* Ezoic* EPMV diagramm - õppige, kuidas oma saidi tulu optimeerida

* Ezoic* EPMV diagramm - õppige, kuidas oma saidi tulu optimeerida


Veebikirjajana, kellel on sisse logida *ezoic * oma veebisaidi rahaks tegemiseks, mõtlete tõenäoliselt oma saidi jõudluse üle. Teie veebisaidi Ezoic EPMV diagrammi põhjal mõtlete, kuidas saate oma reklaamitulu veelgi optimeerida. Noh, see artikkel aitab teil täiendavalt selgitada Ezoic EPMV diagrammi ja kuidas saate oma saiti maksimaalse reklaamitulu jaoks veelgi optimeerida.

Mis on EPMV

EPMV tähistab tuhande külastaja tulu. Lihtsamalt öeldes näitab EPMV, kui palju reklaamitulu teenite tuhande külastaja kohta kogu teie veebisaidil. See ei ole konkreetse lehe ega reklaamiüksuse mõõtmine.

Miks CPC ja CPM määrad kirjastajatele ei piisa

Kirjastajana oleksite ilmselt kuulnud CPC ja CPM -ist, mis on reklaamimisüksused, et reklaamijad maksavad reklaamivõrgule ja nad omakorda maksavad teile. CPC tähistab klõpsamise kulusid ja CPM tähistab teie veebisaidil näidatud reklaamide tuhande kuvamise kulusid. Kuid kirjastajana ei piisa lihtsalt reklaamide määrade tundmisest, kuna mõõdikud on reklaamijale kasulikumad kui kirjastaja.

Oma veebisaidi ühel lehel on teil ilmselt kuvatud rohkem kui üks reklaam. Tõenäolisemalt on see kolm või enam reklaami näidatud lehe kohta. Nii et näiteks iga tuhande külastaja jaoks, kes seda lehte külastavad, oleksid nad vaadanud kolme reklaami.

Kuidas arvutada Ezoic epmv

Kui ühe reklaami väärtus on 0,05 dollarit CPM, 3 reklaami korral, oleks see 3,15 dollarini ECPM (efektiivne CPMS) 3 lehe kohta, mis on näidatud lehe kohta tuhande külastaja kohta.

Kas siis piisaks 10 000 külastajale, et kirjastaja tulu oleks siis 10 000 x 0,15 dollarit = 1500 dollarit?

See pole kirjastaja täielik pilt nende veebisaidi tulude arvutamiseks. Seda seetõttu, et külastajad võivad vaadata rohkem kui ühte lehte. Mõned külastajad saavad ühe seansi jooksul külastada 2 või 3 lehekülge.

Niisiis, kui 50% 10 000 külastajast külastab 3 lehte seansi kohta, oleks kasum 5000 külastajat x 3 lehekülge x 0,15 dollarit = 2250 dollarit

Lisage see ülejäänud 50% -le külastajatele, kes külastaksid ainult ühte lehekülge seansi kohta, mis oleks 5000 külastajat x 1 leht x 0,15 dollarit = 750 dollarit.

Nii et reklaamitulu oleks 2,250 dollarit+750 dollarit = 3000 dollarit reklaamitulu. 3000 dollari suuruse reklaamitulu jagab nüüd 1000 külastajat, mis muudab EPMV tuhande külastuse eest 3 dollarit. See tähendab tegelikult, et teenite tuhande külastaja kohta 3 dollarit.

Vastupidiselt ainult ECPM -i kasutamisele, mis oleks ainult 0,15 dollarit ECPM.

Seetõttu tähendab EPMV meetodi kasutamine seda, et reklaamitulu kajastub paremini kui ainult CPM -meetodi kasutamine.

EPMV eelised

Eelised on paremad kasutajakogemused ja kõrgemad lehevaated üldiselt. Las ma selgitan edasi.

Kirjastajana, kui oleksite kasutanud ainult mõõdikut ECPM, siis soovite suurendada oma ECPM -i määra . Kuidas saad seda teha? Pannes rohkem reklaame lehe kohta. On hästi teada, et veebisaidil olevad reklaamid võivad mõjutada kasutajakogemust. Lihtsamalt öeldes vähendaks see nende naudingut teie veebisaidi külastamisel. Sagedamini lahkuvad nad teie veebisaidilt vahetult pärast ühe lehe külastamist.

