* תרשים EZOIC* EPMV - למד כיצד לייעל את הכנסות האתר שלך

* תרשים EZOIC* EPMV - למד כיצד לייעל את הכנסות האתר שלך


כמוציא לאור מקוון שיש לו נרשם עם *ezoic * כדי לייצר רווחים מהאתר שלך, אתה בטח תוהה לגבי ביצועי האתר שלך. בהתבסס על תרשים ה- EZOIC * EPMV עבור אתר האינטרנט שלך, אתה תוהה כיצד תוכל לייעל את הכנסות המודעות שלך עוד יותר. ובכן, מאמר זה יעזור לכם להסביר עוד יותר על תרשים ה- EZOIC * EPMV וכיצד תוכלו לבצע אופטימיזציה נוספת של האתר שלכם לצורך הכנסות מקסימאליות למודעות.

מה זה EPMV

EPMV מייצג רווחים לאלף מבקרים. אם לומר זאת בפשטות, EPMV מראה כמה הכנסות מודעות אתה מרוויח באלף מבקרים בכל האתר שלך. זו לא מדידה של דף או יחידת מודעות מסוימת.

מדוע שיעורי CPC ו- CPM אינם מספיקים עבור מפרסמים

כמפרסם, בטח שמעת על CPC ו- CPM, שהם יחידות תמחור פרסום, שמפרסמים משלמים את רשת המודעות, ובתורם הם משלמים לך. CPC מייצג עלות לכל קליק ולחיית CPM עומדת על עלות לאלף רשמים עבור מודעות המוצגות באתר האינטרנט שלך. עם זאת כמפרסם, רק הכרת שיעורי המודעות אינם מספיקים, מכיוון שהערכים שימושיים יותר עבור המפרסם מאשר המול.

בעמוד בודד באתר שלך, כנראה שיש לך יותר ממודעה אחת המוצגת. סביר יותר להניח שמדובר בשלוש מודעות או יותר המוצגות בעמוד. כך, למשל, עבור כל אלף מבקרים שמבקרים בדף זה, הם היו צופים בשלוש מודעות.

כיצד לחשב Ezoic epmv

אם מודעה יחידה שווה 0.05 $ CPM, עבור 3 מודעות בדף, זה יסתכם ב- $ 0,15 ECPM (CPM יעיל) עבור 3 המודעות המוצגות לדף לאלף מבקרים.

האם זה מספיק אם כן לומר עבור 10,000 מבקרים, ההכנסות עבור המול היו אז 10,000 x 0.15 $ = 1,500 $?

זו לא התמונה המלאה של המול לחשב את הכנסות האתר שלהם. הסיבה לכך היא שהמבקרים עשויים להציג יותר מדף יחיד. חלק מהמבקרים יכולים לבקר בשני או 3 עמודים בפגישה יחידה.

לכן, אם 50% מתוך 10,000 המבקרים יבקרו ב -3 עמודים לכל מפגש, הרווחים היו 5,000 מבקרים x 3 עמודים x 0.15 $ = 2,250 $

הוסף את זה ל 50% הנותרים של המבקרים שיבקרו רק בדף יחיד בכל מפגש, שיהיו 5,000 מבקרים x 1 עמוד x 0.15 $ = 750 $.

אז סך הכנסות המודעות יהיו 2.250 $+750 $ = 3,000 $ הכנסות סך המודעות. סך הכנסות המודעות של 3,000 $ מחולקות כיום על ידי 1,000 מבקרים, מה שהופך את ה- EPMV להיות 3 $ לאלף ביקורים. פירוש הדבר הוא באופן יעיל שאתה מרוויח 3 $ לאלף מבקרים.

בניגוד לכך לשימוש בסתם ECPM שיהיה רק ​​0.15 $ ECPM.

לכן, השימוש בשיטת EPMV פירושו שהכנסות המודעות משתקפות טוב יותר מאשר סתם בשיטת CPM.

היתרונות של EPMV

היתרונות הם חווית משתמש טובה יותר ותצוגות גבוהות יותר בעמוד. תן לי להסביר עוד יותר.

כמפרסם, אם היית משתמש רק ב- ECPM המטרי, אז תרצה להגדיל את שיעור ה- ECPM שלך . איך יכולת לעשות את זה? על ידי הצבת מודעות נוספות לדף. ידוע שמודעות באתר אינטרנט יכולות להשפיע על חווית המשתמש. במילים פשוטות, זה יפחית את ההנאה שלהם מביקור באתר האינטרנט שלך. לעתים קרובות יותר, הם יעזבו את האתר שלך ממש לאחר ביקור בעמוד בודד.

