* EZOIC* EPMV Chart - Dowiedz się, jak zoptymalizować przychody z witryny

* EZOIC* EPMV Chart - Dowiedz się, jak zoptymalizować przychody z witryny


Jako wydawca online, który zarejestrował się w *ezoic *%%, aby zarabiać na swojej stronie, prawdopodobnie zastanawiasz się nad występem swojej witryny. W oparciu o wykres EZOIC * EPMV dla swojej witryny zastanawiasz się, w jaki sposób możesz jeszcze bardziej zoptymalizować przychody z reklam. Cóż, ten artykuł pomoże ci dalej wyjaśnić wykres Ezoic EPMV oraz o tym, jak dalej optymalizować swoją witrynę pod kątem maksymalnych przychodów z reklam.

Co to jest EPMV

EPMV oznacza zarobki na tysiąc odwiedzających. Mówiąc najprościej, EPMV pokazuje, ile przychodów z reklam zarabiasz za tysiąc odwiedzających na całej witrynie. Nie jest to pomiar określonej strony lub jednostki reklamowej.

Dlaczego stawki CPC i CPM nie są wystarczające dla wydawców

Jako wydawca prawdopodobnie słyszałeś o CPC i CPM, które są reklamowymi jednostkami cenowymi, że reklamodawcy płacą sieć reklam, a z kolei płacą. CPC oznacza koszt kliknięcia, a CPM oznacza koszt tysiąca wrażeń dla reklam pokazanych na Twojej stronie internetowej. Jednak jako wydawca sama znajomość stawek reklam nie wystarczy, ponieważ wskaźniki są bardziej przydatne dla reklamodawcy niż wydawca.

Na jednej stronie Twojej witryny prawdopodobnie masz więcej niż jedną reklamę. Bardziej prawdopodobne jest, że są to trzy lub więcej reklam pokazanych na stronę. Na przykład dla każdego tysiąca odwiedzających, którzy odwiedzają tę stronę, obejrzeliby trzy reklamy.

Jak obliczyć Ezoic epmv

Jeśli pojedyncza reklama jest warta 0,05 USD CPM, dla 3 reklam na stronie, wyniosłoby to 0,15 USD ECPM (skuteczne CPM) dla 3 reklam pokazanych na stronę na tysiąc odwiedzających.

Czy wystarczy wtedy powiedzieć, że dla 10 000 odwiedzających przychody wydawcy wyniosłyby wtedy 10 000 x 0,15 USD = 1500 USD?

To nie jest pełny obraz wydawcy do obliczenia przychodów z witryny. Wynika to z faktu, że goście mogą wyświetlić więcej niż jedną stronę. Niektórzy odwiedzający mogą odwiedzić 2 lub 3 strony w jednej sesji.

Tak więc, jeśli 50% z 10 000 odwiedzających odwiedzi 3 strony na sesję, zarobki wyniesie 5000 odwiedzających x 3 strony x 0,15 USD = 2250 USD

Dodaj to do pozostałych 50% odwiedzających, którzy odwiedziliby tylko jedną stronę na sesję, która wynosiłaby 5000 odwiedzających x 1 stronę x 0,15 USD = 750 USD.

Tak więc całkowite przychody z reklam wyniosłyby 2,250 USD+750 USD = 3000 USD całkowitych przychodów z reklamy. Całkowite przychody z AD w wysokości 3000 USD są obecnie podzielone przez 1000 odwiedzających, co sprawia, że ​​EPMV wynosi 3 USD za tysiąc wizyt. Oznacza to, że zarabiasz 3 USD za tysiąc odwiedzających.

Porównaj to z użyciem sprawiedliwego ECPM, który wynosiłby tylko 0,15 USD ECPM.

Dlatego przy użyciu metody EPMV oznacza, że ​​przychody z reklamy są lepiej odzwierciedlone niż tylko przy użyciu metody CPM.

Korzyści z EPMV

Korzyści to lepsze wrażenia użytkownika i ogólnie wyższe widoki strony. Pozwól, że wyjaśnię dalej.

Jako wydawca, jeśli używałeś tylko metryki ECPM, chciałbyś zwiększyć swoją stawkę ECPM %%. Jak możesz to robić? Umieszczając więcej reklam na stronę. Powszechnie wiadomo, że reklamy w witrynie mogą wpłynąć na wrażenia użytkownika. Mówiąc najprościej, zmniejszyłoby to przyjemność z wizyty w Twojej witrynie. Częściej opuszczają Twoją witrynę tuż po odwiedzeniu jednej strony.