Seevastu, kui tuginete oma otsusele EPMV -le, siis soovite, et teie külastajad külastaksid seansi kohta nii palju lehti. Selleks soovite parandada kasutajakogemust, mis tähendab muu hulgas, et te ei soovi, et lehel oleks liiga palju reklaame. Selle asemel julgustaksite oma külastajaid klõpsama teie lehe siselinke.

Kui külastajad külastavad seansi kohta paljusid lehti, vähendaks see teie põrkemäära, mis arvutatakse Google Analyticsis. Madalam põrkemäär (67%või vähem) on SEO %% hea protsenti, kuna Google'i jaoks on hea näitaja teie lehe kõrgemale järjestamiseks, kuna Google on loetlenud kasutajakogemuse nende lehe paremusjärjestuse üheks komponendiks.

Nii et nüüd saate EPMV -st aru ja miks see oluline on, liikume edasi Ezoic EPMV diagrammi teema juurde.

Mis on Ezoic epmv diagramm

* Ezoic* on oma hinnakujunduses väga läbipaistev oma* ezoic* EPMV diagrammiga. Isegi Google AdSense -l pole sama läbipaistvust. * EZOIC* avaldab veebipõhise reklaami tulude indeksi, mis näitab igapäevase reklaamimäärade ajaloolist graafikut, mis pärineb 2017. aastast. USA diagramm on kõigile külastajatele laialdaselt kättesaadav, samas kui peate registreeruma, et see oleks* ezoic* kasutaja, et vaadata graafikud teistele riikidele.

*EZOIC *EPMV diagramm on ehitatud ja kuulub *ezoic *, kuna *ezoic *on tehnoloogiaplatvorm, mis on Google'i sertifitseeritud kirjastamispartner. Diagrammi eesmärk on võimaldada veebikirjastajatel oma veebisaite optimeerida täiendavaid reklaamitulusid. Kuid Ezoic on praegu nende indeksis ainult järgmised riigid: Ameerika Ühendriigid, Ühendkuningriik, Prantsusmaa, Saksamaa ja India.

EPMV asukoha kohta

Mitte kõik veebisaidi külastajad pole võrdsed. Teie veebisaidi publiku riigi asukoht on oluline. 1. astme riikide külastajatel on sageli kõrgem EPMC ja ECPM, mida võib näha Ezoic EPMV diagrammilt. Seda seetõttu, et mida rohkem reklaamijad maksavad, seda rohkem saavad kirjastajad reklaamitulu. Kõrgema sissetulekuga riikide reklaamijad maksavad rohkem kui madalama sissetulekuga riikides ja kõrgema sissetulekuga riikide reklaamijad sooviksid reklaamida peamiselt oma riikidele. Nii et vastavate kõrge sissetulekuga riikide külastajad näevad oma reklaame, mis on asjakohasemad nii külastajatele kui ka reklaamijatele.

Isegi nendes astme riikides on mõnel riigis kõrgemad määr. Tavaliselt on USA -l kõrgemad reklaamimäärad kui Ühendkuningriigis ja teistes Euroopa riikides. Seega on EPMV määramiseks oluline teave, kust teie külastajad pärinevad.

Sellegipoolest näib, et USA veebireklaamide määr on 2020. aastal langenud jahutamise ajal võrreldes eelmise aastaga 2019. See tähendab ka seda, et teatud Euroopa riikide reklaamimäärad on kõrgemad kui USA -s.

* Ezoic* on selgitanud, et see on tingitud astme ajal elava spordisündmuse langusest, ehkki e -kaubandus on samal perioodil kiiresti tõusnud. Võib järeldada, et reaalajas spordiürituste reklaamijad maksavad kõrgeid reklaamimäärasid.

EPMV külastaja kohta

EPMV külastaja kohta võib samuti muutuda ja kõikuda. Nende geograafilise asukoha kõrvale jätmine, nagu on juba ülaltoodud jaotises käsitletud, võivad teie EPMV -d mõjutada arvukalt tegureid. Neid saab jagada veelgi kahte põhikategooriasse:

Tegurid väljaspool kirjastaja kontrolli

Kirjastaja kontrolli all olevad tegurid

Tegurid väljaspool kirjastaja kontrolli

1) Hooaeg või kuu, mis mõjutab teie Ezoic EPMV diagrammi

Reklaamitööstusel on üldiselt kõrgeim eelarve aasta viimases kvartalis, oktoobrist detsembrini ja madalaim eelarve aasta esimese kvartali jooksul, jaanuarist märtsini. Veebireklaamide tööstus ei erine ja järgib sama reklaamikulude mustrit. Selle põhjuseks on kõrgemad kulutused aasta viimase kvartali suhtes, näiteks novembris must reede ja detsembri jõulude ostmine.

Nii et selleks, et teha kindlaks, kas teie EPMV on vähenenud või suurenenud, peate seda lihtsalt eelmise kuuga võrdlemise asemel võrdlema seda eelmise aasta sama kuuga.

2) Külastaja seadme tüüp impacting your Ezoic EPMV Chart

IPhone on oma andmete privaatsuse prioriteedi poolest tuntud. Seega on võimalik, et teie iPhone'is teie veebisaiti külastavad kasutajad põhjustavad teile madalamat EPMV -d, kuna tõenäoliselt ei näe need isikupärastatud reklaame. Iga külastaja isikupärastatud reklaamid suurendavad kirjastaja tulusid, kuna külastajat huvitab tõenäolisem ja klõpsake kuvatud reklaamil.

3) Ezoic EPMV diagrammi mõjutab külastajate liikluse allikas

Ükskõik, kas teie külastajad leidsid teid Google'i või muude otsingumootorite kaudu või sotsiaalmeediast, näiteks Facebook, Twitter või teised, võivad teie EPMV -d mõjutada. Sotsiaalmeedia liikluse põrkemäärad on kõrgemad kui otsingumootorite omad.

See erinevus ulatub kasutajate kavatsusele. Tavaliselt leidsid otsingumootorite külastajad, näiteks Google või Bing, teie veebisaidi probleemi lahendamiseks või vajaliku teabe leidmiseks. Seetõttu jäävad nad kauem ja võivad seansi kohta olla kõrgemad lehevaatamised. Seevastu sotsiaalmeedia külastajad on seal meelelahutuseks või neil pole nende külastuse järele mingit erilist vajadust ning nende sotsiaalmeedia kasutajakogemus katkestatakse teie saidi külastusega. Seega lahkub külastaja nii teie veebisaidilt varem.

4) Brauser, mida külastajad kasutasid

Brauseri tüüp mõjutab ka teie EPMV -d. Safari brauser vähendab iOS -i platvormil reklaamide mõju, kuna Safari kasutajad saavad oma sätteid muuta hüpikaknareklaamide blokeerimiseks. Veel üks vähem populaarne brauser Opera blokeerib reklaamid automaatselt.

5) Külastaja kavatsus

Mis on külastaja eesmärk? Kas see on probleemi lahendamine või teabe leidmine. Sõltuvalt sisust, millele nad maanduvad, mõjutab see teie EPMV -d.

6) Kas see on naasv või uus külastaja

Tagasipöördunud külastaja klõpsab tõenäolisemalt täiendaval lehel ja sellel on seansi kohta kõrgemad lehevaated võrreldes uue külastajaga.

7) Külastajaühendus (Wi-Fi vs mobiilsed andmed)

WiFi -ühenduse külastaja püsib kõige tõenäolisemalt kauem või omab kõrgemaid lehevaateid kui mobiiltelefoni andmetel.

8) Visiidi kellaaeg (tööajal või hiljem õhtul)

Sõltuvalt teie veebisaidi nišist mõjutab teie veebisaidile külastaja saabumisaeg ka teie EPMV -d.

Kirjastaja kontrolli all olevad tegurid

9) Sisu ja sisu nišš (uudised vs kuidas teave artiklid)

* EZOIC* on leidnud, et teatud tüüpi sisu toimib EPMV osas paremini. Informatiivne sisu (kuidas artiklid) toimib paremini kui uudistesisu.

Tuginedes *ezoic *juhtumiuuringule, mis koosneb kahest sama nišis kasvavate veebisaitide kohta, millel on sarnane domeeniasutus ja veebiliiklus, töötab üks veebisait palju paremini kui teine ​​veebisait, mis põhineb nende EPMV -l. Ehkki nende külastajate liiklus on sarnane, töötab üks veebisait palju kõrgemal EPMV -l kui teine. Mis on selle põhjus?

* Ezoic* avastas, et kõrgema jõudlusega EPMV-ga veebisaidi jaoks läheb nende liiklus peamiselt informatiivsete teemade juurde, samas kui teisel veebisaidil on peamiselt liiklus, mis läheb uudiste jaotisse.

Teise veebisaidi EPMV parandamiseks soovitab Ezoic, et teine ​​veebisait lisab rohkem informatiivset sisu, et saada rohkem liiklust nende informatiivsesse jaotisse.

10) AD -paigutus, AD -vormingud. reklaami tihedus ja reklaami suurus

Reklaamide paigutus paigutate reklaamid: päisele, pealkirja all, lehe, külgriba või jaluse kohal. Peamised piirkonnad on ülaltoodud päis ja pealkirja all, mida tuntakse kui ülaltoodud sektsiooni. Selle põhjuseks on asjaolu, et mitte kõik külastajad ei loe ega kerige lehe allosa ja ei vaata kõiki reklaame.

Reklaamivormingud mõjutavad ka teie Ezoic EPMV diagrammi: kuvareklaamid, looduslikud reklaamid, kleepuvad külgriba reklaamid, ankrureklaamid, sisemised reklaamid ja vinjettreklaamid. Kirjastajal on kõige parem testida erinevaid AD -vorminguid ja AD -paigutusi, et leida kõige optimaalsemaid tulemusi.

Reklaamide tihedus viitab sellele, mitu reklaami lehe kohta. Nii nagu me varem selgitasime, vähendab liiga palju reklaame lehe kohta kasutajakogemust ja põhjustab kasutaja varakult põrkamist (veebisaidilt lahkumist). See on veel üks seade, mida kirjastaja peaks proovima.

Reklaami suurus viitab reklaamide suurusele. Kuigi enamik reklaame reageerib mobiiltelefonidele, mõjutavad reklaamid ka teie Ezoic EPMV diagrammi.

11) Teie külastaja kaasamine

Külastajate kaasamise mõõdik kuvatakse tavaliselt seansi lehevaatamiste põhjal ja veebisaidil veedetud aeg seansi kohta. Lihtne on öelda, et kui külastajad püsivad teie saidil enne lahkumist vaid mõni sekund, on veebisaidil vähe kaasatud. Pikem aeg seansi kohta tähendab, et nad näevad teie veebisaidil rohkem reklaame.

Kirjastajana ei ole teil oma külastajate kaasamise üle otsest kontrolli. Kasutades Ezoic andmeanalüüsi platvormi, saate siiski kindlaks teha, millistel sisulehtedel on külastajate kaasamine suurem. Analüüsides, millised tegurid aitavad konkreetsetele lehtedele, millel on suurem kaasatus, saate selle protsessi dubleerida, et luua veel üks väga kaasahaarav sisulehe.

Kas teie navigatsioonilingid on selged? Kas külastajad saavad oma päisemenüü põhjal otsida täiendavaid artikleid? Kas on siniseid linke, mida külastajad näevad? Ehkki see võib tunduda terve mõistus, kasutavad mõned veebisaidid teemasid, millel pole siniseid linke ega päisemenüüd, muutes külastajatel teise lehe külastamise vähem tõenäoliseks.

Järeldus

Oma Ezoic EPMV diagrammi mõistmine paremini see aitab teil veebisaidi väljaandjana oma tulureklaame optimeerida.

Korduma Kippuvad Küsimused

Millised on Ezoic EPMV mõõdiku kasutamise eelised?
Saidiomanike peamine eelis on võimalus optimeerida oma saiti, et teenida täiendavat reklaamitulu ja meelitada liikluse jaoks hea vaatajaskond.
Kui stabiilne on EPMV külastaja mõõdik?
EPMV mõõdik külastaja kohta ei ole stabiilne ning võib muutuda ja kõikuda. Lisaks geograafilisele asukohale võivad teie EPMV -d mõjutada arvukalt tegureid ja neid tuleb analüüsida.
Mis on EPMV?
EPMV tähistab kasumi tuhande külastaja kohta. Lihtsamalt öeldes näitab EPMV, kui palju reklaamitulu teenite tuhande külastaja kohta kogu teie saidil. See ei ole konkreetse lehe ega reklaamiüksuse mõõtmine.
Mida saavad kirjastajad õppida Ezoic EPMV diagrammilt ja kuidas saab seda kasutada saidi tulude optimeerimiseks?
Ezoic EPMV diagramm annab ülevaate sellest, kuidas erinevad tegurid (näiteks sisu muutused, liikluse allikad, lehe kujundamine) mõjutavad kasumi. Kirjastajad saavad seda diagrammi kasutada mustrite tuvastamiseks, erinevate strateegiate testimiseks ja teadlike otsuste tegemiseks sisu ja reklaamide optimeerimiseks maksimaalse tulu saamiseks.




Kommentaarid (0)

Jäta kommentaar