* Ezoic* EPMV diagram - Tanulja meg, hogyan lehet optimalizálni webhelyének bevételeit

* Ezoic* EPMV diagram - Tanulja meg, hogyan lehet optimalizálni webhelyének bevételeit

Mint online kiadó, akinek a feliratkozott a *Ezoic * -val, hogy bevételszerezze webhelyét, valószínűleg kíváncsi a webhely teljesítményére. A webhely Ezoic EPMV diagramja alapján kíváncsi, hogyan lehet tovább optimalizálni hirdetési bevételeit. Nos, ez a cikk segít tovább magyarázni a Ezoic EPMV diagramról és arról, hogy miként lehet tovább optimalizálni webhelyét a maximális hirdetési bevétel érdekében.

Mi az EPMV

Az EPMV az ezer látogató jövedelmét jelenti. Egyszerűen fogalmazva: az EPMV megmutatja, hogy mekkora hirdetési bevételt keres ezer látogatónként az egész weboldalon. Ez nem egy adott oldal vagy hirdetési egység mérése.

Miért nem elegendőek a CPC és a CPM arányok a kiadók számára?

Mint kiadó, valószínűleg hallottál a CPC -ről és a CPM -ről, amelyek hirdetési árazási egységekről szólnak, hogy a hirdetők fizetik a hirdetési hálózatot, és viszont fizetnek neked. A CPC a kattintásonkénti költségeket, a CPM pedig ezer benyomásra vonatkozik a webhelyén bemutatott hirdetések esetén. Kiadóként azonban nem elég a hirdetések aránya, mivel a mutatók hasznosabbak a hirdető számára, mint a kiadó.

A webhely egyetlen oldalán valószínűleg egynél több hirdetés van. Valószínűbb, hogy oldalonként három vagy több hirdetés. Tehát például minden ezer látogató számára, aki meglátogatja az oldalt, három hirdetést néztek volna meg.

Hogyan lehet kiszámítani Ezoic epmv

Ha egyetlen hirdetés 0,05 dollár CPM -t ér, az oldal 3 hirdetésénél, akkor ez 0,15 USD ECPM -t (hatékony CPM) lehet az ezer látogató / oldalonként látható 3 hirdetésnél.

Elegendő lenne azt mondani, hogy 10 000 látogató számára a kiadó bevétele 10 000 x 0,15 dollár = 1500 dollár?

Ez nem a teljes kép a kiadó számára, hogy kiszámítsa weboldaluk bevételét. Ennek oka az, hogy a látogatók több oldalt nézhetnek meg. Egyes látogatók egyetlen munkamenetben meglátogathatnak 2 vagy 3 oldalt.

Tehát, ha a 10 000 látogató 50% -a ülésenként 3 oldalt látogat meg, akkor a bevétel 5000 látogató lenne x 3 oldal x 0,15 USD = 2250 USD

Adja hozzá, hogy a látogatók fennmaradó 50% -a, akik csak egy oldalon látogatnának meg munkamenetenként, ami 5000 látogató lenne, x 1 oldal x 0,15 USD = 750 USD.

Tehát a teljes hirdetési bevétel 2,250 USD+750 USD = 3000 dollár teljes hirdetési bevétel. A 3000 dolláros hirdetési bevételt most 1000 látogatóval osztják, ami az EPMV -t 3 dollárra teszi ezer látogatáshoz. Ez ténylegesen azt jelenti, hogy ezer látogatónként 3 dollárt keres.

Ezzel szemben a Just ECPM használatával, amely csak 0,15 USD ECPM lenne.

Ezért a a EPMV módszer alkalmazásával azt jelenti, hogy az AD bevétele jobban tükröződik, mint pusztán a CPM módszer használatával.

Az EPMV előnyei

Az előnyök a jobb felhasználói élmény és a magasabb oldalnézetek összességében. Hadd magyarázzam tovább.

Kiadóként, ha csak a metrikus ECPM -et használta, akkor a növelné az ECPM arány -át. Hogy tudod ezt megcsinálni? További hirdetések elhelyezésével oldalonként. Közismert, hogy egy weboldalon található hirdetések befolyásolhatják a felhasználói élményt. Egyszerűen fogalmazva: ez csökkentené a webhely látogatásának élvezetét. Gyakrabban elhagyják az Ön webhelyét, miután egyetlen oldal meglátogatása után.