W przeciwieństwie do tego, jeśli opierasz swoją decyzję na EPMV, chcesz, aby odwiedzający odwiedzili tyle stron na sesję. Aby to zrobić, chcesz poprawić wrażenia użytkownika, co między innymi oznacza, że ​​nie chcesz mieć zbyt wielu reklam na stronę. Zamiast tego zachęcasz odwiedzających do klikania wewnętrznych linków na swojej stronie.

Gdy odwiedzający odwiedzają wiele stron na sesję, zmniejszyłoby to współczynnik odrzuceń, który jest obliczany w Google Analytics. Niższy wskaźnik odrzuceń (67%lub mniej) jest%dobry dla SEO %%, ponieważ Google jest dobrym wskaźnikiem, aby uszeregować twoją stronę wyżej, ponieważ Google wymienił wrażenia użytkownika jako jeden z elementów ich rankingów stron.

Więc teraz rozumiesz EPMV i dlaczego ma to znaczenie, przejdźmy do tematu Ezoic EPMV.

Co to jest Ezoic epmv wykres

* Ezoic* jest bardzo przejrzysty w swoich cenach dla wydawców z* ezoic* epmv. Nawet Google AdSense nie ma takiej samej przejrzystości. * Ezoic* publikuje online indeks przychodów reklam online, który pokazuje historyczny wykres codziennych stawek reklam, pochodzący z 2017 r. Wykres amerykański jest szeroko dostępny dla wszystkich odwiedzających, podczas gdy musisz zarejestrować się, aby być użytkownikiem* ezoic* do obejrzenia Wykresy dla innych krajów.

Wykres *EZOIC *EPMV jest zbudowany i należący do *ezoic *, ponieważ *ezoic *to platforma technologiczna, która jest certyfikowanym partnerem wydawniczym. Celem wykresu jest umożliwienie wydawcom online optymalizacji stron internetowych w celu uzyskania dodatkowych przychodów z reklam. Jednak Ezoic ma obecnie tylko następujące kraje w swoim indeksie: Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Francja, Niemcy i Indie.

EPMV na lokalizację

Nie wszyscy odwiedzający witryny są równi. Lokalizacja kraju publiczności witryny ma znaczenie. Odwiedzający z krajów poziomu-1 często mają wyższy EPMC i ECPM, które można zobaczyć z wykresu EZOIC * EPMV. Wynika to z faktu, że im więcej reklamodawców płacą, im bardziej wydawcy otrzymują przychody z reklam. Reklamodawcy w krajach o wyższych dochodach płacą więcej niż w krajach o niższych dochodach, a reklamodawcy w krajach o wyższych dochodach chcieliby reklamować się głównie w swoich krajach. Tak więc goście z odpowiednich krajów o wysokich dochodach zobaczą swoje reklamy, które są bardziej odpowiednie zarówno dla odwiedzających, jak i reklamodawców.

Nawet w tych krajach poziomu 1 niektóre kraje mają wyższe stawki. Zazwyczaj USA mają wyższe stawki reklamowe niż Wielka Brytania i inne kraje europejskie. Tak więc wiedza o tym, skąd pochodzą twoi odwiedzający, jest ważnymi informacjami do ustalenia EPMV.

Powiedziawszy to jednak, wydaje się, że amerykańskie wskaźniki reklam online spadły w 2020 r. Podczas Covid w porównaniu z poprzednim rokiem 2019. Oznacza to również, że stawki reklam niektórych krajów europejskich są wyższe niż USA podczas Covid.

* Ezoic* wyjaśnił, że jest to spowodowane spadkiem imprezy sportowej na żywo podczas Covid, mimo że eCommerce szybko wzrosła w tym samym okresie. Można stwierdzić, że reklamodawcy wydarzeń sportowych na żywo płacą wysokie stawki reklamowe.

EPMV na gościa

EPMV na gościa może również zmienić i zmieniać się. Odkładając na bok ich położenie geograficzne, jak już omówiono w powyższej sekcji, wiele czynników może wpłynąć na Twój EPMV. Można je podzielić na dwie główne kategorie:

Czynniki poza kontrolą wydawcy

Czynniki w kontroli wydawcy

Czynniki poza kontrolą wydawcy

1) Sezon lub miesiąc wpływający na Twój Ezoic epmv

Zasadniczo branża reklamowa ma najwyższy budżet w ostatnim kwartale roku, od października do grudnia i najniższy budżet w pierwszym kwartale roku, od stycznia do marca. Internetowy przemysł reklamowy nie różni się i jest zgodny z tym samym wzorem wydatków reklamowych. Wynika to z wyższych wydatków konsumenckich na ostatni kwartał roku, takie jak Czarny piątek w listopadzie i świąteczne zakupy w grudniu.

Aby więc ustalić, czy Twój EPMV zmniejszył się, czy wzrósł, zamiast po prostu porównywać go z poprzednim miesiącem, musisz porównać go z tym samym miesiącem poprzedniego roku.

2) Typ urządzenia odwiedzającego impacting your Ezoic EPMV Chart

iPhone jest dobrze znany ze swojego priorytetu w zakresie prywatności danych. Jest więc możliwe, że użytkownicy odwiedzający Twoją witrynę na iPhonie sprawiają, że będziesz mieć niższy EPMV, ponieważ raczej nie zobaczą spersonalizowanych reklam. Spersonalizowane reklamy dla każdego gości zwiększają przychody wydawcy, ponieważ gościa jest bardziej prawdopodobna i kliknij wyświetlaną reklamę.

3) Na wykres EZOIC * EPMV wpływa źródło ruchu odwiedzających

Niezależnie od tego, czy Twoi odwiedzający znaleźli Cię za pośrednictwem Google, czy innych wyszukiwarek, czy z mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter lub inne, mogą wpłynąć na Twój EPMV. Wskaźniki odrzuceń od ruchu w mediach społecznościowych są wyższe niż w wyszukiwarkach.

Ta różnica sięga zamiaru użytkowników. Zazwyczaj odwiedzający wyszukiwarki, takich jak Google lub Bing, znaleźli twoją stronę internetową, aby rozwiązać problem lub znaleźć potrzebne informacje. Dlatego pozostaną dłużej i mogą mieć wyższe widoki stron na sesję. Natomiast odwiedzający z mediów społecznościowych powinni się bawić lub nie mają żadnej szczególnej potrzeby ich wizyty, a ich wrażenia z mediów społecznościowych są przerywane wizytą w Twojej witrynie. W ten sposób odwiedzający opuści twoją stronę wcześniej.

4) Przeglądarka używana przez odwiedzających

Rodzaj przeglądarki ma również wpływ na EPMV. Przeglądarka Safari, na platformie iOS, zmniejsza wpływ reklam, ponieważ użytkownicy Safari mogą zmienić ustawienia na blokowanie reklam wyskakujących. Kolejna mniej popularna przeglądarka, Opera, automatycznie blokuje reklamy.

5) Intencja odwiedzającego

Jaki jest cel gościa? Czy to rozwiązać problem, czy znaleźć informacje. W zależności od treści, na której się wyląduje, wpłynie to na Twój EPMV.

6) Niezależnie od tego, czy jest to powracający, czy nowy gość

Powracający gość częściej kliknie dodatkową stronę i ma wyższe wyświetlenia stron na sesję w porównaniu z nowym gościem.

7) Połączenie odwiedzającego (dane Wi-Fi vs mobilne)

Odwiedzający połączenie WiFi najprawdopodobniej pozostanie dłużej lub ma wyższe widoki stron niż na danych mobilnych.

8) pora dnia wizyty (w godzinach pracy lub później wieczorem)

W zależności od niszowej witryny pora dnia, w której odwiedzający przybywa do Twojej witryny, wpłynie również na Twój EPMV.

Czynniki w kontroli wydawcy

9) Nisza treści i treści (wiadomości vs.

* Ezoic* odkrył, że niektóre typy treści działają lepiej pod względem EPMV. Treść informacyjna (artykuły instruktażowe) działa lepiej niż treść informacyjna.

Opierając się na studium przypadku *Ezoic *dla dwóch podobnych, rozwijających się stron internetowych w tej samej niszy, które mają podobny autorytet domeny i ruch internetowy, jedna strona internetowa osiąga znacznie lepiej niż na drugiej stronie internetowej, w oparciu o ich EPMV. Mimo że ich ruch odwiedzających jest podobny, jedna strona internetowa występuje z znacznie wyższym EPMV niż druga. Więc jaki jest tego powód?

* Ezoic* odkrył, że dla strony internetowej z wyższym EPMV ich ruch jest głównie w zakresie informacyjnych tematów poradników, podczas gdy druga strona internetowa ma głównie ruch, który trafia do sekcji wiadomości.

Aby poprawić EPMV drugiej strony internetowej, Ezoic sugeruje, że druga strona internetowa dodaje więcej treści informacyjnych, aby uzyskać większy ruch w sekcji informacyjnej.

