* Ezoic* EPMV grafikon - Saznajte kako optimizirati prihod svoje web stranice

* Ezoic* EPMV grafikon - Saznajte kako optimizirati prihod svoje web stranice


Kao internetski izdavač koji je potpisao s *ezoic * kako bi unovčio svoju web stranicu, vjerojatno se pitate o izvedbi vaše web stranice. Na temelju Ezoic epmv grafikona za vašu web stranicu, pitate se kako možete dalje optimizirati prihod od oglasa. Pa, ovaj će vam članak pomoći da dodatno objasnite o Ezoic epmv grafikonu i kako možete dodatno optimizirati web mjesto za maksimalni prihod od oglasa.

Što je EPMV

EPMV predstavlja zaradu na tisuću posjetitelja. Jednostavno rečeno, EPMV pokazuje koliko prihoda od oglasa zarađujete na tisuću posjetitelja na cijeloj web stranici. To nije mjerenje određene stranice ili oglasne jedinice.

Zašto CPC i CPM stope nisu dovoljne za izdavače

Kao izdavač, vjerojatno biste čuli za CPC i CPM, koji su jedinice za oglašavanje, koje oglašivači plaćaju oglasnu mrežu, a zauzvrat vam plaćaju. CPC označava troškove po kliku, a CPM stoji troškove na tisuću dojmova za oglase prikazane na vašoj web stranici. Međutim, kao izdavač, samo poznavanje stope oglasa nije dovoljno, jer su metrike korisniji za oglašavača od izdavača.

Na jednoj stranici vaše web stranice vjerojatno imate više od jednog oglasa. Vjerojatnije je da su to tri ili više oglasa prikazanih na stranici. Tako bi, na primjer, za svakog tisuću posjetitelja koji posjećuju tu stranicu pregledali tri oglasa.

Kako izračunati Ezoic epmv

Ako jedan oglas vrijedi 0,05 CPM -a, za 3 oglasa na stranici, to bi iznosilo 0,15 ECPM (na snazi ​​CPMS) za 3 prikazana oglasa po stranici po tisuću posjetitelja.

Da li bi bilo dovoljno reći za 10 000 posjetitelja, prihod za izdavača tada bi bio 10 000 x 0,15 USD = 1.500 USD?

To nije cjelovita slika za izdavača da izračuna prihod od njihove web stranice. To je zato što posjetitelji mogu vidjeti više od jedne stranice. Neki posjetitelji mogu posjetiti 2 ili 3 stranice u jednoj sesiji.

Dakle, ako 50% od 10 000 posjetitelja posjeti 3 stranice po sesiji, zarada bi bila 5000 posjetitelja x 3 stranice x 0,15 USD = 2.250 USD

Dodajte to preostalih 50% posjetitelja koji bi posjetili samo jednu stranicu po sesiji, što bi bilo 5000 posjetitelja x 1 stranica x 0,15 USD = 750 USD.

Dakle, ukupni prihod od oglasa bio bi 2,250 USD+750 USD = 3000 USD ukupnog prihoda od oglasa. Ukupni prihod od 3000 dolara sada je podijeljen s 1.000 posjetitelja, zbog čega EPMV čini 3 USD za tisuću posjeta. To učinkovito znači da zarađujete 3 dolara na tisuću posjetitelja.

Usporedite s korištenjem samo ECPM -a koji bi bio samo 0,15 USD ECPM.

Stoga, pomoću EPMV metode znači da se prihod od oglasa bolje odražava nego samo pomoću CPM metode.

Prednosti EPMV -a

Prednosti su bolje korisničko iskustvo i viši prikazi stranica u cjelini. Dopustite mi da objasnim dalje.

Kao izdavač, ako ste koristili samo metrički ECPM, tada biste željeli povećati svoju ECPM stopu . Kako to možeš uraditi? Stavljanjem više oglasa po stranici. Poznato je da oglasi na web mjestu mogu utjecati na korisničko iskustvo. Jednostavno rečeno, to bi smanjilo njihovo uživanje u posjećivanju vaše web stranice. Češće će napustiti vašu web stranicu neposredno nakon što posjetite jednu stranicu.