Ezzel szemben, ha döntését az EPMV -re alapozza, akkor azt szeretné, ha a látogatók munkamenetenként annyi oldalt látogatnak meg. Ehhez javítania kell a felhasználói élményt, ami többek között azt jelenti, hogy nem akarja, hogy túl sok hirdetés legyen oldalonként. Ehelyett arra ösztönzi a látogatókat, hogy kattintson az oldal belső linkjeire.

Amikor a látogatók munkamenetenként sok oldalt látogatnak meg, ez csökkentené a Google Analyticsben kiszámított visszapattanási arányt. Az alacsonyabb visszapattanási ráta (legfeljebb 67%) jó a SEO számára, mivel ez jó mutató a Google számára, hogy magasabbra rangsorolja az oldalt, mivel a Google felsorolta a felhasználói élményt az oldal rangsorának egyik alkotóelemeként.

Tehát most megérti az EPMV -t és miért számít, lépjünk tovább az Ezoic EPMV diagram témájához.

Mi az a Ezoic epmv diagram

* Ezoic* nagyon átlátható az árazásában a kiadók számára* Ezoic* EPMV diagrammal. Még a Google AdSense -nek sem van azonos átláthatósága. * Ezoic* közzéteszi az online hirdetési bevételi indexet, amely a napi hirdetések arányának történelmi grafikonját mutatja be, amely 2017 -re nyúlik vissza. Az amerikai diagram minden látogató számára széles körben elérhető, míg a feliratkozáshoz* ezoic* felhasználó kell lennie. Táblázatok más országok számára.

A *ezoic *EPMV diagramot a *ezoic *tulajdonosa és tulajdonában van, mivel a *Ezoic *egy technológiai platform, amely a Google Certified Publishing Partner. A diagram célja, hogy lehetővé tegye az online kiadók számára, hogy optimalizálják webhelyeiket további hirdetési bevételek megszerzéséhez. A Ezoic azonban csak a következő országai vannak az indexükben: az Egyesült Államok, az Egyesült Királyság, Franciaország, Németország és India.

EPMV helyenként

Nem minden webhely látogatója egyenlő. Az Ön webhelyének közönségének országának helyszíne számít. Az 1. szintű országok látogatói gyakran magasabb EPMC-vel és ECPM-vel rendelkeznek, amelyek a Ezoic EPMV diagramból láthatók. Ennek oka az, hogy minél többet fizetnek a hirdetők, annál inkább a kiadók kapnak hirdetési bevételt. A magasabb jövedelmű országok hirdetői többet fizetnek, mint az alacsonyabb jövedelmű országokban, és a magasabb jövedelmű országok hirdetõi elsõsorban a saját országukba akarnak reklámozni. Tehát az adott magas jövedelmű országok látogatói hirdetéseiket látják, amelyek relevánsabbak a látogatók és a hirdetők számára egyaránt.

Néhány országban még ezekben a Tier-1 országokban is magasabb az arány. Az Egyesült Államok általában magasabb hirdetési arányokkal rendelkezik, mint az Egyesült Királyság és más európai országok. Tehát fontos információ az, hogy tudjuk, honnan származnak a látogatók, hogy meghatározzák az EPMV -t.

Ennek ellenére úgy tűnik, hogy az Egyesült Államok online hirdetési aránya 2020 -ban csökkent a Covid során a 2019. évi évhez képest. Ez azt is jelenti, hogy egyes európai országok hirdetési rátái magasabbak, mint az Egyesült Államok Covid során.

* Ezoic* kifejtette, hogy ennek oka az élő sportesemény csökkenése a Covid során, annak ellenére, hogy az e -kereskedelem ugyanabban az időszakban gyorsan emelkedett. Megállapítható, hogy az élő sportesemények hirdetők magas hirdetési díjakat fizetnek.

EPMV látogatónként

Az EPMV egy látogatónként is megváltozhat és ingadozhat. Földrajzi elhelyezkedésük félrevonásával, amint azt a fenti szakaszban már tárgyaltuk, számos tényező befolyásolhatja az EPMV -t. Ezek tovább oszthatók két fő kategóriába:

A kiadó ellenőrzésén kívüli tényezők

Tényezők a kiadó ellenőrzésén belül

A kiadó ellenőrzésén kívüli tényezők

1) A szezon vagy hónap, amely befolyásolja az Ezoic EPMV diagramot

A reklámipar általában a legmagasabb költségvetéssel rendelkezik az elmúlt negyedévben, októbertől decemberig, az év első negyedévében pedig a legalacsonyabb költségvetés, január -március között. Az online reklámipar nem különbözik egymástól, és ugyanazt a hirdetési kiadási mintát követi. Ennek oka az év utolsó negyedévével szembeni magasabb fogyasztói kiadások, például a fekete péntek és a karácsonyi vásárlás a december folyamán.

Tehát annak meghatározása érdekében, hogy az EPMV csökkent vagy növekedett -e, ahelyett, hogy összehasonlítaná az előző hónaphoz, összehasonlítania kell azt az előző év azonos hónapjával.

2) A látogató eszköztípusa impacting your Ezoic EPMV Chart

Az iPhone jól ismert az adatvédelem prioritásáról. Tehát lehetséges, hogy az iPhone webhelyén látogató felhasználók alacsonyabb EPMV -t okoznak, mivel valószínűtlen, hogy személyre szabott hirdetéseket látnak. Az egyes látogatók személyre szabott hirdetései növelik a kiadó bevételét, mivel a látogató nagyobb valószínűséggel érdekli, és kattintson a bemutatott hirdetésre.

3) Az Ezoic EPMV diagramot a látogatók forgalmi forrása befolyásolja

Függetlenül attól, hogy a látogatók a Google -on vagy más keresőmotorokon keresztül találtak meg, vagy a közösségi médiából, például a Facebook -on, a Twitterből vagy mások, befolyásolhatják az EPMV -t. A közösségi média forgalmából származó visszapattanási arány magasabb, mint a keresőmotorokból.

Ez a különbség a felhasználók szándékára nyúlik vissza. A keresőmotorok, például a Google vagy a Bing látogatói általában megtalálták az Ön webhelyét egy probléma megoldására vagy a szükséges információk megtalálására. Ezért hosszabb ideig maradnak, és munkamenetenként magasabb oldalmegtekintéssel rendelkeznek. Ezzel szemben a közösségi média látogatói szórakoztathatók, vagy nincs különösebb szükségük a látogatásukra, és a közösségi média felhasználói élményét megszakítják a webhely látogatása. Így a látogató így korábban elhagyja webhelyét.

4) A látogatók által használt böngésző

A böngésző típusa szintén hatással van az EPMV -re. A Safari böngésző az iOS platformon csökkenti a hirdetések hatását, mivel a szafari felhasználók megváltoztathatják beállításukat a felbukkanó hirdetések blokkolásához. Egy másik kevésbé népszerű böngésző, az opera automatikusan blokkolja a hirdetéseket.

5) A látogató szándéka

Mi a látogató célja? A probléma megoldása vagy az információk megtudása? A tartózkodási tartalomtól függően ez befolyásolja az EPMV -t.

6) Legyen szó visszatérő vagy új látogató

A visszatérő látogató nagyobb valószínűséggel kattint egy további oldalra, és munkamenetenként magasabb oldalnézeteket mutat, mint egy új látogató.

7) A látogatói kapcsolat (Wi-Fi vs mobil adatok)

A WiFi -kapcsolat látogatója valószínűleg hosszabb ideig marad, vagy magasabb oldali nézetekkel rendelkezik, mint a mobil adatoknál.

8) A látogatás napszaka (irodai órákban vagy később este)

A webhelyétől függően, a napszakban a látogató megérkezik a webhelyére, szintén befolyásolja az EPMV -t.

Tényezők a kiadó ellenőrzésén belül

9) A tartalom és a tartalom niche típusa (hírek vs. How-To Info Cikkek)

* Ezoic* azt találta, hogy bizonyos típusú tartalmak jobban teljesítenek az EPMV szempontjából. Az információs tartalom (útmutató cikkek) jobban teljesít, mint a hírtartalom.

A *Ezoic *két hasonló, növekvő webhelyének esettanulmánya alapján ugyanabban a résben, amelyek hasonló domain hatalommal és webes forgalommal rendelkeznek, az egyik weboldal sokkal jobban teljesít, mint a másik webhely, az EPMV alapján. Annak ellenére, hogy a látogatói forgalom hasonló, az egyik weboldal sokkal magasabb EPMV -vel jár, mint a másik. Tehát mi az oka ennek?

* Ezoic* felfedezte, hogy a magasabb teljesítményű EPMV-vel rendelkező weboldalon forgalmuk elsősorban a How-to információs témáira vonatkozik, míg a másik weboldalnak elsősorban a forgalom van, amely a Hírek szakaszra kerül.

A második weboldal EPMV -jének fejlesztése érdekében a Ezoic azt sugallja, hogy a második webhely további információs tartalmat ad hozzá annak érdekében, hogy nagyobb forgalmat kapjon az információs szakaszukhoz.

10) A hirdetés elhelyezése, hirdetési formátumok. AD sűrűség és a hirdetésméret

A hirdetési elhelyezés az, ahol a hirdetéseket helyezi: a fejlécben, a cím alatt, az oldalon, az oldalsávon vagy a lábléc felett. A legfontosabb területek a fenti fejléc, és a cím alatt, amelyet egy soronkénti szakasznak neveznek. Ennek oka az, hogy nem minden látogató olvas vagy görget az oldal aljára, és megtekinti az összes hirdetést.

A hirdetési formátumok szintén befolyásolják az Ezoic EPMV diagramot: megjelenítési hirdetések, natív hirdetések, ragacsos oldalsáv hirdetések, horgonyhirdetések, inline hirdetések és matrica hirdetések. A kiadónak a legjobban javasoljuk, hogy tesztelje a különféle hirdetési formátumokat és a hirdetési elhelyezéseket, hogy megtalálja a legoptimálisabb eredményeket.

A hirdetési sűrűség arra utal, hogy hány hirdetésenként hirdetés. Ahogyan korábban elmagyaráztuk, túl sok hirdetés egy oldalon csökkenti a felhasználói élményt, és a felhasználó korán visszapattan (elhagyja a weboldalt). Ez egy másik beállítás, amelyet a kiadónak kipróbálnia kell.

Az AD méret a hirdetések méretére utal. Noha a legtöbb hirdetés reagál a mobilra, a hirdetések befolyásolják az Ezoic EPMV diagramját is.

11) A látogató elkötelezettsége

A látogatói eljegyzési mutató általában a munkamenetenkénti oldalnézetek és a weboldalon töltött idő alapján jelenik meg. Egyszerű azt mondani, hogy ha a látogatók csak néhány másodpercig maradnak a webhelyén, mielőtt távoznak, akkor a weboldal alacsony elkötelezettséggel rendelkezik. A munkamenetenkénti hosszabb idő azt jelenti, hogy további hirdetéseket fog látni a webhelyén.

Mint kiadó, nincs közvetlen ellenőrzése a látogatók elkötelezettségén. Az Ezoic Data Analytics platform használatával azonban meghatározhatja, hogy mely tartalmi oldalak magasabbak a látogatók elkötelezettségével. Annak elemzésével, hogy mely tényezők járulnak hozzá a magasabb elkötelezettséggel rendelkező oldalakhoz, ezután másolhatja a folyamatot egy másik nagyon vonzó tartalom oldal létrehozásához.

Tiszta -e a navigációs linkjeid? Kereshetnek -e a látogatók további cikkeket olvasni a fejléc menü alapján? Vannak olyan kék linkek, amelyeket a látogatók láthatnak? Noha ez józan észnek tűnhet, egyes webhelyek olyan témákat használnak, amelyeknek nincs kék linkje vagy fejlécmenük, így kevésbé valószínű, hogy a látogatók egy másik oldalon látogatnak meg.

Következtetés

A Ezoic EPMV diagram jobb megértése segít a weboldal kiadójaként a bevételi hirdetések optimalizálásában.

Gyakran Feltett Kérdéseket

Milyen előnyei vannak a Ezoic EPMV metrika használatának?
A webhelytulajdonosok számára a fő előnye az, hogy optimalizálja webhelyét további hirdetési bevételek generálására és a forgalom jó közönségének vonzására.
Mennyire stabil az EPMV egy látogató metrikánként?
Az EPMV metrika látogatónként nem stabil, és változhat és ingadozhat. Földrajzi elhelyezkedésük mellett számos tényező befolyásolhatja az EPMV -t, és elemezni kell.
Mi az EPMV?
Az EPMV ezer látogató nyereségét jelenti. Egyszerűen fogalmazva: az EPMV megmutatja, hogy mekkora hirdetési bevételt keres az egész webhelyen ezer látogatónként. Ez nem egy adott oldal vagy hirdetési egység mérése.
Mit tanulhatnak a kiadók egy Ezoic EPMV diagramból, és hogyan lehet felhasználni a webhely bevételeinek optimalizálására?
Az Ezoic EPMV diagram betekintést nyújt a különféle tényezők (például a tartalomváltozások, a forgalmi források, az oldal kialakításának) befolyásolásához. A kiadók ezt a diagramot használhatják a minták azonosítására, a különböző stratégiák tesztelésére, és megalapozott döntéseket hozhatnak a tartalom és a hirdetések optimalizálása érdekében a maximális bevétel érdekében.




Hozzászólások (0)

Szólj hozzá