, müəyyən bir səhifə və ya reklam bölməsinin ölçülməsi deyil.
Publishers bir Ezoic epmv cədvəlindən nə öyrənə bilər və bir saytın gəlirini optimallaşdırmaq üçün necə istifadə edilə bilər?
Bir Ezoic EPMV Chart, fərqli amillərin (məzmun dəyişiklikləri, trafik mənbələri, səhifə dizaynı, səhifə dizaynı, səhifə dizaynı) təsirə düşməsi ilə bağlı fikirlər verir. Naşirlər bu cədvəldən nümunələri müəyyən etmək, fərqli strategiyaları sınamaq və maksimum gəlir üçün məzmunu və reklamları optimallaşdırmaq üçün məlumatlı qərarlar qəbul etmək üçün istifadə edə bilərlər.




Şərhlər (0)

Şərh yaz