Ezoic epmv գծապատկեր - Իմացեք, թե ինչպես օպտիմիզացնել ձեր կայքի եկամուտները
- Ինչ է epmv
- Ինչու CPC- ն եւ CPM- ի դրույքաչափերը բավարար չեն հրատարակիչների համար
- Ինչպես հաշվարկել Ezoic epmv
- EPMV- ի առավելությունները
- Ինչ է Ezoic epmv աղյուսակը
- EPMV մեկ վայրում
- EPMV մեկ այցելուի համար
- Հրատարակչի վերահսկողությունից դուրս գործոններ
- Հրատարակչի վերահսկողության շրջանակներում գործոնները
- Հրատարակչի վերահսկողությունից դուրս գործոններ
- 1) սեզոնը կամ ամիսը, որը ազդում է ձեր Ezoic epmv գծապատկերի վրա
- 2) այցելուի սարքի տեսակը impacting your Ezoic EPMV Chart
- 3) Ezoic EPMV գծապատկերը ազդում են այցելուների երթեւեկի աղբյուրի վրա
- 4) այցելուների կողմից օգտագործված զննարկիչը
- 5) այցելուի մտադրությունը
- 6) Արդյոք դա վերադարձող կամ նոր այցելու է
- 7) այցելուի միացումը (Wi-Fi vs բջջային տվյալներ)
- 8) այցի օրվա ժամանակը (գրասենյակի ժամերին կամ ուշ երեկոյան)
- Հրատարակչի վերահսկողության շրջանակներում գործոնները
- 9) բովանդակության եւ բովանդակության տեսակը Niche (News ընդդեմ ինչպես-Տեղեկատվական հոդվածներ)
- 10) գովազդի տեղադրում, գովազդի ձեւաչափեր: գովազդի խտություն եւ գովազդի չափ
- 11) Ձեր այցելուի ներգրավվածությունը
- 12) Ձեր նավիգացիոն հղումները
- Եզրափակում
- Հաճախակի Տրվող Հարցեր
Որպես առցանց հրատարակիչ, ով ունի ձեր կայքը դրամայնացնելու համար Ezoic ստորագրությունը, դուք հավանաբար հետաքրքրվում եք ձեր կայքի կատարման մասին: Ելնելով ձեր կայքի Ezoic EPMV գծապատկերի վրա, զարմանում եք, թե ինչպես կարող եք հետագա օպտիմիզացնել ձեր գովազդի եկամուտները: Դե, այս հոդվածը կօգնի ձեզ հետագա բացատրել Ezoic EPMV գծապատկերի մասին եւ ինչպես կարող եք հետագայում օպտիմալացնել ձեր կայքը `գովազդի առավելագույն եկամուտների համար:
Ինչ է epmv
EPMV- ն հանդես է գալիս յուրաքանչյուր հազար այցելուի վաստակի համար: Պարզ ասած, EPMV- ն ցույց է տալիս, թե որքան գովազդ եք վաստակում հազար այցելուի ձեր ամբողջ կայքի միջոցով: Դա որոշակի էջի կամ գովազդային միավորի չափում չէ:
Ինչու CPC- ն եւ CPM- ի դրույքաչափերը բավարար չեն հրատարակիչների համար
Որպես հրատարակիչ, հավանաբար լսել եք CPC- ի եւ CPM- ի մասին, որոնք գովազդային գների միավորներ են, որ գովազդատուները վճարում են գովազդային ցանցը եւ, իր հերթին, նրանք վճարում են ձեզ: CPC- ն կանգնած է մեկ կտտոցի համար եւ CPM- ն ունի մեկ հազար տպավորությամբ `ձեր կայքում ցուցադրված գովազդների համար: Այնուամենայնիվ, որպես հրատարակիչ, պարզապես գովազդների տեմպերը իմանալը բավարար չէ, քանի որ չափիչներն ավելի օգտակար են գովազդատուի համար, քան հրատարակիչը:
