Ezoic EPMV диаграм - Сайтын орлогыг хэрхэн оновчтой болгохыг сур

Ezoic EPMV диаграм - Сайтын орлогыг хэрхэн оновчтой болгохыг сур
Орох хүснэгт [+]


Таны вэбсайтыг монокс хийхэд %%%%%%%%%% Таны вэбсайтад гарын үсэг зурсан онлайн нийтлэгчийн хувьд та өөрийн сайтын гүйцэтгэлийн талаар гайхаж магадгүй юм. Таны вэбсайтад зориулсан Ezoic EPMV-ийн EPMV диаграм дээр үндэслэн та зар сурталчилгааны орлогыг цааш нь оноохдоо гайхаж байна. За, энэ нийтлэл нь * EPOIC * EPMV-ийн талаар цаашид тайлбарлахад туслах болно.

EPMV гэж юу вэ

EPMV нь мянган зочдод орлогын төлөө зогсож байна. Үүнийг зүгээр л хийх, epmv нь таны бүх вэбсайт дахь мянган зочинд хэдэн мянган зочин орлого олдог болохыг харуулж байна. Энэ нь тодорхой хуудас эсвэл зар сурталчилгааны хэмжилт биш юм.

Яагаад CPC болон CPM-ийн ханшийг нийтлэхэд хангалтгүй байна

Нийтлэгчийн хувьд та CPC болон CPC болон CPM-ийг сонссон бөгөөд зар сурталчилгааны үнэ, зар сурталчилгаа, эргээд та танд төлбөр төлдөг. CPC нь товхимол, CPM-ийн үнэтэй зар сурталчилгааны зардалд хамаарна. Гэсэн хэдий ч нийтлэгчийн хувьд зар сурталчилгааны үнийг мэдсэний үнийг мэдсэнээр энэ нь зар сурталчилгаанд илүү их ашиг тустай байдаг.

Таны вэбсайтын дан хуудсан дээр та магадгүй нэгээс олон зар үзүүлсэн байх. Энэ нь нэг хуудсанд үзүүлсэн гурван буюу түүнээс дээш тооны зар юм. Жишээ нь, тухайн хуудаснаас ирсэн мянган зочдын хувьд тэд гурван зарыг үзэх байсан.

Хэрхэн тооцоолох вэ Ezoic EPMV

Хэрэв нэг зар сурталчилгааны $ 0.05 CPM-ийн үнэтэй бол Хуудас бүрт 3 зар сурталчилгааны хувьд 3-р хуудас (Үр дүнтэй CPM) -д зориулагдсан болно.

Энэ нь хангалттай байх болно, дараа нь 10,000 зочинд хэлэхэд нийтлэгч, нийтлэгчийн орлого 10,000 x $ 0.15 = $ 0.15 = $ 0,500 = $ 0,500 байна уу?

Энэ бол нийтлэгчийнхээ бүрэн зураг биш бөгөөд вэбсайтаа тооцоолох явдал биш юм. Энэ нь зочдод нэг хуудаснаас илүү харж болно. Зарим зочид нэг сешнд 2, 3 хуудсанд зочлох боломжтой.

Тиймээс 10,000 зочин 50% -д оролцвол 3 хуудас дээр очсон бол орлого нь 5000 зочид x 3 $ 0.15 = $ 0.15 = $ 2,250 байна

Зөвхөн нэг ч сешнд зочлоход зочдын 50% -ийг зөвхөн нэг сешнд хийх боломжтой бөгөөд энэ нь $ 0 1 хуудас x 0 $ 0.15 = $ 750 байна.

Тиймээс нийт зар сурталчилгаа $ 2.250 + $ 750 = $ 3,000 = $ 3,000 = $ 3,000 = $ 3,000 = $ 3,000 = $ 3,000 = $ 3000 = $ 3,000 = $ 3,000 = $ 3,000 = нийт зар сурталчилгааны орлого. Нийт зар сурталчилгааны нийт орлого $ 3000-ийн орлого 1000 зочдод хуваагджээ. Энэ нь та мянган зочдод 3 доллар олдог гэсэн үг юм.

Зөвхөн ECPM ашиглах нь зөвхөн 0.15 ECPM байх болно.

Тиймээс EPMV аргыг ашиглан %%% ашиглана гэдэг нь CPM аргыг ашиглан зөвхөн CPM аргыг ашиглахаас илүүтэйгээр тусгасан болно гэсэн үг юм.

EPMV-ийн ашиг тус

Ашиг тус нь илүү сайн хэрэглэгчийн туршлага бөгөөд илүү өндөр хуудас харах боломжтой. Цаашид тайлбарлаж өгье.

Нийтлэгч, хэрэв та зөвхөн хэмжигдэхүүнийг ашигласан бол ECPM-ийг зөвхөн ашигласан бол та %%%-ыг нэмэгдүүлэхийг хүсч байна. Чи яаж үүнийг хийж чадах вэ? Хуудас бүрт илүү олон зар сурталчилгаанд оруулах замаар. Вэбсайт дээрх зарууд нь хэрэглэгчийн туршлагад нөлөөлж чаддаг. Зүгээр л тавь, энэ нь таны вэбсайтад зочлох таашаалыг бууруулах болно. Илүү олон удаа тэд таны вэбсайтыг ганц хуудсанд зочлоход лайж явах болно.

Эсрэгээр нь EPMV-ийн шийдвэрээ баазаа боож, дараа нь та зочдод даршилсандаа олон хуудсыг үзэхийг хүсч байна. Үүнийг хийхийн тулд та хэрэглэгчийн туршлагыг сайжруулахыг хүсч байна, энэ нь та нэг хуудсанд хэт олон сурталчилгаа хийхийг хүсэхгүй гэсэн үг юм. Үүний оронд, та зочдод таны хуудасны дотоод холбоос дээр дарахыг дэмжих болно.

Зочид нэг сешнд олон хуудсанд зочлоход энэ нь Google Analytics-д тооцогддог. Google-ийн доод түвшний хувь хэмжээ (67% ба түүнээс бага) нь SEO %%% Таны хуудсыг хуудасны нэгдүгээр кемпийн бүрэлдэхүүн хэсгүүдэд жагсаах болно.

Тиймээс одоо та EPMV-г ойлгож, яагаад энэ нь яагаад чухал вэ, ezoic * EPMV диаграмм дээр очоод үзье.

Ezoic EPMV график гэж юу вэ

Ezoic нь түүний үнэд нийцэх нь маш тун тунгалаг үнэтэй байдаг Ezoic EPMV график. Google AdSense adsense * нь ижил ил тод байдалтай байдаггүй. Ezoic Онлайн зар сурталчилгааны индексийн индексийг нийтлүүлж, 2017 оны ҮНЭГҮЙ ҮЙЛДВЭРЛЭЛИЙН НЭГДСЭН НЭГДСЭН НЭГДСЭН НЭГДСЭН НЭГДСЭН НЭГДСЭН НЭГДСЭН НЭГДСЭН НЭГДСЭН НЭГДСЭН НЭГДСЭН НЭГДСЭН НЭГДСЭН БОЛОМЖТОЙ БОЛОМЖТОЙ БОЛОМЖТОЙ БОЛОМЖТОЙ. бусад орнуудын график.

Ezoic EPMV * EXOOC *, Ezoic -ийн дагуу Ezoic IS нь Google-ийн баталгаажуулсан түнш юм. Диаграмын зорилго нь онлайн нийтлэлийг онлайнаар сурталчлахын тулд вэбсайтуудаа онлайнаар сурталчлах болно. Гэсэн хэдий ч Ezoic одоогоор тэдний индекс дэх дараахь улсуудтай тулгардаг: АНУ, Их Британи, Франц, Франц, Герман, Энэтхэг.

Байршил бүрт EPMV

Бүх вэбсайт зочид тэнцүү биш. Таны вэбсайтын үзэгчид улсын байршил. Түвшин-1-ээс ирсэн зочид ирсэн улсууд ихэвчлэн илүү өндөр EPMC болон ECPM-ийг агуулж болох epmc ба ECPM-тэй байдаг. Энэ нь зар сурталчилгаа төлөх тусам зар сурталчилгааны ажилчид зар сурталчилгааны орлого олж авах тусам. Бага орлоготой орнуудын сурталчилгаа нь бага орлоготой орнуудаас илүү төлдөг бөгөөд дээд орлоготой оронд тэдний сурталчлагчдыг сурталчилж зориудаар сурталчилдаг. Холбогдох өндөр орлоготой орнуудаас зочид ирсэн зочид тэдний зар сурталчилгаанд хамаарах бөгөөд зочид, сурталчлагчдад хамааралтай.

Тэр ч байтугай тэдгээрийнх-1 улсад хүртэл зарим улсууд илүү хувь нэмэр байдаг. Ихэвчлэн АНУ, Их Британи ба Европын бусад орнуудаас илүү зар сурталчилгааны үнэ өндөр байдаг. Тиймээс, таны зочдод хаанаас ирэх нь таны EPMV-г тодорхойлох чухал мэдээлэл юм.

Гэсэн хэдий ч, АНУ-ын онлайн зар сурталчилгааны үнэ 20199 оны онлайн зар сурталчилгааны түвшин 2020 онд 2020 онд 20-р Европын хязгаарт холбогдсон гэж үзсэн гэсэн үг юм.

Ezoic Хэдийгээр энэ нь ижил хугацаанд шууд худалдааны үеэр амьд спортын үеэр амьд спортын үйл явдлын улмаас унасан гэж тайлбарлав. Шууд спорт спортын үйл явдлууд зар сурталчилгаа нь зар сурталчилгааны өндөр үнээр төлдөг гэж дүгнэж болно.

Зөвлөгөөнд EPMV

Зочин бүрт EPMV нь бас өөрчлөгдөж, хэлбэлзэж болно. Дээр дурдсан хэсэгт дурдсанчлан газарзүйн байршлын байршлыг нь тавь, дээр дурьдсан. Эдгээрийг цааш нь хоёр үндсэн ангилалд хувааж болно.

Нийтлэгчийн удирдлагын гадна хүчин зүйлүүд

Нийтлэгчийн хяналтын хүчин зүйлүүд

Нийтлэгчийн удирдлагын гадна хүчин зүйлүүд

1) Таны Ezoic EPMV диаграмд ​​нөлөөлөх улирал эсвэл сар

Зар сурталчилгааны салбар, ерөнхийдөө жилийн сүүлийн улирлын сүүлийн улирлын сүүлийн улирлын эхний улиралд, жилийн эхний эхний жилийн хугацаанд Онлайн зар сурталчилгааны салбар бол өөр зүйл биш бөгөөд ижил зар сурталчилгааны загварыг дагадаг. Энэ бол Арванхоёрдугаар сар, Зул сарын баярын үеэр Христийн МЭДЭЭЛЛИЙН СОНГУУЛИЙН СОНГУУЛЬД ОРОЛЦОГЧДЫН СОНГУУЛЬД ОРОЛЦОГЧДЫН ТӨЛӨВЛӨГӨӨГҮЙ БАЙНА.

Тиймээс таны EPMV-ийг өмнөх сартай харьцуулахын оронд, өмнөх сартай харьцуулахын оронд, та үүнийг өмнөх оныхоос ижил сартай харьцуулах хэрэгтэй эсэхийг тодорхойлох хэрэгтэй.

2) Зочдын төхөөрөмжийн төрөл impacting your Ezoic EPMV Chart

IPhone нь өгөгдлийн нууцлалын чиглэлд чухал ач холбогдолтой юм. Тиймээс iPhone-д таны вэбсайтад зочлох нь таны хувийн сурталчилгааг харах боломжгүй тул танд epmv-тэй болоход хүргэдэг. Зочин бүрийн хувийн сурталчилгаа нь нийтлэгчдэд зориулж нийтлэгчийн орлогыг нэмэгдүүлдэг бөгөөд зочин сонирхож, зар дээр дарахад товшиж зарна.

3) exoic Ezoic EPMV диаграм нь зочдын замын хөдөлгөөний эх үүсвэрт нөлөөлдөг

Таны зочид таныг Google-ийн болон бусад хайлтын систем, эсвэл бусад хайлтын медиа, эсвэл Facebook, extter гэх мэт, эсвэл бусад нь таны EPMV-т нөлөөлж болно. Нийгмийн мэдээллийн хэрэгслээс үсрэх хувь хэмжээ нь хайлтын системээс өндөр байна.

Энэ ялгаа нь хэрэглэгчдийн зорилготой буцаж ирдэг. Google эсвэл Bing гэх мэт хайлтын системээс зочид ирсэн. Тиймээс тэд удаан үлдэх бөгөөд энэ нь нэг сешнд илүү өндөр хуудастай байж болно. Нийгмийн мэдээллийн хэрэгслээр зочдод зочлох, зочлоход зочлох нь тэдний зочлох, эсвэл тэдний нийгмийн мэдээллийн хэрэгслийн туршлагыг танай сайтад зочлоход саад болж байна. Тиймээс зочин нь таны вэбсайтаа эртнээс үлдээх болно.

4) Зочдод ашигладаг хөтөч

Хөтөчийн төрөл нь таны EPMV дээр нөлөөлдөг. Safari хөтөч, IOS платформ дээр Safari-ийн хэрэглэгчид POPEUP зар сурталчилгааг хаахын тулд зар сурталчилгааны үр нөлөөг бууруулдаг. БИДНИЙ БИЧЛЭГИЙН БИЧЛЭГ, ОПЕРА, АЖИЛЛАГАА, АЖИЛЛАГААНЫ ХУВЬЦАА.

5) Зочдын зорилго

Зочдын зорилго нь юу вэ? Асуудлыг шийдвэрлэх, эсвэл мэдээлэл олж авах явдал юм. Энэ нь тэдний баазаас хамаарч энэ нь таны EPMV-т нөлөөлнө.

6) Буцах эсвэл шинэ зочин эсэхээс үл хамаарна

Буцаж ирсэн зочин нэмэлт хуудас дээр товшиж шинэ зочинтой харьцуулахад илүү өндөр хуудастай байна.

7) Зочдын холболт (Wi-Fi vs Mobile өгөгдөл)

WiFi холболт дээрх зочин нь удаан үлдэх магадлалтай, эсвэл гар утасны өгөгдлүүдээс илүү өндөр хуудастай байдаг.

8) айлчлалын өдрийн цаг (ажлын цагаар эсвэл орой эсвэл орой)

Таны вэбсайтаас хамаарна вэбсайтаас хамаарч зочин таны вэбсайтад ирэх цаг нь таны EPMV-т нөлөөлнө.

Нийтлэгчийн хяналтын хүчин зүйлүүд

9) Агуулга ба агуулга Niche Niche (Мэдээ ба мэдээ vs.

Ezoic нь тодорхой төрлийн агуулга нь EPMV-ийн хувьд илүү сайн гүйцэтгэдэг болохыг тогтоожээ. Мэдээллийн агуулга (нийтлэлийг хэрхэн хийх нь мэдээний агууламжаас илүү сайн гүйцэтгэдэг.

Үүнтэй ижил төстэй, ezoic Ezoic sase-д ижил төстэй, томоохон домэйн болон вэб траффик, вэбсайттай ижил төстэй. Хэдийгээр тэдний зочин траффик ижил төстэй боловч нэг вэбсайт нь нөгөөгөөсөө илүү өндөр EPMV-т хийж байна. Үүний шалтгаан нь юу вэ?

Ezoic EPMV EPMV-тэй вэбсайтыг epmv-тэй харьцуулахад аль нь илүү ихийг олж мэдсэн, харин бусад вэбсайтууд нь мэдээний хэсэгт очдог.

Хоёрдахь вэбсайтын EPMV-ийг сайжруулахын тулд Ezoic Хоёр дахь вэбсайт нь мэдээллийн хэсэгт илүү их траффикийг нэмж өгдөг.

10) Зар сурталчилгаа, зарын формат. Зар сурталчилгааны нягтрал, зар сурталчилгааны хэмжээ

Зар сурталчилгаа байршуулах нь зар сурталчилгаа хаана байрлуулж байгаа газар: Гарчиг дээр гарч, гарчиг, Хуудас, хажуугийн самбар, хажуугийн самбар, хажуугийн доор, эсвэл хажуугийн доор, эсвэл хөлний доор байрлуулна. Ерөнхий чиглэлүүд нь дээрх толгой нь дээрх толгой, дээрээс доош гарч буй хэсгээс доогуур гарч буй гарчиг юм. Энэ нь бүх зочид хуудсыг хуудасны ёроол руу уншиж, гүйлгэж, бүх зарыг үзэх болно.

Зар сурталчилгаа нь таны Ezoic EPMV-ийн * EPMV-ийн exmv ads, ads ads, adstar ads, adstar ads, inchor ads, inchor ads, inchor ads, inchor ads, inchor ads, inchor ads, adsed зар сурталчилгаа, adstare ads, adse, adse ads, adse, adse ads, adse ads, adse, adsed зар сурталчилгаа, adse ads, adse, adse, adsed зар сурталчилгаа, adsed ads, adse, adse ads, adse ads, adsed ads, adsed зар сурталчилгаа, adsed зар сурталчилгаа, adsed зар сурталчилгаа, adstare ads, adsed зар сурталчилгаа, adsed зар сурталчилгаа, ба Нийтлэгч нь хамгийн оновчтой үр дүнг олохын тулд өөр өөр зар сурталчилгаа, зар сурталчилгааг шалгахыг зөвлөж байна.

Зар сурталчилгааны нягтрал нь хэд хэдэн зар бүрийг зарладаг. Бид өмнө нь тайлбарласан шиг, нэг хуудсанд хэт олон зар сурталчилгаа нь хэрэглэгчийн туршлагыг бууруулж, хэрэглэгчдийг буцааж авах (вэбсайтаас үлдээж) Энэ бол нийтлэгчийг туршиж үзэх хэрэгтэй.

Зар сурталчилгааны хэмжээ нь зар сурталчилгааны хэмжээг хамаарна. Ихэнх зарууд нь гар утсанд хариу үйлдэл үзүүлдэг тул зарууд нь таны Ezoic Epmv диаграмд ​​нөлөөлдөг.

11) Таны зочдын оролцоо

Зочдын оролцооны хэмжигдэхүүн нь ихэвчлэн нэг сешнд суурилсан, сешлагад зарцуулсан цаг хугацаа, Хэрэв зочид явахаасаа өмнө хэдхэн секундын өмнө таны сайт дээр хэдхэн секундын турш үлддэг бол вэбсайт нь бага оролцоотой байдаг. Сешлагт илүү урт хугацаа шаардагдана гэдэг нь таны вэбсайт дээрх нэмэлт зарыг харах болно гэсэн үг юм.

Нийтлэгчийн хувьд та зочдын ажилдаа шууд хяналт тавихгүй. Гэсэн хэдий ч Ezoic Мэдээлэлтэй аналитик платформ ашиглан та аль агуулгын хуудсыг илүү их зочинтой болохыг тодорхойлж болно. Илүү өндөр оролцогчдын хувьцааг ямар хүчин зүйлээр хувь нэмэр оруулсныг анзаарсан тохиолдолд та процессыг өөр өөр сонирхолтой агуулга үүсгэхийн тулд процессыг хуулбарлаж болно.

Таны навигацийн холбоосууд тодорхой байна уу? Зочдод таны толгой цэс дээр үндэслэн унших нэмэлт нийтлэлүүдийг хайж олох уу? Зочид харах боломжтой цэнхэр холбоосууд байдаг уу? Энэ нь нийтлэг мэдрэмж, зарим вэбсайтууд мэт санагдаж магадгүй бөгөөд зарим вэбсайтууд нь цэнхэр холбоос эсвэл толгойны цэсийг ашигладаг бөгөөд зочдод өөр нэг хуудсыг үзэх магадлал багатай юм.

Байгуулах

Таны Ezoic Epmv-ийн MATELE-ийг илүү сайн ойлгох нь танд вэбсайт зарна.

Түгээмэл Асуултууд

Ezoic EPMV хэмжигдэхүүнийг ашиглах нь ямар давуу талтай вэ?
Сайтын эзэдэд зориулсан үндсэн ашиг бол нэмэлт сурталчилгааны орлого олох, траффикт сайн үзэгчдийг өдөөх чадвар юм.
Зөвлөгөөний хэмжигдэхүүн тутамд EPMV-ийн EPMV нь хэр тогтвортой вэ?
Зочинд нэг удаа EPMV хэмжигдэхүүн нь тогтвортой биш бөгөөд өөрчлөгдөж, хэлбэлзэж болно. Тэдний газарзүйн байршилаас гадна олон хүчин зүйлүүд таны EPMV-т нөлөөлж, дүн шинжилгээ хийх шаардлагатай.
EPMV гэж юу вэ?
EPMV нь мянган зочдод ашиг олохын төлөө зогсож байна. Зүгээр л тавь, epmv, epmv нь таны бүх сайтад хэдэн мянган зочдод хүрч байгаа зар сурталчилгааны орлого хэд болохыг харуулж байна. Энэ бол тодорхой хуудас эсвэл зар сурталчилгааны хэмжүүр биш юм.
Нийтлэгч нь Ezoic EPMV-ийн мэдээгээр суралцах боломжтой бөгөөд сайтын орлогыг оновчтой болгохын тулд үүнийг хэрхэн ашиглах вэ?
A Ezoic EPMV-ийн диаграм нь хэрхэн өөр өөр хүчин зүйлүүдийг илэрхийлсэн (агуулга өөрчлөгддөг, замын хөдөлгөөний эх үүсвэр, хуудасны загвар) нөлөөллийн орлого. Нийтлэгчид энэ диаграмыг ашиглан загварыг тодорхойлохын тулд энэ хүснэгтийг ашиглаж болно.




Сэтгэгдэл (0)

Сэтгэгдэл үлдээх