לעומת זאת, אם תבסס את ההחלטה שלך ב- EPMV, היית רוצה שהמבקרים שלך יבקרו בכמה שיותר דפים בכל מפגש. לשם כך, תרצו לשפר את חווית המשתמש, מה שבין היתר פירושו שאינכם רוצים שיהיו לכם יותר מדי מודעות לדף. במקום זאת, היית מעודד את המבקרים שלך ללחוץ על הקישורים הפנימיים של הדף שלך.

כאשר המבקרים מבקרים בדפים רבים בכל מפגש, זה יפחית את שיעור הניתור שלך המחושב ב- Google Analytics. שיעור כניסה נמוך יותר (67%או פחות) הוא טוב עבור SEO מכיוון שהוא אינדיקטור טוב עבור גוגל לדרג את הדף שלך גבוה יותר, מכיוון שגוגל רשמה את חווית המשתמש כאחד המרכיבים בדירוג העמודים שלהם.

אז עכשיו אתה מבין את EPMV ולמה זה משנה, בואו נעבור לנושא של תרשים EZOIC * EPMV.

מה זה * תרשים Ezoic * EPMV

* Ezoic* הוא שקוף מאוד בתמחורו בפני מפרסמים עם תרשים ה- EZOIC* EPMV שלו. אפילו ל- Google AdSense אין אותה שקיפות. * Ezoic* מפרסם את מדד הכנסות המודעות המקוונות, המציג גרף היסטורי של שיעורי מודעות יומיומיים, מאז 2017. התרשים האמריקני זמין לרבים עבור כל המבקרים, ואילו אתה צריך להירשם כדי להיות משתמש* Ezoic* לצפייה תרשימים למדינות אחרות.

תרשים ה- EZOIC *EPMV בנוי ובבעלות *EZOIC *, בתור *EZOIC *היא פלטפורמת טכנולוגיה שהיא שותפה לאסור מוסמך של גוגל. מטרת התרשים היא לאפשר לבעלי אתרים מקוונים לייעל את אתרי האינטרנט שלהם כדי להרוויח הכנסות פרסום נוספות. עם זאת, Ezoic יש כיום רק את המדינות הבאות במדד שלהן: ארצות הברית, בריטניה, צרפת, גרמניה והודו.

EPMV לכל מיקום

לא כל המבקרים באתר שווים. המיקום הכפרי של קהל האתר שלך חשוב. למבקרים ממדינות Tier-1 יש לעתים קרובות EPMC ו- ECPM גבוהים יותר אשר ניתן לראות מתרשים ה- Ezoic * EPMV. הסיבה לכך היא שככל שהמפרסמים משלמים, כך המפרסמים מקבלים הכנסות מודעות. מפרסמים במדינות בעלות הכנסה גבוהה משלמים יותר מאשר במדינות בעלות הכנסה נמוכה, והמפרסמים במדינות בעלות הכנסה גבוהה היו רוצים לפרסם בעיקר למדינותיהם. אז המבקרים ממדינות ההכנסה הגבוהה בהתאמה יראו את המודעות שלהם, הרלוונטיות יותר למבקרים ולמפרסמים כאחד.

אפילו בתוך מדינות Tier-1, במדינות מסוימות יש שיעורים גבוהים יותר. בדרך כלל, בארהב יש שיעורי פרסום גבוהים יותר מבריטניה ומדינות אירופה אחרות. לכן, לדעת מאיפה המבקרים שלך מגיעים מידע חשוב כדי לקבוע את ה- EPMV שלך.

עם זאת, עם זאת, נראה כי שיעורי הפרסום המקוונים בארהב צנחו בשנת 2020 במהלך קוביד לעומת השנה הקודמת 2019. פירוש הדבר גם כי שיעורי הפרסום של מדינות אירופה מסוימות גבוהות יותר מארהב במהלך קוביד.

* Ezoic* הסביר כי הדבר נובע מהירידה באירוע הספורט החי במהלך קוביד, למרות שהמסחר האלקטרוני עלה במהירות באותה תקופה. ניתן להסיק כי אירועי ספורט חיים מפרסמים משלמים שיעורי פרסום גבוהים.

EPMV למבקר

EPMV למבקר יכול גם להשתנות ולשתנות. הפניית מיקומם הגיאוגרפי, כפי שכבר נדון בסעיף לעיל, גורמים רבים יכולים להשפיע על ה- EPMV שלך. ניתן לחלק את אלה עוד יותר לשתי קטגוריות עיקריות:

גורמים מחוץ לשליטת המול

גורמים בשליטת המול

גורמים מחוץ לשליטת המול

1) העונה או החודש המשפיעים על תרשים ה- EZOIC * שלך *

בענף הפרסום, באופן כללי, יש את התקציב הגבוה ביותר ברבעון האחרון של השנה, מאוקטובר עד דצמבר, והתקציב הנמוך ביותר ברבעון הראשון של השנה, מינואר עד מרץ. ענף הפרסום המקוון אינו שונה ועוקב אחר אותו דפוס הוצאות מודעות. זה נובע מההוצאות הצרכניות הגבוהות יותר לרבעון האחרון של השנה, כמו Black Friday בנובמבר וקניות חג המולד במהלך דצמבר.

אז כדי לקבוע אם ה- EPMV שלך פחת או גדל, במקום רק להשוות אותו לחודש הקודם, תצטרך להשוות אותו לאותו חודש של השנה הקודמת.

2) סוג המכשיר של המבקר impacting your Ezoic EPMV Chart

אייפון ידוע בעדיפותו בפרטיות הנתונים. לכן יתכן שמשתמשים המבקרים באתר שלך ב- iPhone יגרמו לך לקבל EPMV נמוך יותר, מכיוון שלא סביר שהם יראו מודעות בהתאמה אישית. מודעות מותאמות אישית עבור כל מבקר מגדילות את ההכנסות עבור המול מכיוון שהמבקר עשוי יותר להתעניין ולחץ על המודעה המוצגת.

3) תרשים ה- EZOIC * EPMV מושפע ממקור התנועה של המבקרים

בין אם המבקרים שלך מצאו אותך באמצעות גוגל, או מנועי חיפוש אחרים, או ממדיה חברתית, כמו פייסבוק, טוויטר או אחרים, יכולים להשפיע על ה- EPMV שלך. שיעורי הקפיצה מתעבורת המדיה החברתית גבוהים יותר מאלה ממנועי חיפוש.

הבדל זה חוזר לכוונת המשתמשים. בדרך כלל מבקרים ממנועי חיפוש, כגון גוגל או בינג, מצאו את האתר שלך כדי לפתור בעיה או למצוא את המידע הדרוש להם. מכאן שהם יישארו ארוכים יותר ויכולים להיות בעלי תצוגות עמוד גבוהות יותר בכל מפגש. לעומת זאת, מבקרים מהמדיה החברתית נמצאים שם כדי להתארח או שאין להם צורך מסוים בביקורם, וחוויית המשתמש שלהם במדיה החברתית נקטעת בביקור באתר שלך. כך המבקר כך יעזוב את האתר שלך מוקדם יותר.

4) הדפדפן המשמש את המבקרים

לסוג הדפדפן יש גם השפעה על ה- EPMV שלך. דפדפן ספארי, בפלטפורמת iOS, מצמצם את ההשפעה של מודעות, שכן משתמשי ספארי יכולים לשנות את ההגדרות שלהם כדי לחסום מודעות קופצות. דפדפן נוסף פחות פופולרי, אופרה, חוסם אוטומטית מודעות.

5) כוונת המבקר

מה מטרת המבקר? האם זה לפתור בעיה, או לברר מידע. בהתאם לתוכן שעליו הם נוחתים, זה ישפיע על ה- EPMV שלך.

6) בין אם זה מבקר חוזר או חדש

סביר להניח כי מבקר חוזר ללחוץ על דף נוסף ויש לו תצוגות עמוד גבוהות יותר לכל הפעלה בהשוואה למבקר חדש.

7) חיבור המבקרים (Wi-Fi לעומת נתונים ניידים)

המבקר בחיבור WiFi צפוי להישאר זמן רב יותר, או שיש לו תצוגות עמוד גבוהות יותר מאלה שנמצאים בנתונים ניידים.

8) שעת יום הביקור (בשעות המשרד או מאוחר יותר בערב)

בהתאם לגומחה באתר שלך, השעה ביום בו מבקר מגיע לאתר שלך ישפיע גם על ה- EPMV שלך.

גורמים בשליטת המול

9) סוג הגומחה של התוכן והתוכן (חדשות לעומת מאמרי מידע)

* Ezoic* מצא כי סוגים מסוימים של תוכן מתפקדים טוב יותר מבחינת EPMV. תוכן מידע (מאמרים כיצד לבצע) מופיע טוב יותר מתוכן חדשותי.

בהתבסס על מקרה המקרה של *Ezoic *על שני אתרים דומים וגדלים באותה נישה, שיש להם סמכות דומיין דומה ותעבורת אתר אינטרנט, אתר אחד מתפקד הרבה יותר טוב מהאתר האחר, על סמך ה- EPMV שלהם. למרות שתעבורת המבקרים שלהם דומה, אתר אחד מופיע ב- EPMV גבוה בהרבה מהשני. אז מה הסיבה לכך?

* Ezoic* גילה כי עבור האתר עם ה- EPMV בעל הביצועים הגבוהים יותר, התנועה שלהם בעיקר עוברת לנושאים המידעיים של כיצד לבצע, ואילו באתר האחר יש בעיקר תנועה שעוברת לקטע החדשות.