Ձեր կայքի մեկ էջում, հավանաբար, ունեք մեկից ավելի գովազդներ: Ավելի հավանական է, որ այն երեք կամ ավելի գովազդ է, որը ցուցադրվում է մեկ էջում: Այսպիսով, օրինակ, յուրաքանչյուր հազար այցելուի համար, ովքեր այցելում են այդ էջ, նրանք կտան երեք գովազդ:
Ինչպես հաշվարկել Ezoic epmv
Եթե մեկ գովազդը արժե 0,05 CPM դոլար, ապա էջի 3 գովազդի համար դա կկազմի $ 0,15 ECPM (արդյունավետ CPMS) հազար այցելուի համար ցուցադրված 3 գովազդի համար:
Արդյոք դա կլինի 10,000 այցելուի համար ասելու, որ հրատարակչի համար եկամուտը կլինի 10,000 x $ 0,15 = 1,500 դոլար:
Դա հրատարակչի համար ամբողջական պատկեր չէ, հաշվարկելու նրանց վեբ կայքի եկամուտը: Դա այն պատճառով է, որ այցելուները կարող են դիտել ավելի քան մեկ էջ: Որոշ այցելուներ կարող են մեկ նստաշրջանում այցելել 2 կամ 3 էջ:
Դա ավելացրեք մնացած այցելուների 50% -ին, ովքեր միայն մեկ էջ կայցելեն մեկ նիստի մեկ էջ, որը կլինի 5000 այցելու x 1 էջ x $ 0,15 = $ 750:
Այսպիսով, գովազդի ընդհանուր եկամուտը կկազմեր 2,250 + $ 750 = 3000 ԱՄՆ դոլար ընդհանուր եկամուտ: 3000 ԱՄՆ դոլարի ընդհանուր եկամուտը այժմ բաժանված է 1000 այցելուի, ինչը EPMV- ն դարձնում է 3 դոլար հազար այցի համար: Սա արդյունավետորեն նշանակում է, որ դուք 3 դոլար եք վաստակում հազար այցելուների համար:
Հակադրեք այն, որ պարզապես ECPM օգտագործումը լինի միայն 0,15 ԱՄՆ դոլար:Հետեւաբար, %%, %% օգտագործելով %%, նշանակում է, որ գովազդի եկամուտներն ավելի լավ արտացոլված են, քան պարզապես CPM մեթոդը օգտագործելը:
EPMV- ի առավելությունները
Օգտակարներն ավելի լավ են օգտագործողի ավելի լավ փորձ եւ ընդհանուր էջի ավելի բարձր տեսակետներ: Թույլ տվեք բացատրել հետագա:
Որպես հրատարակիչ, եթե դուք օգտագործել եք միայն Metric ECPM- ն, ապա կցանկանաք Բարձրացնել ձեր ECPM տոկոսադրույքը : Ինչպես կարող ես դա անել: Մեկ էջում ավելի շատ գովազդներ դնելով: Հայտնի է, որ կայքում գովազդները կարող են ազդել օգտագործողի փորձի վրա: Պարզ ասած, դա կնվազեցնի ձեր կայքը այցելելու իրենց վայելքը: Ավելի հաճախ նրանք կմեկնեն ձեր կայքը մեկ էջ այցելելուց հետո:
Ի հակադրություն, եթե դուք ձեր որոշումը հիմք ընդունեք EPMV- ում, ապա կցանկանայիք, որ ձեր այցելուները այցելեն նույն նստաշրջանի համար: Դա անելու համար կցանկանաք բարելավել օգտագործողի փորձը, որը, ի թիվս այլոց, նշանակում է, որ դուք չեք ցանկանում շատ գովազդներ ունենալ մեկ էջում: Փոխարենը, դուք կխրախուսեք ձեր այցելուներին կտտացնել ձեր էջի ներքին հղումները:
Երբ այցելուները այցելում են մեկ նստաշրջանի շատ էջեր, այն կնվազեցնի ձեր ցատկման մակարդակը, որը հաշվարկվում է Google Analytics- ում: Ավելի ցածր ցատկման դրույքաչափ (67% կամ պակաս) SEO -ի համար Լավ է, քանի որ Google- ի լավագույն էջը դասակարգելու համար լավ ցուցանիշ է, քանի որ Google- ը ցուցադրել է օգտագործողի փորձը:
Այսպիսով, հիմա հասկանում եք EPMV- ն եւ ինչու է դա կարեւոր, եկեք անցնենք Ezoic EPMV գծապատկեր:
Ինչ է Ezoic epmv աղյուսակը
Ezoic շատ թափանցիկ է իր գնագոյացման մեջ իր Ezoic EPMV գծապատկերով: Նույնիսկ Google * AdSense- ը չունի նույն թափանցիկությունը: Ezoic Հրապարակում է առցանց գովազդի առցանց ցուցիչը, որը ցույց է տալիս ամենօրյա գովազդային դրույքաչափերի պատմական գրաֆիկը, որը թվագրվում է 2017 թ .: Մարտեր այլ երկրների համար:
Ezoic epmv աղյուսակը կառուցված եւ պատկանում է Ezoic, քանի որ Ezoic տեխնոլոգիական պլատֆորմ է, որը Google Certified Publishing գործընկերն է: Գծապատկերների նպատակը առցանց հրատարակիչներին հնարավորություն տալն է օպտիմալացնել իրենց կայքերը `գովազդային լրացուցիչ եկամուտ ստանալու համար: Այնուամենայնիվ, Ezoic Ներկայումս նրանց ցուցանիշում ունի միայն հետեւյալ երկրները, Միացյալ նահանգներ, Միացյալ Թագավորություն, Ֆրանսիա, Գերմանիա եւ Հնդկաստան:
EPMV մեկ վայրում
Վեբ կայքի ոչ բոլոր այցելուները հավասար են: Ձեր կայքի լսարանի երկրի գտնվելու վայրը կարեւոր է: Tier-1 երկրներից այցելուները հաճախ ունենում են ավելի բարձր EPMC եւ ECPM, որոնք կարելի է տեսնել Ezoic epmv աղյուսակից: Դա այն է, որ ավելի շատ գովազդատուները վճարում են, այնքան հրատարակիչները ստանում են գովազդի եկամուտներ: Գովազդատուները ավելի բարձր եկամուտ ունեցող երկրներում վճարում են ավելին, քան ցածր եկամուտ ունեցող երկրներում, եւ ավելի բարձր եկամուտ ունեցող երկրներում գովազդատուները կցանկանային գովազդել հիմնականում իրենց երկրներին: Այսպիսով, համապատասխան բարձր եկամուտ ունեցող երկրներից այցելուները կտեսնեն իրենց գովազդները, որոնք ավելի կարեւոր են այցելուներին եւ գովազդատուներին:
Նույնիսկ այդ աստիճանի երկրներում որոշ երկրներ ունեն ավելի բարձր տեմպեր: Սովորաբար ԱՄՆ-ն ունի ավելի բարձր գովազդային տեմպեր, քան Մեծ Բրիտանիան եւ եվրոպական այլ երկրներ: Այսպիսով, իմանալով, թե որտեղից են ձեր այցելուները գալիս, կարեւոր տեղեկություններ են `ձեր EPMV որոշելու համար:
Ասելով, որ, սակայն, թվում է, որ ԱՄՆ-ի առցանց գովազդի դրույքաչափերը 2019-ի նախորդ տարվա համեմատ նվազել են 2020 թվականին:
Ezoic - ը բացատրել է, որ դա պայմանավորված է ենթադրության ընթացքում կենդանի մարզական միջոցառման անկմամբ, չնայած էլեկտրոնային առեւտուրն արագորեն բարձրացել է նույն ժամանակահատվածի ընթացքում: Կարելի է եզրակացնել, որ կենդանի մարզական իրադարձություններ գովազդատուները վճարում են գովազդային բարձր ցուցանիշներ:
EPMV մեկ այցելուի համար
EPMV մեկ այցելուի համար կարող էր փոխվել եւ տատանվել: Վերը նշված բաժնում արդեն քննարկված իրենց աշխարհագրական դիրքը մի կողմ դնելով, քանի որ բազմաթիվ գործոններ կարող են ազդել ձեր EPMV- ի վրա: Դրանք կարելի է բաժանել երկու հիմնական կատեգորիայի.