Suprotno tome, ako svoju odluku temeljite na EPMV -u, tada biste željeli da vaši posjetitelji posjete što više stranica po sesiji. Da biste to učinili, htjeli biste poboljšati korisničko iskustvo, što između ostalog znači da ne želite imati previše oglasa po stranici. Umjesto toga, potaknuli biste posjetitelje da kliknu na interne veze vaše stranice.

Kad posjetitelji posjete mnoge stranice po sesiji, to bi smanjilo vašu stopu napuštanja početne stranice koja se izračunava u Google Analytics. Niža stopa napuštanja početne stranice (67%ili manje) je za SEO , jer je dobar pokazatelj za Google da rangira vašu stranicu više, jer je Google nabrojao korisničko iskustvo kao jednu od komponenti njihovih ljestvica na njihovim stranicama.

Dakle, sada razumijete EPMV i zašto je to važno, prijeđite na temu Ezoic epmv tablice.

Što je Ezoic epmv grafikon

* Ezoic* vrlo je transparentan u svojim cijenama izdavača sa svojom* ezoic* epmv grafikonom. Čak ni Google AdSense nema istu transparentnost. * Ezoic* objavljuje Indeks prihoda od internetskih oglasa, koji prikazuje povijesni grafikon dnevnih stopa oglasa, a datira iz 2017. godine. Američka grafikon je široko dostupan svim posjetiteljima, dok se trebate prijaviti kao* ezoic* korisnik za pregled Grafikoni za druge zemlje.

*Ezoic *EPMV grafikon je izgrađen i u vlasništvu *ezoic *, kao što je *ezoic *tehnološka platforma koja je Google certificirani izdavački partner. Svrha grafikona je omogućiti internetskim izdavačima da optimiziraju svoje web stranice kako bi ostvarili dodatne prihode od oglašavanja. Međutim, Ezoic trenutno ima samo sljedeće zemlje u svom indeksu: Sjedinjene Države, Ujedinjeno Kraljevstvo, Francuska, Njemačka i Indija.

EPMV po lokaciji

Nisu svi posjetitelji web stranica jednaki. Mjesto zemlje vaše web stranice je važno. Posjetitelji iz zemalja Tier-1 često imaju viši EPMC i ECPM koji se mogu vidjeti iz Ezoic epmv grafikona. To je zato što što više oglašivača plaćaju, to više izdavača primaju prihode od oglasa. Oglašivači u zemljama s višim dohotkom plaćaju više nego u zemljama s nižim dohotkom, a oglašivači u zemljama s višim dohotkom htjeli bi se oglašavati uglavnom u vlastitim zemljama. Tako će posjetitelji iz odgovarajućih zemalja s visokim dohotkom vidjeti svoje oglase koji su podjednako relevantniji za posjetitelje i oglašivače.

Čak i unutar tih zemalja-1, neke zemlje imaju veće stope. Obično SAD imaju veće stope oglašavanja od Velike Britanije i drugih europskih zemalja. Dakle, znanje odakle dolaze vaši posjetitelji važne su informacije kako biste utvrdili svoj EPMV.

Rekavši da bi se, međutim, činilo da su stope oglašavanja u SAD -u pale 2020. tijekom Coida u odnosu na prethodnu 2019. To također znači da su određene stope oglašavanja europskih zemalja veće od SAD -a tijekom Covida.

* Ezoic* je objasnio da je to zbog pada na sportskom događaju uživo tijekom Covida, iako se e -trgovina brzo povećala u istom razdoblju. Može se zaključiti da oglašivači sportskih događanja uživo plaćaju visoke cijene oglašavanja.

EPMV po posjetitelju

EPMV po posjetitelju također bi se mogao promijeniti i fluktuirati. Određujući njihov geografski položaj, kao što je već spomenuto u gornjem odjeljku, brojni čimbenici mogu utjecati na vaš EPMV. Oni se mogu podijeliti dalje u dvije glavne kategorije:

Čimbenici izvan kontrole izdavača

Čimbenici unutar kontrole izdavača

Čimbenici izvan kontrole izdavača

1) Sezona ili mjesec koji utječu na vašu Ezoic EPMV ljestvicu

Oglasilačka industrija, općenito, ima najveći proračun tijekom posljednjeg tromjesečja godine, od listopada do prosinca, i najniži proračun tijekom prvog tromjesečja godine, od siječnja do ožujka. Industrija internetske reklame se ne razlikuje i slijedi isti obrazac potrošnje na oglas. To je zbog veće potrošnje potrošača prema posljednjem tromjesečju godine, poput Crnog petka u studenom i božićne kupovine tijekom prosinca.

Dakle, da biste utvrdili je li vaš EPMV smanjio ili povećao, umjesto da ga samo uspoređujete s prethodnim mjesecom, morali biste ga usporediti s istim mjesecom prethodne godine.

2) Vrsta uređaja posjetitelja impacting your Ezoic EPMV Chart

iPhone je poznat po prioritetu u privatnosti podataka. Stoga je moguće da će korisnici koji posjećuju vašu web stranicu na iPhoneu uzrokovati da imate niži EPMV, jer vjerojatno neće vidjeti personalizirane oglase. Personalizirani oglasi za svakog posjetitelja povećavaju prihod za izdavača jer je posjetitelj vjerojatnije da će biti zainteresiran i kliknite na prikazan oglas.

3) Na Ezoic epmv grafikon utječe prometni izvor posjetitelja

Bilo da vas posjetitelji pronađu putem Googlea ili drugih tražilica ili s društvenih medija, poput Facebooka, Twittera ili drugih, mogu utjecati na vaš EPMV. Stope početne stranice iz prometa na društvenim mrežama veće su od onih s tražilica.

Ova se razlika vraća u namjeru korisnika. Tipično su posjetitelji s tražilica, poput Googlea ili Binga, pronašli vašu web stranicu kako bi riješili problem ili pronašli potrebne informacije. Dakle, oni će ostati duži i mogu imati veće prikaze stranica po sesiji. Suprotno tome, posjetitelji s društvenih medija tu su se zabavljali ili nemaju posebnu potrebu za njihovim posjetom, a njihovo korisničko iskustvo na društvenim mrežama prekida se posjetom vašoj web lokaciji. Tako će posjetitelj tako ranije napustiti vašu web stranicu.

4) Preglednik koji koriste posjetitelji

Vrsta preglednika također utječe na vaš EPMV. Safari preglednik, na iOS platformi, smanjuje utjecaj oglasa, jer korisnici safarija mogu promijeniti svoje postavke u blokiranje skočnih oglasa. Još jedan manje popularni preglednik, Opera, automatski blokira oglase.

5) Namjera posjetitelja

Koja je svrha posjetitelja? Je li to riješiti problem ili saznati informacije. Ovisno o sadržaju na kojem slete, to će utjecati na vaš EPMV.

6) je li to povratak ili novi posjetitelj

Posjetitelj koji se vraća veća je vjerojatnost da će kliknuti na dodatnu stranicu i ima više prikaza stranica po sesiji u odnosu na novog posjetitelja.

7) Veza za posjetitelje (Wi-Fi vs Mobile Data)

Posjetitelj WiFi veze najvjerojatnije će ostati duže ili imati više pregleda stranica od onih na mobilnim podacima.

8) Vrijeme dana posjete (tijekom radnog vremena ili kasnije u večernjim satima)

Ovisno o niši vaše web stranice, doba dana kad posjetitelj stigne na vašu web stranicu također će utjecati na vaš EPMV.

Čimbenici unutar kontrole izdavača

9) Vrsta sadržaja i sadržajne niše (News vs. kako podaci o info člancima)

* Ezoic* otkrio je da određene vrste sadržaja djeluju bolje u smislu EPMV -a. Informativni sadržaj (članci s uputama) djeluju bolje od vijesti.

Na temelju studije slučaja *Ezoic *na dvije slične, rastuće web stranice u istoj niši, koje imaju slične domene i web promet, jedna web stranica djeluje mnogo bolje od druge web stranice, na temelju njihovog EPMV -a. Iako je njihov promet posjetitelja sličan, jedna web stranica djeluje na mnogo višoj EPMV -u od druge. Pa koji je razlog za to?

* Ezoic* otkrio je da za web stranicu s EPMV-om s višim performansama, njihov promet uglavnom ide na informativne teme upute, dok druga web stranica uglavnom ima promet koji ide u odjeljak vijesti.

Da biste poboljšali EPMV druge web stranice, Ezoic sugerira da druga web stranica dodaje više informativnog sadržaja kako bi se više prometa u njihovom informacijskom odjeljku.

