* „Ezoic“* EPMV diagrama - Sužinokite, kaip optimizuoti savo svetainės pajamas

* „Ezoic“* EPMV diagrama - Sužinokite, kaip optimizuoti savo svetainės pajamas


Kaip internetinis leidėjas, kuris, norėdamas užsidirbti iš savo svetainės, užsiregistravo su *Ezoic *, tikriausiai jums įdomu apie jūsų svetainės veiklą. Remdamiesi * „Ezoic * EPMV“ diagrama jūsų svetainei, jums įdomu, kaip galite dar labiau optimizuoti savo skelbimų pajamas. Na, šis straipsnis padės jums toliau paaiškinti Ezoic EPMV diagramą ir kaip galite toliau optimizuoti savo svetainę, kad gautumėte maksimalias AD pajamas.

Kas yra EPMV

EPMV reiškia uždarbį tūkstančiui lankytojų. Paprasčiau tariant, EPMV parodo, kiek uždirbate pajamų iš skelbimų už tūkstantį lankytojų visoje savo svetainėje. Tai nėra tam tikro puslapio ar skelbimo bloko matavimas.

Kodėl leidėjams nepakanka CPC ir CPM normų

Kaip leidėjas, jūs tikriausiai girdėtumėte apie CPC ir CPM, kurie yra reklamos kainų vienetai, kuriuos reklamuotojai moka skelbimų tinklui, o savo ruožtu moka jums. CPC reiškia kainą už paspaudimą, o CPM reiškia kainą už tūkstantį įspūdžių už jūsų svetainėje rodomus skelbimus. Tačiau, kaip leidėjui, nepakanka žinių, kad skelbimų rodikliai nepakanka, nes metrika yra naudingesnė reklamuotojui nei leidėjas.

Viename savo svetainės puslapyje tikriausiai turite daugiau nei vieną skelbimą. Labiau tikėtina, kad tai yra trys ar daugiau skelbimų, rodomų kiekviename puslapyje. Taigi, pavyzdžiui, kiekvienam tūkstančiui lankytojų, lankančių tą puslapį, jie būtų peržiūrėję tris skelbimus.

Kaip apskaičiuoti Ezoic epmv

Jei vienas skelbimas yra vertas 0,05 USD cpm, už 3 skelbimus puslapyje, tai būtų 0,15 USD ECPM (efektyvus CPM) 3 skelbimams, rodomoms vienam puslapiui tūkstančiui lankytojų.

Ar pakaktų pasakyti 10 000 lankytojų, tada leidėjo pajamos būtų 10 000 x 0,15 USD = 1 500 USD?

Tai nėra visas vaizdas, skirtas leidėjui apskaičiuoti jų svetainės pajamas. Taip yra todėl, kad lankytojai gali peržiūrėti daugiau nei vieną puslapį. Kai kurie lankytojai per vieną sesiją gali apsilankyti 2 ar 3 puslapiuose.

Taigi, jei 50% iš 10 000 lankytojų apsilanko 3 puslapiuose per sesiją, uždarbis būtų 5000 lankytojų x 3 puslapiai x 0,15 USD = 2 250 USD

Pridėkite tai prie likusių 50% lankytojų, kurie apsilankytų tik viename puslapyje per sesiją, o tai būtų 5000 lankytojų x 1 puslapis x 0,15 USD = 750 USD.

Taigi visos skelbimo pajamos būtų 2,250 USD+750 USD = 3000 USD iš viso skelbimo pajamų. Bendros 3000 USD pajamos iš AD dabar yra padalintos iš 1000 lankytojų, todėl EPMV yra 3 USD už tūkstantį apsilankymų. Tai iš tikrųjų reiškia, kad uždirbate 3 USD už tūkstantį lankytojų.

Priešingai nei naudojant tik ECPM, kuris būtų tik 0,15 USD ECPM.

Todėl naudojant EPMV metodą reiškia, kad skelbimo pajamos geriau atspindi nei tik naudojant CPM metodą.

EPMV pranašumai

Privalumai yra geresnė vartotojo patirtis ir aukštesni puslapių rodiniai. Leisk man paaiškinti toliau.

Kaip leidėjas, jei būtumėte naudoję tik metrinį ECPM, tada norėtumėte padidinti savo ECPM rodiklį . Kaip tu gali tai padaryti? Įdėdami daugiau skelbimų kiekviename puslapyje. Gerai žinoma, kad skelbimai svetainėje gali paveikti vartotojo patirtį. Paprasčiau tariant, tai sumažintų jų malonumą apsilankyti jūsų svetainėje. Dažniau jie paliks jūsų svetainę iškart po apsilankymo viename puslapyje.

Priešingai, jei savo sprendimą grindžiate EPMV, norėtumėte, kad jūsų lankytojai apsilankytų tiek puslapių per sesiją. Norėdami tai padaryti, norėtumėte pagerinti vartotojo patirtį, kuri, be kita ko, reiškia, kad nenorite turėti per daug skelbimų kiekviename puslapyje. Vietoj to, jūs paskatintumėte lankytojus spustelėti vidines jūsų puslapio nuorodas.

Kai lankytojai apsilanko daugybėje puslapių per sesiją, tai sumažintų jūsų atmetimo normą, kuris apskaičiuojamas „Google Analytics“. Mažesnis atmetimo rodiklis (67%ar mažiau) yra SEO , nes tai yra geras rodiklis, kad „Google“ reitinguotų jūsų puslapį aukštesnį, nes „Google“ įtraukė vartotojo patirtį kaip vieną iš jų puslapio reitingų komponentų.

Taigi dabar jūs suprantate EPMV ir kodėl tai svarbu, pereikime prie Ezoic EPMV diagramos temos.

Kas yra Ezoic EPMV diagrama

* „Ezoic“* labai skaidrus savo kainodarai leidėjams su* Ezoic* EPMV diagrama. Net „Google * AdSense“ * neturi tokio paties skaidrumo. * „Ezoic“* skelbia internetinį skelbimų pajamų indeksą, kuriame pavaizduota istorinė dienos skelbimų normų grafikas, datuojamas 2017 m. JAV diagrama yra plačiai prieinama visiems lankytojams, tuo tarpu jūs turite užsiregistruoti, kad būtų* Ezoic* vartotojas, kurį reikia peržiūrėti Diagramos kitoms šalims.

*Ezoic *EPMV diagrama yra sukurta ir priklauso *Ezoic *, nes *ezoic *yra technologijos platforma, kuri yra „Google“ sertifikuota leidybos partneris. Diagramos tikslas yra suteikti galimybę internetiniams leidėjams optimizuoti savo svetaines, kad gautumėte papildomų reklamos pajamų. Tačiau * „Ezoic“ * šiuo metu turi tik šias šalis: JAV, Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijoje, Vokietijoje ir Indijoje.

EPMV vienoje vietoje

Ne visi svetainių lankytojai yra vienodi. Svarbu jūsų svetainės auditorijos šalies vieta. Lankytojai iš 1 pakopos šalių dažnai turi aukštesnę EPMC ir ECPM, kuriuos galima pamatyti iš Ezoic EPMV diagramos. Taip yra todėl, kad kuo daugiau reklamuotojų moka, tuo daugiau leidėjų gauna pajamas iš skelbimų. Reklamuotojai didesnes pajamas gaunančiose šalyse moka daugiau nei mažesnių pajamų šalyse, o didesnių pajamų šalių reklamuotojai norėtų reklamuotis daugiausia savo šalims. Taigi lankytojai iš atitinkamų didelių pajamų šalių matys savo skelbimus, kurie yra aktualesni tiek lankytojams, tiek reklamuotojams.

Net tose 1 pakopos šalyse kai kuriose šalyse kainos yra didesnės. Paprastai JAV reklamos procentas yra aukštesnis nei JK ir kitose Europos šalyse. Taigi, žinant, iš kur jūsų lankytojai yra, yra svarbi informacija, norint nustatyti jūsų EPMV.

Vis dėlto, atrodo, kad JAV internetinės reklamos rodikliai sumažėjo 2020 m. Covido metu, palyginti su ankstesniais 2019 metais. Tai taip pat reiškia, kad kai kurių Europos šalių reklamos rodikliai yra didesni nei JAV Covido metu.

* „Ezoic“* paaiškino, kad taip yra dėl to, kad Covido metu sumažėjo gyvo sporto renginyje, nors tuo pačiu laikotarpiu elektroninė prekyba sparčiai pakilo. Galima daryti išvadą, kad tiesioginiai sporto renginiai reklamuotojai moka aukštą reklamos tarifą.

EPMV vienam lankytojui

EPMV vienam lankytojui taip pat galėtų pasikeisti ir svyruotis. Atmesdami savo geografinę vietą, kaip jau buvo aptarta aukščiau esančiame skyriuje, daugybė veiksnių gali paveikti jūsų EPMV. Jas galima suskirstyti į dvi pagrindines kategorijas:

Veiksniai, nepriklausantys leidėjui

Veiksniai leidėjo kontrolėje

Veiksniai, nepriklausantys leidėjui

1) Sezonas ar mėnuo, paveikdami jūsų Ezoic EPMV diagramą

Reklamos pramonė paprastai turi didžiausią biudžetą per paskutinį metų ketvirtį nuo spalio iki gruodžio, o mažiausias biudžetas per pirmąjį metų ketvirtį nuo sausio iki kovo. Internetinė reklamos pramonė nesiskiria ir seka tą patį skelbimų išlaidų modelį. Taip yra dėl didesnių vartotojų išlaidų paskutiniam metų ketvirčiui, tokiems kaip Juodasis penktadienis lapkričio mėn. Ir kalėdinis apsipirkimas gruodžio mėn.

Taigi, norėdami išsiaiškinti, ar jūsų EPMV sumažėjo, ar padidėjo, užuot tik palyginti jį su ankstesniu mėnesiu, turėsite palyginti jį su tuo pačiu ankstesnių metų mėnesiu.

2) Lankytojo įrenginio tipas impacting your Ezoic EPMV Chart

„iPhone“ yra gerai žinomas dėl duomenų privatumo prioriteto. Taigi gali būti, kad jūsų svetainėje „iPhone“ apsilankę vartotojai privers jus turėti mažesnį EPMV, nes greičiausiai jie nematys suasmenintų skelbimų. Suasmenintos kiekvieno lankytojo skelbimai padidina leidėjo pajamas, nes lankytojas labiau linkęs domėtis ir spustelėkite rodomą skelbimą.

3) Ezoic EPMV diagramą daro įtaką lankytojų eismo šaltinis

Nesvarbu, ar jūsų lankytojai rado jus per „Google“, ar kitas paieškos sistemas, ar iš socialinės žiniasklaidos, tokios kaip „Facebook“, „Twitter“ ar kiti, gali paveikti jūsų EPMV. Socialinės žiniasklaidos srauto atmetimo procentai yra didesni nei paieškos sistemų.

Šis skirtumas priklauso nuo vartotojų ketinimų. Paprastai lankytojai iš paieškos sistemų, tokių kaip „Google“ ar „Bing“, rado jūsų svetainę, kad išspręstų problemą arba surastų reikiamą informaciją. Taigi jie išliks ilgesni ir gali turėti aukštesnius puslapius per sesiją. Priešingai, socialinės žiniasklaidos lankytojai turi būti linksmi arba neturi jokio ypatingo poreikio apsilankyti, o jų socialinės žiniasklaidos vartotojo patirtis nutraukiama apsilankius jūsų svetainėje. Taigi lankytojas paliks jūsų svetainę anksčiau.

4) Naršyklė, kurią naudoja lankytojai

Naršyklės tipas taip pat turi įtakos jūsų EPMV. „Safari“ naršyklė, esanti „iOS“ platformoje, sumažina skelbimų poveikį, nes „Safari“ vartotojai gali pakeisti savo nustatymus, kad blokuotų iššokančiųjų skelbimus. Kita mažiau populiari naršyklė „Opera“ automatiškai blokuoja skelbimus.

5) Lankytojo ketinimas

Koks yra lankytojo tikslas? Ar tai išspręsti problemą ar sužinoti informaciją. Priklausomai nuo turinio, į kurį jie nusileidžia, tai turės įtakos jūsų EPMV.

6) Nesvarbu, ar tai grįžtamasis, ar naujas lankytojas

Grįžtantis lankytojas labiau linkęs spustelėti papildomą puslapį ir turi aukštesnius puslapių rodinius per sesiją, palyginti su nauju lankytoju.

7) Lankytojo ryšys („Wi-Fi vs Mobile Data“)

„WiFi Connection“ lankytojas greičiausiai išliks ilgesnis arba turi aukštesnius puslapių peržiūras nei duomenys apie mobilųjį telefoną.

8) Apsilankymo dienos laikas (darbo valandomis ar vėliau vakare)

Priklausomai nuo jūsų svetainės nišos, dienos metu lankytojas atvyks ir jūsų svetainėje, taip pat paveiks jūsų EPMV.

Veiksniai leidėjo kontrolėje

9) Turinio ir turinio nišos tipas (naujienos ir informacijos apie informacijos straipsnius)

* „Ezoic“* nustatė, kad tam tikros rūšies turinys geriau veikia EPMV. Informacinis turinys („How-To“) veikia geriau nei naujienų turinys.

Remiantis *Ezoic *dviejų panašių, augančių svetainių toje pačioje nišoje, kurios turi panašų domenų autoritetą ir interneto srautą, pavyzdžių analizė, viena svetainė veikia daug geresne nei kita svetainė, remiantis jų EPMV. Nors jų lankytojų srautas yra panašus, viena svetainė veikia daug didesnėje EPMV nei kitas. Taigi, kokia to priežastis?

* „Ezoic“* sužinojo, kad svetainėje, kurioje yra aukštesnio lygio EPMV, jų srautas daugiausia eina į informacines „How-To-To-To“ temas, tuo tarpu kitoje svetainėje daugiausia yra srautas, kuris eina į naujienų skyrių.

Norėdami patobulinti antrosios svetainės EPMV, * „Ezoic *“ siūlo, kad antroji svetainė prideda daugiau informacinio turinio, kad galėtų daugiau srauto į savo informacinį skyrių.

10) Skelbimų išdėstymas, skelbimų formatai. AD tankis ir AD dydis

Skelbimų išdėstymas yra tas, kuriame pateikiate skelbimus: Ant antraštės, žemiau pavadinimo, puslapio, šoninės juostos ar virš poraštės. Pagrindinės sritys yra aukščiau nurodyta antraštė, o žemiau pavadinimo, žinomo kaip aukščiau esanti dalis. Taip yra todėl, kad ne visi lankytojai skaitys arba slinks į puslapio apačią ir peržiūrės visus skelbimus.

Skelbimo formatai taip pat daro įtaką jūsų Ezoic EPMV diagramoje: rodymo skelbimai, natūralūs skelbimai, lipnios šoninės juostos skelbimai, inkaro skelbimai, vidiniai skelbimai ir vinjetės skelbimai. Leidėjui geriausiai patariama išbandyti skirtingus skelbimų formatus ir skelbimų vietas, kad būtų galima rasti optimaliausius rezultatus.

AD tankis reiškia, kiek skelbimų kiekviename puslapyje. Kaip mes paaiškinome anksčiau, per daug skelbimų kiekviename puslapyje sumažės vartotojo patirtis ir vartotojas gali atšokti (išeikite svetainę) anksti. Tai dar viena aplinka, kurią leidėjas turėtų išbandyti.

Skelbimo dydis reiškia skelbimų dydį. Nors dauguma skelbimų reaguoja į mobilųjį telefoną, skelbimai taip pat daro įtaką jūsų Ezoic EPMV diagramoje.

11) jūsų lankytojų įsitraukimas

Lankytojų įsitraukimo metrika paprastai rodoma atsižvelgiant į puslapio rodinius per sesiją ir laiką, praleistą svetainėje per sesiją. Paprasta pasakyti, kad jei lankytojai prieš išeidami liks tik jūsų svetainėje tik keletą sekundžių, tada svetainė turi mažai įsitraukimo. Ilgesnis vienos sesijos laikas reiškia, kad jie pamatys daugiau skelbimų jūsų svetainėje.

Kaip leidėjas, jūs negalite tiesiogiai kontroliuoti savo lankytojų įsitraukimo. Tačiau naudodamiesi Ezoic duomenų analizės platforma, galite nustatyti, kurie turinio puslapiai turi didesnį lankytojų įsitraukimą. Išanalizavę, kokie veiksniai prisideda prie konkrečių puslapių, kurie yra didesni, tada galite kopijuoti procesą, kad sukurtumėte kitą labai patrauklų turinio puslapį.

Ar jūsų navigacijos nuorodos yra aiškios? Ar lankytojai gali ieškoti papildomų straipsnių, kuriuos reikia perskaityti pagal jūsų antraštės meniu? Ar yra mėlynų nuorodų, kurias lankytojai gali pamatyti? Nors tai gali atrodyti sveikas protas, kai kuriose svetainėse naudojamos temos, kuriose nėra mėlynų nuorodų ar antraščių meniu, todėl lankytojams mažiau tikėtina, kad lankytojai apsilankys kitame puslapyje.

Išvada

Suprasti savo Ezoic EPMV diagramą geriau, tai padės jums, kaip svetainės leidėjui, optimizuoti savo pajamų skelbimus.

Dažnai Užduodami Klausimai

Kokie yra Ezoic EPMV metrikos naudojimo pranašumai?
Pagrindinis svetainių savininkų pranašumas yra galimybė optimizuoti jūsų svetainę, kad gautumėte papildomų reklamos pajamų ir pritrauktų gerą srauto auditoriją.
Kiek stabilus yra EPMV vienam lankytojų metrikai?
EPMV metrika vienam lankytojui nėra stabilus ir gali keistis bei svyruoti. Be jų geografinės padėties, daugybė veiksnių gali paveikti jūsų EPMV ir juos reikia išanalizuoti.
Kas yra EPMV?
EPMV siekia pelno tūkstančiui lankytojų. Paprasčiau tariant, EPMV parodo, kiek uždirbate skelbimų pajamas už tūkstantį lankytojų į visą savo svetainę. Tai nėra konkretaus puslapio ar skelbimo bloko matavimas.
Ko leidėjai gali pasimokyti iš Ezoic EPMV diagramos, ir kaip tai galima panaudoti siekiant optimizuoti svetainės pajamas?
Ezoic EPMV diagrama suteikia įžvalgos apie tai, kaip skirtingi veiksniai (pvz., Turinio pokyčiai, eismo šaltiniai, puslapio dizainas) Poveikis. Leidėjai gali naudoti šią diagramą norėdami nustatyti modelius, išbandyti skirtingas strategijas ir priimti pagrįstus sprendimus, kad optimizuotų turinį ir skelbimus maksimalioms pajamoms.




Komentarai (0)

Palikite komentarą