Հրատարակչի վերահսկողությունից դուրս գործոններ
- 1) սեզոնը կամ ամիսը
- 2) այցելուի սարքի տեսակը
- 3) այցելուների երթեւեկության աղբյուրը (օրինակ, սոցիալական երթեւեկություն ընդդեմ SEO տրաֆիկի)
- 4) այցելուների կողմից օգտագործված զննարկիչը
- 5) այցելուի մտադրությունը
- 6) Արդյոք դա վերադարձող կամ նոր այցելու է
- 7) այցելուի միացումը (Wi-Fi vs բջջային տվյալներ)
- 8) այցի օրվա ժամանակը (գրասենյակի ժամերին կամ ուշ երեկոյան)
Հրատարակչի վերահսկողության շրջանակներում գործոնները
- 9) բովանդակության եւ բովանդակության տեսակը Niche (News ընդդեմ ինչպես-Տեղեկատվական հոդվածներ)
- 10) գովազդի տեղադրում, գովազդի ձեւաչափեր: գովազդի խտություն եւ գովազդի չափ
- 11) Ձեր այցելուի ներգրավվածությունը
- 12) Ձեր նավիգացիոն հղումները
Հրատարակչի վերահսկողությունից դուրս գործոններ
1) սեզոնը կամ ամիսը, որը ազդում է ձեր Ezoic epmv գծապատկերի վրա
Գովազդային արդյունաբերությունը, ընդհանուր առմամբ, ամենաբարձր բյուջեն ունի տարվա վերջին եռամսյակի ընթացքում, հոկտեմբերից դեկտեմբեր ամիսներին, իսկ տարվա առաջին եռամսյակի ընթացքում ամենացածր բյուջեն, հունվարից մարտ ամիսներին: Առցանց գովազդային արդյունաբերությունը տարբեր չէ եւ հետեւում է նույն գովազդի ծախսերի օրինակին: Դա պայմանավորված է տարվա վերջին եռամսյակի նկատմամբ ավելի բարձր սպառողական ծախսերի շնորհիվ, ինչպիսիք են նոյեմբերի վերջին, ինչպես դեկտեմբեր ամսվա Սուրբ Ծննդյան գնումները:
Այսպիսով, որոշելու, թե արդյոք ձեր EPMV- ն նվազել կամ աճել է, որպեսզի այն համեմատվի նախորդ ամսվա համեմատ, ձեզ հարկավոր է համեմատել նախորդ տարվա նույն ամսվա համեմատ:
2) այցելուի սարքի տեսակը impacting your Ezoic EPMV Chart
iPhone- ը հայտնի է տվյալների գաղտնիության առաջնահերթությամբ: Այնպես որ, հնարավոր է, որ iPhone- ում ձեր կայք այցելող օգտվողները ձեզ հնարավորություն կտան ունենալ ավելի ցածր EPMV, քանի որ դրանք դժվար թե տեսնեն անհատականացված գովազդներ: Յուրաքանչյուր այցելուի համար անհատականացված գովազդները մեծացնում են հրատարակչի եկամուտը, քանի որ այցելուը ավելի հավանական է, որ հետաքրքրվի եւ կտտացրեք ցուցադրված գովազդը:
3) Ezoic EPMV գծապատկերը ազդում են այցելուների երթեւեկի աղբյուրի վրա
Անկախ նրանից, թե ձեր այցելուները գտել են ձեզ Google- ի կամ այլ որոնման համակարգերի կամ սոցիալական լրատվամիջոցների միջոցով, ինչպիսիք են Facebook- ը, Twitter- ը կամ այլն, կարող են ազդել ձեր EPMV- ի վրա: Սոցիալական մեդիայի երթեւեկությունից ցատկող տեմպերը ավելի բարձր են, քան որոնիչներից:
Այս տարբերությունը վերադառնում է օգտվողների մտադրությանը: Սովորաբար այցելուներ որոնիչներից, ինչպիսիք են Google- ը կամ Bing- ը, գտան ձեր կայքը `խնդիրը լուծելու կամ իրենց անհրաժեշտ տեղեկատվությունը գտնելու համար: Հետեւաբար, նրանք ավելի երկար կմնան եւ կարող են մեկ նստաշրջանի համար ունենալ ավելի բարձր էջի դիտում: Ի հակադրություն, սոցիալական լրատվամիջոցներից այցելուները այնտեղ են զվարճանալու կամ իրենց այցի առանձնահատուկ կարիք չունեն, եւ նրանց սոցիալական մեդիայի օգտագործողի փորձը ընդհատվում է ձեր կայք: Այսպիսով, այցելուը այսպես կթողնի ձեր վեբ կայքը ավելի շուտ:
4) այցելուների կողմից օգտագործված զննարկիչը