10) Postavljanje oglasa, formati oglasa. Gustoća oglasa i veličina oglasa

Položaj oglasa je mjesto gdje postavljate oglase: U zaglavlje, ispod naslova, na stranici, bočnoj traci ili iznad podnožja. Glavna područja su gore navedeno zaglavlje, a ispod naslova koji su poznati kao gornji dio. To je zato što neće svi posjetitelji čitati ili se pomaknuti do dna stranice i pregledavati sve oglase.

Formati oglasa također utječu na vašu Ezoic epmv grafikon: prikaz oglasa, nativni oglasi, ljepljive oglase bočne trake, oglasi za sidre, inline oglase i oglase vinjete. Izdavaču se najbolje savjetuje da testira različite formate oglasa i položaje oglasa kako bi pronašao najoptimalniji rezultati.

Gustoća oglasa odnosi se na koliko oglasa po stranici. Baš kao što smo ranije objasnili, previše oglasa po stranici smanjit će korisničko iskustvo i uzrokovati da korisnik odskoči (napusti web mjesto) rano. Ovo je još jedna postavka koju bi izdavač trebao testirati.

Veličina oglasa odnosi se na veličinu oglasa. Iako većina oglasa odgovara na mobilnom uređaju, oglasi utječu i na vašu Ezoic epmv tablicu.

11) Vaš angažman posjetitelja

Metrika angažmana posjetitelja obično se prikazuje na temelju prikaza stranica po sesiji i vremenu provedenom na web mjestu po sesiji. Jednostavno je reći da ako posjetitelji ostanu samo na vašoj web lokaciji nekoliko sekundi prije odlaska, web stranica ima nizak angažman. Duže vrijeme po sesiji znači da će na vašoj web stranici vidjeti više oglasa.

Kao izdavač, nemate izravnu kontrolu nad angažmanom svog posjetitelja. Međutim, pomoću platforme Ezoic Data Analytics možete odrediti koje stranice sadržaja imaju veće angažman posjetitelja. Analizirajući koji čimbenici doprinose određenim stranicama koje imaju veći angažman, tada možete duplicirati postupak kako biste stvorili još jednu vrlo zanimljivu stranicu sadržaja.

Jesu li vaše navigacijske veze jasne? Mogu li posjetitelji potražiti dodatne članke za čitanje na temelju vašeg izbornika zaglavlja? Postoje li plave veze koje posjetitelji mogu vidjeti? Iako se ovo može činiti zdravim razumom, neke web stranice koriste teme koje nemaju plave veze ili izbornike zaglavlja, što posjetiteljima čine manje vjerojatnim da posjete drugu stranicu.

Zaključak

Razumijevanje vašeg Ezoic epmv grafikona bolje će vam pomoći kao izdavača web stranice kako biste optimizirali oglase za prihode.

Često Postavljana Pitanja

Koje su prednosti korištenja Ezoic epmv metrike?
Glavna korist za vlasnike web lokacija je mogućnost optimizacije vaše web lokacije za ostvarivanje dodatnih prihoda od oglašavanja i privući dobru publiku za promet.
Koliko je stabilan EPMV po metrici za posjetitelje?
Metrika EPMV -a po posjetitelju nije stabilna i može se promijeniti i fluktuirati. Pored svog geografskog položaja, brojni čimbenici mogu utjecati na vaš EPMV i potrebno ih je analizirati.
Što je EPMV?
EPMV znači profit po tisuću posjetitelja. Jednostavno rečeno, EPMV pokazuje koliko prihoda od oglasa zarađujete na tisuću posjetitelja na cijeloj web stranici. Ovo nije mjerenje određene stranice ili oglasne jedinice.
Što izdavači mogu naučiti iz Ezoic epmv tablice i kako se može koristiti za optimizaciju prihoda web mjesta?
Ezoic EPMV grafikon pruža uvid u to kako različiti čimbenici (poput promjena sadržaja, izvora prometa, dizajna stranice) utječu na zaradu. Izdavači mogu koristiti ovaj grafikon za prepoznavanje obrazaca, testiranje različitih strategija i donošenje informiranih odluka za optimizaciju sadržaja i oglasa za maksimalni prihod.




komentari (0)

Ostavite komentar