10) Umieszczenie reklam, formaty reklam. Gęstość reklam i rozmiar reklamy

Umieszczenie reklam to miejsce, w którym umieszczasz reklamy: na nagłówku, poniżej tytułu, na stronie, pasku bocznym lub nad stopką. Główne obszary są powyższym nagłówkiem i poniżej tytułu, znanego jako sekcja powyżej. Wynika to z faktu, że nie wszyscy odwiedzający będą czytać lub przewijać na dole strony i przeglądają wszystkie reklamy.

Formaty reklam wpływają również na Twój Ezoic EPMV: Reklamy wyświetlane, reklamy rodzime, stałe reklamy paska bocznego, reklamy kotwiczne, reklamy wbudowane i reklamy winietowe. Wydawcy najlepiej zaleca przetestowanie różnych formatów reklam i umieszczenia reklam, aby znaleźć najbardziej optymalne wyniki.

Gęstość reklam odnosi się do liczby reklam na stronę. Tak jak wyjaśniliśmy wcześniej, zbyt wiele reklam na stronę zmniejszy wrażenia użytkownika i spowoduje, że użytkownik się odbije (opuszcza witrynę) wcześnie. To kolejne ustawienie, które wydawca powinien przetestować.

Rozmiar reklamy odnosi się do wielkości reklam. Podczas gdy większość reklam reaguje na urządzenia mobilne, reklamy wpływają również na Twój wykres EZOIC * EPMV.

11) Zaangażowanie odwiedzających

Wskaźnik zaangażowania dla odwiedzających jest zazwyczaj wyświetlany na podstawie widoków stron na sesję i czas spędzony na stronie internetowej na sesję. Z łatwością można powiedzieć, że jeśli odwiedzający pozostają na Twojej stronie tylko przez kilka sekund przed wyjazdem, strona ma niskie zaangażowanie. Dłuższy czas na sesję oznacza, że ​​zobaczą więcej reklam w Twojej witrynie.

Jako wydawca nie masz bezpośredniej kontroli nad zaangażowaniem gości. Korzystając jednak z platformy analityki danych Ezoic, możesz ustalić, które strony treści mają większe zaangażowanie odwiedzających. Analizując, jakie czynniki przyczyniają się do konkretnych stron, które mają większe zaangażowanie, możesz następnie zduplikować proces, aby stworzyć kolejną bardzo angażującą stronę treści.

Czy twoje linki nawigacyjne są jasne? Czy odwiedzający mogą szukać dodatkowych artykułów do odczytania na podstawie menu nagłówka? Czy są niebieskie linki, które widzą odwiedzający? Chociaż może to wydawać się zdrowym rozsądkiem, niektóre strony internetowe używają motywów, które nie mają niebieskich linków ani menu nagłówka, co mniej prawdopodobne jest, aby odwiedzający odwiedzają inną stronę.

Wniosek

Zrozumienie swojego Ezoic epmv lepiej pomoże ci, jako wydawca witryny, optymalizować reklamy przychodów.

Często Zadawane Pytania

Jakie są korzyści z używania metryki Ezoic EPMV?
Główną korzyścią dla właścicieli witryn jest możliwość optymalizacji witryny w celu wygenerowania dodatkowych przychodów z reklam i przyciągnięcia dobrej publiczności na ruch uliczny.
Jak stabilna jest metryka EPMV na gości?
Miernik EPMV na gościa nie jest stabilny i może się zmieniać i zmieniać. Oprócz lokalizacji geograficznej wiele czynników może wpływać na Twój EPMV i należy je przeanalizować.
Co to jest EPMV?
EPMV oznacza zysk na tysiąc odwiedzających. Mówiąc najprościej, EPMV pokazuje, ile przychodów z reklam zarabiasz za tysiąc odwiedzających na całej witrynie. To nie jest pomiar określonej strony lub jednostki AD.
Czego wydawcy mogą się nauczyć z Ezoic EPMV i jak można go wykorzystać do optymalizacji przychodów witryny?
Wykres EZOIC Ezoic zapewnia wgląd w to, w jaki sposób różne czynniki (takie jak zmiany treści, źródła ruchu, projektowanie strony) wpływają na zarobki. Wydawcy mogą wykorzystać ten wykres do identyfikacji wzorców, testowania różnych strategii i podejmowania świadomych decyzji w celu optymalizacji treści i reklam w celu uzyskania maksymalnych przychodów.




Komentarze (0)

zostaw komentarz