Զննարկչի տեսակը նույնպես ազդեցություն է ունենում ձեր EPMV- ի վրա: Safari զննարկիչը, IOS պլատֆորմի վրա, նվազեցնում է գովազդի ազդեցությունը, քանի որ Safari- ի օգտվողները կարող են փոխել իրենց պարամետրերը `թռուցիկ գովազդները արգելափակելու համար: Մեկ այլ ավելի քիչ հանրաճանաչ զննարկիչ, օպերա, ինքնաբերաբար արգելափակում է գովազդները:
5) այցելուի մտադրությունը
Որն է այցելուի նպատակը: Դա խնդիր է լուծել կամ տեղեկատվություն պարզել: Կախված նրանց վրա գտնվող բովանդակությունից, դա կազդի ձեր EPMV- ին:
6) Արդյոք դա վերադարձող կամ նոր այցելու է
Վերադարձող այցելուը ավելի հավանական է, որ կտտա լրացուցիչ էջ եւ ունի ավելի բարձր էջի դիտում մեկ նստաշրջանի համար `նոր այցելուի համեմատ:
7) այցելուի միացումը (Wi-Fi vs բջջային տվյալներ)
WiFi կապի այցելուը, ամենայն հավանականությամբ, ավելի երկար է մնում, կամ ավելի բարձր էջի դիտում ունի, քան բջջային տվյալների վրա:
8) այցի օրվա ժամանակը (գրասենյակի ժամերին կամ ուշ երեկոյան)
Կախված ձեր կայքէջից Niche, օրվա ժամը ժամանում է ձեր կայքում, կանդրադառնա նաեւ ձեր EPMV- ին:
Հրատարակչի վերահսկողության շրջանակներում գործոնները
9) բովանդակության եւ բովանդակության տեսակը Niche (News ընդդեմ ինչպես-Տեղեկատվական հոդվածներ)
Ezoic գտել է, որ բովանդակության որոշակի տեսակներ ավելի լավ են կատարում EPMV- ի առումով: Տեղեկատվական բովանդակությունը (ինչպես հոդվածներ) կատարում է ավելի լավ, քան նորությունների բովանդակությունը:
Հիմնվելով Ezoic- ի նույն, երկու նման, աճող կայքերի ուսումնասիրության վրա, որոնք ունեն նմանատիպ տիրույթի հեղինակություն եւ վեբ երթեւեկություն, մեկ կայքէջը կատարում է շատ ավելի լավ, քան մյուս կայքը, ելնելով նրանց EPMV- ի հիման վրա: Չնայած նրանց այցելուի երթեւեկությունը նման է, մեկ կայքէջը կատարում է շատ ավելի բարձր EPMV- ում, քան մյուսը: Այսպիսով, որն է դրա պատճառը:
Ezoic- ը հայտնաբերեց, որ EPMV- ի բարձրագույն կատարողականի հետ կայքի համար նրանց երթեւեկությունը հիմնականում գնում է տեղեկատվական թեմաներին, մինչդեռ մյուս կայքը հիմնականում ունի երթեւեկություն, որը հիմնականում ունի լուրերի:
Երկրորդ կայքի EPMV- ի բարելավման համար Ezoic ենթադրում է, որ երկրորդ կայքը ավելացնում է ավելի տեղեկատվական բովանդակություն, որպեսզի ավելի շատ երթեւեկություն ստանա իրենց տեղեկատվական բաժին:
10) գովազդի տեղադրում, գովազդի ձեւաչափեր: գովազդի խտություն եւ գովազդի չափ
Գովազդի տեղադրումն այն է, որտեղ դուք տեղադրում եք գովազդը. Վերնագրով, վերնագրի ներքեւում, էջի, կողային գծի կամ ներքեւի մասում: Վարչապետը վերը նշված վերնագիրն է, եւ վերնագրի ներքեւում, որոնք հայտնի են որպես վերոհիշյալ հատված: Դա այն է, որ ոչ բոլոր այցելուները կկարդան կամ կուղղեն էջի ներքեւում եւ դիտելու են բոլոր գովազդները:
Գովազդի ձեւաչափերը նույնպես ազդում են ձեր Ezoic EPMV գծապատկերին. Display ուցադրել գովազդը, բնիկների գովազդը, կպչուն կողմնակի գովազդները, խարիսխի գովազդը եւ վինետետային գովազդները: Հրատարակչին ամենալավը խորհուրդ է տրվում փորձարկել տարբեր գովազդային ձեւաչափեր եւ գովազդային տեղադրումներ `առավել օպտիմալ արդյունքներ գտնելու համար:
Հայտարարության խտությունը վերաբերում է, թե քանի գովազդ յուրաքանչյուր էջում: As իշտ այնպես, ինչպես ավելի վաղ բացատրեցինք, մեկ էջում չափազանց շատ գովազդներ կնվազեցնեն օգտագործողի փորձը եւ կխնդրեն օգտագործողին ցատկել (թողնել կայքը) շուտ: Սա եւս մեկ պարամետր է, որ հրատարակիչը պետք է փորձարկի:
Գովազդի չափը վերաբերում է գովազդի չափին: Մինչ գովազդների մեծ մասը պատասխանատու է բջջայինի վրա, գովազդները նույնպես ազդում են ձեր Ezoic EPMV աղյուսակի վրա:
11) Ձեր այցելուի ներգրավվածությունը
Այցելուների ներգրավման մետրը սովորաբար ցուցադրվում է էջի դիտումների հիման վրա `մեկ նստաշրջանի համար, եւ մեկ նստաշրջանի կայքում անցկացրած ժամանակը: Պարզ է ասել, որ եթե այցելուները միայն մեկ վայրկյան մնում են ձեր կայքում, ապա կայքը ցածր ներգրավվածություն ունի: Մեկ նստաշրջանի ավելի երկար ժամանակ նշանակում է, որ ձեր կայքում ավելի շատ գովազդներ կտեսնեն:
Որպես հրատարակիչ, դուք անմիջական վերահսկողություն չունեք ձեր այցելուի ներգրավվածության նկատմամբ: Այնուամենայնիվ, օգտագործելով Ezoic տվյալների վերլուծության պլատֆորմը, դուք կարող եք որոշել, թե որ բովանդակության էջերն ունեն ավելի բարձր այցելուի ներգրավվածություն: Վերլուծելով, թե ինչ գործոններ են նպաստում այն հատուկ էջերին, որոնք ավելի մեծ ներգրավվածություն ունեն, ապա կարող եք այնուհետեւ կրկնօրինակել գործընթացը `մեկ այլ բարձր ներգրավված բովանդակության էջ ստեղծելու համար:
12) Ձեր նավիգացիոն հղումները
Ձեր նավիգացիոն հղումները պարզ են: Կարող եք այցելուները որոնել լրացուցիչ հոդվածներ, որոնք կարդում են ձեր վերնագրի ընտրացանկի հիման վրա: Կա կապույտ հղումներ, որոնք այցելուները կարող են տեսնել: Թեեւ դա կարող է թվալ ընդհանուր իմաստ, որոշ կայքեր օգտագործում են թեմաներ, որոնք չունեն կապույտ հղումներ կամ վերնագրի ընտրացանկեր, ինչը ավելի քիչ հավանական է դարձնում այցելուների մեկ այլ էջ:
Եզրափակում
Հասկանալով ձեր Ezoic epmv- ի աղյուսակը Ավելի լավ է ձեզ կօգնի ձեզ, որպես կայքի հրատարակիչ, ձեր եկամուտների գովազդը օպտիմալացնելու համար:
Հաճախակի Տրվող Հարցեր
- Որոնք են Ezoic epmv metric- ի օգտագործման առավելությունները:
- Կայքի սեփականատերերի հիմնական օգուտը ձեր կայքը օպտիմալացնելու ունակությունն է `գովազդային լրացուցիչ եկամուտներ ստեղծելու եւ երթեւեկի համար լավ լսարան ներգրավելու համար:
- Որքան կայուն է EPMV մեկ այցելուի մետրիկի համար:
- Յուրաքանչյուր այցելուի EPMV մետրը կայուն չէ եւ կարող է փոխվել եւ տատանվել: Ի լրումն իրենց աշխարհագրական դիրքից, բազմաթիվ գործոններ կարող են ազդել ձեր EPMV- ի վրա եւ պետք է վերլուծվեն:
- Ինչ է EPMV- ն:
- EPMV- ն շահույթ է ստանում հազար այցելուների համար: Պարզ ասած, EPMV- ն ցույց է տալիս, թե որքան գովազդ է ստանում ձեր ամբողջ կայքի հազար այցելուների համար: Սա հատուկ էջի կամ գովազդային միավորի չափում չէ:
- Ինչ կարող են սովորել հրատարակիչները Ezoic epmv աղյուսակից, եւ ինչպես կարող է օգտագործվել կայքի եկամուտների օպտիմալացման համար:
- An Ezoic epmv գծապատկերն ապահովում է պատկերացումներ, թե որքան տարբեր գործոններ (ինչպես բովանդակության փոփոխությունները, երթեւեկության աղբյուրները, էջի ձեւավորումը) ազդեցության վաստակը: Հրատարակիչները կարող են օգտագործել այս աղյուսակը `նախշերը պարզելու, տարբեր ռազմավարություններ ստուգելու եւ տեղեկացված որոշումներ կայացնելու համար` առավելագույն եկամուտների բովանդակությունն ու գովազդը օպտիմալացնելու համար: