* Ezoic* epmv graf - Naučte se, jak optimalizovat příjmy vašeho webu

* Ezoic* epmv graf - Naučte se, jak optimalizovat příjmy vašeho webu


Jako online vydavatel, který má přihlášen s *ezoic *, aby zpeněžil svůj web, pravděpodobně přemýšlíte o výkonu vašeho webu. Na základě * ezoického * ezoického * epmv grafu pro váš web vás zajímá, jak můžete dále optimalizovat své příjmy z reklamy. Tento článek vám pomůže dále vysvětlit o grafu Ezoic EPMV a o tom, jak můžete svůj web dále optimalizovat pro maximální příjmy z reklamy.

Co je EPMV

EPMV znamená zisk na tisíc návštěvníků. Jednoduše řečeno, EPMV ukazuje, kolik příjmů z reklamy vyděláváte na tisíce návštěvníků na celém vaší webové stránce. Nejedná se o měření konkrétní stránky nebo reklamní jednotky.

Proč sazby CPC a CPM nestačí pro vydavatele

Jako vydavatel byste pravděpodobně slyšeli o CPC a CPM, což jsou jednotky pro ceny reklamy, že inzerenti platí reklamní síť, a zase vám platí. CPC stojí za to kliknutí a CPM stojí za to tisíc dojmů pro reklamy zobrazené na vašem webu. Jako vydavatel však jen vědět, že sazby reklam nestačí, protože metriky jsou pro inzerenta užitečnější než vydavatel.

Na jedné stránce vašeho webu máte pravděpodobně zobrazeny více než jednu reklamu. Pravděpodobně se jedná o tři nebo více reklam zobrazených na stránku. Například například pro každého tisíce návštěvníků, kteří navštíví tuto stránku, by si prohlédli tři reklamy.

Jak vypočítat Ezoic epmv

Pokud má jednu reklamu hodnotu 0,05 cpm, za 3 reklamy na stránce by to znamenalo 0,15 $ ECPM (efektivní CPM) pro 3 reklamy zobrazené na stránku na tisíc návštěvníků.

Stačilo by tedy řečeno pro 10 000 návštěvníků, příjmy pro vydavatele by pak činily 10 000 x 0,15 $ = 1 500 $?

To není úplný obrázek pro vydavatele pro výpočet příjmů z jejich webových stránek. Je to proto, že návštěvníci si mohou prohlížet více než jednu stránku. Někteří návštěvníci mohou navštívit 2 nebo 3 stránky v jedné relaci.

Pokud tedy 50% z 10 000 návštěvníků navštíví 3 stránky na relaci, výdělky by činily 5 000 návštěvníků x 3 stránky x 0,15 = 2 250 $

Přidejte to ke zbývajícím 50% návštěvníků, kteří by navštívili pouze jednu stránku na relaci, což by bylo 5 000 návštěvníků x 1 stranu x 0,15 = 750 $.

Celkový příjmy z reklamy by tedy činily 2,250 $+750 $ = 3 000 $ celkový příjmy z reklamy. Celkový příjmy z reklamy ve výši 3 000 $ je nyní děleno 1 000 návštěvníků, což činí EPMV za 3 $ za tisíc návštěv. To účinně znamená, že vyděláváte 3 $ za tisíc návštěvníků.

Na rozdíl od použití pouze ECPM, které by bylo pouze 0,15 $ ECPM.

Proto pomocí metody EPMV znamená, že příjmy z reklamy se lépe odrážejí než pouze pomocí metody CPM.

Výhody EPMV

Výhody jsou lepší uživatelský zážitek a celkově vyšší zobrazení stránky. Dovolte mi to vysvětlit dále.

Jako vydavatel, pokud jste použili pouze metriku ECPM, byste chtěli zvýšit svou sazbu ECPM . Jak to můžete udělat? Uvedením více reklam na stránku. Je dobře známo, že reklamy na webu mohou ovlivnit uživatelský zážitek. Jednoduše řečeno, snížilo by to jejich potěšení z návštěvy vašeho webu. Častěji opustí váš web hned po návštěvě jedné stránky.