כדי לשפר את ה- EPMV של האתר השני, Ezoic מציע כי האתר השני מוסיף תוכן מידע נוסף על מנת לקבל תנועה רבה יותר למדור המידע שלהם.

10) מיקום מודעות, פורמטים של מודעות. צפיפות מודעות וגודל מודעה

מיקום המודעות הוא המקום בו אתה מציב את המודעות: בכותרת, מתחת לכותרת, בעמוד, סרגל הצד או מעל לכותרת התחתונה. האזורים העיקריים הם הכותרת לעיל, ומתחת לכותרת המכונה קטע מעל הקיפול. הסיבה לכך היא שלא כל המבקרים יקראו או יגלו לתחתית הדף ויציגו את כל המודעות.

פורמטים של AD משפיעים גם על תרשים ה- EZOIC * EPMV שלך: מודעות תצוגה, מודעות ילידיות, מודעות סרגל צד דביקות, מודעות עוגן, מודעות מוטבעות ומודעות כרזות. מומלץ למול לבחון את פורמטי המודעות ומיקומי המודעות השונים כדי למצוא את התוצאות האופטימליות ביותר.

צפיפות המודעות מתייחסת לכמה מודעות בעמוד. בדיוק כפי שהסברנו קודם, יותר מדי מודעות בעמוד יפחיתו את חווית המשתמש ויגרמו למשתמש להקפיץ (השאירו את האתר) בשלב מוקדם. זוהי הגדרה נוספת שעל המול לבדוק.

גודל המודעה מתייחס לגודל המודעות. בעוד שרוב המודעות מגיבות בנייד, המודעות משפיעות גם על תרשים ה- EZOIC * שלך.

11) מעורבות המבקרים שלך

מדד מעורבות המבקרים מוצג בדרך כלל על סמך תצוגות עמוד בכל מפגש, וזמן שהוקדש לאתר לכל מפגש. פשוט לומר שאם המבקרים נשארים באתר שלך רק כמה שניות לפני היציאה, אז לאתר יש מעורבות נמוכה. זמן ארוך יותר לפגישה פירושו שהם יראו יותר מודעות באתר שלך.

כמפרסם, אין לך שליטה ישירה על מעורבות המבקרים שלך. עם זאת, על ידי שימוש בפלטפורמת ניתוח הנתונים *אזואי*, באפשרותך לקבוע אילו דפי תוכן יש מעורבות גבוהה יותר של מבקרים. על ידי ניתוח אילו גורמים תורמים לדפים הספציפיים שיש להם מעורבות גבוהה יותר, תוכלו לשכפל את התהליך ליצירת דף תוכן מרתק נוסף.

האם קישורי הניווט שלך ברורים? האם המבקרים יכולים לחפש מאמרים נוספים לקריאה בהתבסס על תפריט הכותרת שלך? האם יש קישורים כחולים שמבקרים יכולים לראות? אמנם זה עשוי להיראות השכל הישר, אך אתרים מסוימים משתמשים בנושאים שאין להם קישורים כחולים או תפריטים כותרות, מה שהופך את הסבירות פחות למבקרים לבקר בדף אחר.

סיכום

הבנת תרשים ה- EZOIC * EPMV שלך טוב יותר זה יעזור לך, כמפרסם אתרים, לייעל את מודעות ההכנסות שלך.

שאלות נפוצות

מהם היתרונות בשימוש במדד ה- EZOIC * EPMV?
היתרון העיקרי עבור בעלי האתר הוא היכולת לייעל את האתר שלך לייצר הכנסות פרסום נוספות ולמשוך קהל טוב לתנועה.
כמה יציב ה- EPMV לכל מדד מבקר?
מדד ה- EPMV לכל מבקר אינו יציב ויכול להשתנות ולשתנות. בנוסף למיקומם הגיאוגרפי, גורמים רבים יכולים להשפיע על ה- EPMV שלך וצריך לנתח אותם.
מה זה EPMV?
EPMV עומד לרווח לאלף מבקרים. במילים פשוטות, EPMV מראה כמה הכנסות מודעות אתה מרוויח באלף מבקרים בכל האתר שלך. זו לא מדידה של דף או יחידת מודעות ספציפית.
מה יכולים בעלי אתרים ללמוד מתרשים EPMV Ezoic, וכיצד ניתן להשתמש בו כדי לייעל את הכנסות האתר?
תרשים EPMV Ezoic מספק תובנות כיצד גורמים שונים (כמו שינויי תוכן, מקורות תנועה, תכנון עמודים) משפיעים על הרווחים. מפרסמים יכולים להשתמש בתרשים זה כדי לזהות דפוסים, לבחון אסטרטגיות שונות ולקבל החלטות מושכלות למיטוב תוכן ומודעות להכנסות מקסימליות.




הערות (0)

השאר תגובה