Naproti tomu, pokud založíte své rozhodnutí na EPMV, pak byste chtěli, aby vaši návštěvníci navštívili tolik stránek na relaci. Chcete -li to provést, chtěli byste zlepšit uživatelský zážitek, což mimo jiné znamená, že na stránku nechcete mít příliš mnoho reklam. Místo toho byste povzbudili své návštěvníky, aby klikli na interní odkazy vaší stránky.

Když návštěvníci navštíví mnoho stránek na relaci, snížilo by to míru okamžitého opuštění, která se počítá v Google Analytics. Nižší míra okamžitého opuštění (67%nebo méně) je dobrá pro SEO , protože je to dobrý indikátor pro Google, který má zařadit vaši stránku vyšší, protože Google uvedl uživatelskou zkušenost jako jednu ze součástí jejich stránek.

Takže nyní rozumíte EPMV a proč na tom záleží, přejděte na téma * ezoického * epmv grafu.

Co je Ezoic epmv graf

* Ezoic* je velmi transparentní při svých cenách pro vydavatele s jeho* ezoickým* epmv grafem. Dokonce ani Google AdSense nemá stejnou transparentnost. * Ezoic* publikuje index příjmů online reklam, který ukazuje historický graf denních sazeb reklamy, pocházející z roku 2017. Americký graf je široce dostupný pro všechny návštěvníky, zatímco se musíte zaregistrovat, aby se stal uživatelem* ezoic* Grafy pro jiné země.

Graf *ezoic *EPMV je postaven a vlastněn *ezoic *, protože *ezoic *je technologická platforma, která je Google Certified Publishing Partner. Účelem grafu je umožnit online vydavatelům optimalizovat jejich webové stránky, aby získali další příjmy z reklamy. Nicméně, Ezoic v současné době má ve svém indexu pouze následující země: Spojené státy, Velká Británie, Francie, Německo a Indie.

EPMV na umístění

Ne všichni návštěvníci webových stránek jsou rovni. Záleží na místě v zemi vašeho webu. Návštěvníci ze zemí Tier-1 mají často vyšší EPMC a ECPM, které lze vidět z grafu Ezoic EPMV. Je to proto, že čím více inzerenti platí, tím více vydavatelé dostávají příjmy z reklamy. Inzerenti v zemích s vyššími příjmy platí více než v zemích s nižšími příjmy a inzerenti v zemích s vyššími příjmy by chtěli inzerovat hlavně do svých vlastních zemí. Návštěvníci z příslušných zemí s vysokými příjmy tedy uvidí své reklamy, které jsou pro návštěvníky i inzerenty relevantnější.

Dokonce i v těchto zemích úrovně-1 mají některé země vyšší sazby. USA mají obvykle vyšší sazby reklamy než Spojené království a jiné evropské země. Takže vědět, odkud vaši návštěvníci pocházejí, je tedy důležitá informace k určení vašeho EPMV.

Zdá se však, že sazby online reklamy v USA v roce 2020 během CoVidu ve srovnání s předchozím rokem 2019 v roce 2020.

* Ezoic* vysvětlil, že je to kvůli poklesu živé sportovní akce během Covidu, i když eCommerce ve stejném období rychle vzrostl. Lze dojít k závěru, že inzerenti živých sportovních akcí platí vysokou sazbu reklamy.

EPMV na návštěvníka

EPMV na návštěvníka by se také mohla změnit a kolísat. Odložení jejich geografické polohy, jak již bylo uvedeno ve výše uvedené části, může mít dopad na EPMV četné faktory. Lze je dále rozdělit do dvou hlavních kategorií:

Faktory mimo kontrolu vydavatele

Faktory v rámci kontroly vydavatele

Faktory mimo kontrolu vydavatele

1) Sezóna nebo měsíc ovlivňující váš * ezoický * epmv graf

Reklamní průmysl má obecně nejvyšší rozpočet v posledním čtvrtletí roku od října do prosince a nejnižší rozpočet během prvního čtvrtletí roku od ledna do března. Online reklamní průmysl se neliší a dodržuje stejný vzorec výdajů na reklamu. Důvodem je vyšší spotřebitelské výdaje na poslední čtvrtletí roku, jako je černý pátek v listopadu a vánoční nakupování v prosinci.

Abyste určili, zda se váš EPMV snížil nebo se zvýšil, místo toho, abyste jej porovnali s předchozím měsícem, musíte jej porovnat se stejným měsícem předchozího roku.

2) Typ zařízení návštěvníka impacting your Ezoic EPMV Chart

IPhone je dobře známý pro svou prioritu v oblasti ochrany osobních údajů. Je tedy možné, že uživatelé, kteří navštěvují váš web na iPhone, způsobí, že máte nižší EPMV, protože je nepravděpodobné, že budou vidět personalizované reklamy. Personalizované reklamy pro každého návštěvníka zvyšují příjmy pro vydavatele, protože návštěvník bude s větší pravděpodobností zájem a klikne na zobrazenou reklamu.

3) Graf Ezoic EPMV je ovlivněn zdrojem dopravy návštěvníků

Zda vás návštěvníci našli prostřednictvím Google nebo jiných vyhledávačů nebo ze sociálních médií, jako je Facebook, Twitter nebo jiní, může ovlivnit váš EPMV. Míra opuštění z provozu sociálních médií je vyšší než míry z vyhledávačů.

Tento rozdíl se vrací k záměru uživatelů. Návštěvníci z vyhledávačů, jako je Google nebo Bing, obvykle zjistili, že váš web vyřeší problém nebo k nalezení potřebných informací. Proto zůstanou déle a mohou mít vyšší zobrazení stránky na relaci. Naproti tomu návštěvníci ze sociálních médií jsou tu pobavení nebo nemají žádnou zvláštní potřebu pro jejich návštěvu a jejich uživatelská zkušenost sociálních médií je přerušena návštěvou vašeho webu. Návštěvník tak tedy opustí váš web dříve.

4) Prohlížeč používaný návštěvníky

Typ prohlížeče má také dopad na váš EPMV. Prohlížeč Safari na platformě iOS snižuje dopad reklam, protože uživatelé Safari mohou změnit své nastavení tak, aby blokovali vyskakovací reklamy. Další méně populární prohlížeč, opera, automaticky blokuje reklamy.

5) Záměr návštěvníka

Jaký je účel návštěvníka? Je to vyřešit problém nebo zjistit informace. V závislosti na obsahu, na kterém přistávají, to ovlivní váš EPMV.

6) zda se jedná o vracející se nebo nový návštěvník

Vracející se návštěvník s větší pravděpodobností klikne na další stránku a má vyšší zobrazení stránky na relaci ve srovnání s novým návštěvníkem.

7) Připojení návštěvníků (mobilní data Wi-Fi vs)

Návštěvník připojení WiFi bude s největší pravděpodobností zůstat déle nebo má vyšší zobrazení stránky než ty na mobilních datech.

8) Čas dne návštěvy (během úředních hodin nebo později večer)

V závislosti na výklenku vašeho webu bude doba denního návštěvníka na váš web ovlivnit také váš EPMV.

Faktory v rámci kontroly vydavatele

9) Typ výklenku obsahu a obsahu (novinky vs. články o tom, jak na info)

* Ezoic* zjistil, že určité typy obsahu fungují lépe z hlediska EPMV. Informační obsah (články How-to) funguje lépe než obsah zpravodajství.

Na základě případové studie *Ezoic *o dvou podobných, rostoucích webových stránkách ve stejném výklenku, které mají podobnou doménovou autoritu a webový provoz, jedna webová stránka funguje mnohem lépe než na druhém webu na základě jejich EPMV. Přestože je jejich návštěvnící provoz podobný, jedna webová stránka vystupuje na mnohem vyšší EPMV než druhý. Jaký je tedy důvod?

* Ezoic* zjistil, že pro web s vyšším výkonem EPMV jde jejich provoz hlavně na informační témata návodu, zatímco na druhém webu má přenos, který jde do sekce zpravodajství.

Pro zlepšení na EPMV druhého webu Ezoic naznačuje, že druhý web přidává více informačního obsahu, aby získal větší provoz do své informační sekce.

10) Umístění reklamy, formáty reklamy. hustota ad a velikost reklamy

Umístění reklamy je místo, kde umístíte reklamy: na záhlaví, pod názvem, na stránce, postranní panel nebo nad zápatí. Hlavní oblasti jsou výše uvedené záhlaví a pod názvem, který je známý jako nad násobná část. Je tomu tak proto, že ne všichni návštěvníci budou číst nebo posouvat na dno stránky a zobrazit všechny reklamy.

Formáty reklamy také ovlivňují váš graf Ezoic EPMV: Zobrazení reklam, nativní reklamy, nálepek na postranní panel, kotevní reklamy, inline reklamy a reklamy Vignette. Vydavateli se nejlépe doporučuje otestovat různé formáty reklamy a umístění reklam, aby našli nejoptimálnější výsledky.

Hustota AD označuje, kolik reklam na stránku. Jak jsme vysvětlili dříve, příliš mnoho reklam na stránku sníží uživatelský zážitek a způsobí, že se uživatel brzy odrazí (nechte web) brzy. Toto je další nastavení, které by měl vydavatel vyzkoušet.

Velikost reklamy odkazuje na velikost reklam. Zatímco většina reklam reaguje na mobilní zařízení, reklamy také ovlivňují váš * ezoický * epmv graf.

11) Zapojení vašeho návštěvníka

Metrika zapojení návštěvníků je obvykle zobrazena na základě zobrazení stránky na relaci a času stráveném na webových stránkách na relaci. Je snadné říci, že pokud návštěvníci zůstanou na vašem webu pouze několik sekund před odjezdem, pak má web nízké zapojení. Delší doba na relaci znamená, že na vašem webu uvidí více reklam.

Jako vydavatel nemáte přímou kontrolu nad zapojením návštěvníka. Použitím platformy Analytics dat Ezoic však můžete určit, které stránky obsahu mají vyšší zapojení návštěvníků. Analýzou, jaké faktory přispívají na konkrétní stránky, které mají vyšší zapojení, můžete pak duplikovat proces a vytvořit další vysoce poutavou stránku obsahu.

Jsou vaše navigační odkazy jasné? Mohou návštěvníci hledat další články, které si můžete přečíst na základě vaší nabídky záhlaví? Existují modré odkazy, které mohou návštěvníci vidět? I když se to může zdát zdravý rozum, některé webové stránky používají témata, která nemají modré odkazy nebo menu záhlaví, což je pro návštěvníky méně pravděpodobné, že navštíví jinou stránku.

Závěr

Porozumění vašemu * ezoickému * epmv grafu lépe vám jako vydavatele webových stránek pomůže optimalizovat vaše reklamy na příjmy.

Často Kladené Otázky

Jaké jsou výhody používání metriky Ezoic EPMV?
Hlavní výhodou pro majitele stránek je schopnost optimalizovat váš web a generovat další příjmy z reklamy a přilákat dobré publikum pro provoz.
Jak stabilní je EPMV na metriku návštěvníka?
Metrika EPMV na návštěvníka není stabilní a může se měnit a kolísat. Kromě jejich geografické polohy mohou vaše EPMV ovlivnit mnoho faktorů a je třeba je analyzovat.
Co je EPMV?
EPMV znamená zisk na tisíc návštěvníků. Jednoduše řečeno, EPMV ukazuje, kolik příjmů z reklamy vyděláváte na tisíce návštěvníků celého vašeho webu. Toto není měření konkrétní stránky nebo reklamní jednotky.
Co se mohou vydavatelé naučit z * ezoického * epmv grafu a jak lze použít k optimalizaci příjmů webu?
Chart Ezoic EPMV poskytuje informace o tom, jak různé faktory (jako jsou změny obsahu, zdroje provozu, návrh stránky) dopadu. Vydavatelé mohou tento graf použít k identifikaci vzorců, otestovat různé strategie a činit informovaná rozhodnutí pro optimalizaci obsahu a reklam pro maximální příjmy.




Komentáře (0)

Zanechat komentář