Ezoic EPMV چارټ - زده کړئ چې څنګه د خپل سایټ عاید ته رسم کړئ

Ezoic EPMV چارټ - زده کړئ چې څنګه د خپل سایټ عاید ته رسم کړئ

د آنلاین خپرونکي په توګه چې ٪٪ یې د * EZOOIC *٪ 100 سره لاسلیک کولو لپاره لاسلیک کړی وي، تاسو شاید د خپل سایټ فعالیت په اړه حیران شئ، تاسو شاید د خپل سایټ فعالیت په اړه حیران شئ. ستاسو د ویب پا for ې لپاره د OPMIC * EPMV چارټ پراساس، تاسو حیران یاست چې تاسو څنګه کولی شئ تاسو څنګه کولی شئ د خپل اعلان عاید نور ښه کړئ. ښه، دا مقاله به تاسو سره مرسته وکړي د * EZOOCIC * EPMV چارټ په اړه نور توضیح کړي او څنګه چې تاسو کولی شئ د اعظمي EM عاید لپاره ستاسو سایټ نور غوره کړئ.

EPMV څه شی دی؟

EPMV د هر یو زرګونو لیدونکو عاید لپاره ولاړ دی. د دې په ساده ډول وساتئ، EPMV ښیې چې تاسو څومره اعلان عاید ستاسو په ټوله ویب پا on ه کې د هر ډول لیدونکو عاید لرئ. دا د ځانګړي پا page ې یا اعلاناتو واحد اندازه نده.

ولې د CPC او CPM نرخونه د خپرونکو لپاره کافي ندي

د خپرونکي په توګه، تاسو شاید د CPC او CPM په اړه واوریدل، کوم چې اعلان کونکي د کارت شبکه ورکوي، او په بدل کې دوی تاسو ته پیسې ورکوي. CPC د هر کال په لګښت ولاړ دی او CPM ستاسو په ویب پا on ه کې د اعلان شوي اعلاناتو لپاره په زرګونو تاثیراتو لپاره ولاړ دی. په هرصورت، د خپرونکي په توګه، یوازې د اعلانونو نرخونه په پام کې نیولو سره کافي ندي، ځکه چې میتریک د خپرونکي په پرتله د اعلان کونکي لپاره ډیر ګټور دي.

ستاسو د ویب پا of ې په یوه پا on ه کې، تاسو شاید له یو څخه ډیر اعلان ولرئ. ډیر احتمال دا درې یا ډیر اعلانونه دي چې په هر پا on ه کې ښودل شوي. نو، د مثال په توګه، د هر یو زرو لیدونکو لپاره چې پدې پا page ه ګوري، دوی به درې اعلانونه وګوري.

څنګه محاسبه کولو لپاره Ezoic EPMV

که یو اعلان د $ 0.05 CPM ارزښت لري، د 3 اعلاناتو لپاره، دا به د 3 اعلاناتو لپاره په هر ډول لیدونکو لپاره د 3 اعلاناتو (مؤثره CPMs) لپاره ډالر وي.

ایا دا به کافي وي چې د 10،000 لیدونکو لپاره دا به ووایی، د خپرونکي لپاره عاید بیا به 10،000 x 0.15 = $ 5،55 وي؟

دا د خپرونې لپاره د خپرونکي محاسبه کولو لپاره د خپرونکي اندازه کولو لپاره بشپړ عکس ندی. دا ځکه چې لیدونکي ممکن د یوې پا page ې څخه ډیر وګوري. ځینې ​​لیدونکي کولی شي په یوه ناسته کې 2 یا 3 مخونه لیدنه وکړي.

نو، که چیرې 10،000 لیدونکي په هره ناسته کې 3 پا pages ې ته مراجعه وکړئ، عاید به 5000 لیدونکي وي x 0.15 = $ 2،250.

د لیدونکو پاتې 50٪ ته یې اضافه کړئ څوک چې یوازې په هره ناسته کې د 5،000 لیدونکو 1 0.15 = $ 750 ډالرو ته ورځي.

نو د ټول اعلاناتو عواید به $ 2.250 + $ 750 = 3،000 $، 000،000 $، 000،000 $ + $ 7،000 ډالر عاید ولري. د $ 3000 ډالرو پانګوونه اوس د 1000 لیدونکو لخوا ویشل شوي، کوم چې EPMV د APMV د یو زره لیدنو لپاره 3 $ وي. دا مؤثره معنی دا معنی لري چې تاسو په زور

برعکس چې یوازې د ECPM کارولو لپاره چې یوازې به یوازې 0.15 ECPM وي.

له همدې امله، د EPMV میتود ٪٪ معنی دا وسیت چې د اعلان عاید د CPM میتود کارولو څخه یوازې په پرتله غوره انعکاس دی.

د EPMV ګټې

ګټې د غوره کاروونکي تجربه او په ټولیز ډول د لوړ پا appeares و څرګندونې دي. اجازه راکړئ نور نور تشریح کړم.

د خپرونکي په توګه، که تاسو یوازې میټریک ECPM کارولی وی، نو تاسو غواړئ خپل د ECPM شرح حد زیات کړئ ٪٪ ٪٪ ډیروئ. تاسو څنګه کولی شئ؟ په هر پا page ه کې د نورو اعلاناتو ایښودو سره. دا ښه پیژندل شوی چې په ویب پا on ه کې اعلانونه کولی شي د کارونکي تجربه اغیزه وکړي. په ساده ډول، دا به ستاسو د ویب پا visit ې څخه لیدنه کم کړي. ډیر ځله، دوی به یوازې ستاسو ویب پا Re ه د یوې مخ څخه لیدنه وکړي.

په مقابل کې، که تاسو په EPMV کې خپله پریکړه اساس کړئ، نو تاسو غواړئ خپل لیدونکي په یوه ناسته کې ډیری پا pages ې ته لاړ شئ. د دې کولو لپاره، تاسو غواړئ د کارونکي تجربې ته وده ورکړئ، کوم چې د نورو په مینځ کې، پدې معنی چې تاسو نه غواړئ په هر پا page ه کې ډیری اعلانونه ولرئ. پرځای یې، تاسو به خپل لیدونکي وهڅوئ چې ستاسو د پا of ې داخلي لینکونو باندې کلیک وکړئ.

کله چې لیدونکي په هره ناسته کې ډیری پا pages ې څخه لیدنه کوي، نو دا به ستاسو د ټوکر نرخ راټیټ کړي چې په ګوګل تحلیل کې محاسبه کیږي. د ټیټ غلاف نرخ (67٪ یا لږ) د SEO ٪٪ لپاره د ګوګل لپاره ښه شاخص دی ځکه چې ګوګل د دوی د پا endies ې د برخې برخې په توګه د کارونکي تجربه لري.

نو اوس تاسو په EPMV پوهیږئ او ولې دا مسله لري، راځئ چې د * ایزسیک * EPMV چارټ ته ورسیږو.

* د اییزیک * EPMV چارټ څه شی دی؟

Ezoic د دې Ezoic EPMV چارټ سره د خپرونکو لپاره خورا شفاف دی. حتی ګوګل * اډسینس * ورته شفافیت نلري. Ezoic د آنلاین اعلان عوایدو شاخص خپروي، کوم چې د ورځني اعلان نرخونو خپروي، د ټول لیدونکو لپاره تاریخي ګ .ي په پراخه کچه ښیې. د متحده ایالاتو چارټ د ټولو لیدونکو لپاره په پراخه کچه ښیې. د نورو هیوادونو چارټونه.

د * اییزیک * د EPMV چارټ رامینځته کیږي او د Ezoic لخوا ملکیت دی، لکه څنګه چې * اییزیک * ایا د ټیکنالوژۍ پلیټ فارم دی چې د ګوګل تصدیق شوی د پروفایل پلیټ فارم دی چې ګوګل تصدیق شوی. د چارټ هدف د آنلاین خپرونکو ته د اضافي اعلاناتو عاید ترلاسه کولو لپاره د دوی ویب پا forming و ګټلو لپاره چمتو کول دي. په هرصورت، * دافیک * دا مهال یوازې لاندې هیوادونه لري د دوی په شاخص کې لري: متحده ایالات، انګلستان، فرانسه، فرانسه، جرمنی او هند.

د EPMV د هر موقعیت

د ویب پا on ې لیدونکي مساوي ندي. ستاسو د ویب پا Vree ه لیدونو د هیواد موقعیت مسله ده. ډیری وختونه د TIR-1 هیوادونو څخه لیدونکي اکثرا د PPMc او ECPM لري چې د Ezoic EPMV چارت څخه لیدل کیدی شي. دا ځکه چې د اعلان کونکو نور پیسې ورکوي، ډیر خپرونکي د اعلان عاید ترلاسه کوي. په لوړ پوړو هیوادونو کې د اعلان کونکو اعلان کونکي د ټیټ عاید لرونکو هیوادونو څخه ډیر معاش ورکوي، او په لوړو عاید لرونکو هیوادونو کې به د دې په عمده ډول خپلو هیوادونو ته اعلان کړي. نو د اړوندو عاید لرونکو هیوادونو څخه لیدونکي به خپل اعلانونه وګوري، چې د لیدونکو او اعلان کونکو او اعلان کونکو سره تړاو لري.

حتی د دې پړایاتو هیوادونو کې، ځینې هیوادونه لوړه بیه لري. په عمومي ډول، متحده ایالات د انګلستان او نورو اروپایی هیوادونو په پرتله لوړ د اعلاناتو کچه لري. نو، پدې پوهیدل چې ستاسو لیدونکي د خپل EPMV ټاکلو لپاره مهم معلومات دي.

په هرصورت، دا داسې بریښي چې د متحده ایالاتو آنلاین اعلان کونکي نرخونه د 2019 کال د تویې پرمهال په 2020 کې راټیټ شوي. دا هم پدې مانا ده چې دا هم پدې معنی ده چې د COVID په جریان کې د اروپایي هیوادونو د اعلاناتو نرخونه په مرسته.

Ezoic څرګنده کړې چې دا د COVID په جریان کې د ژوندۍ سپورت پیښې کې د څاڅکي له امله دی، که څه هم EUCEMERE د ورته مودې په جریان کې په چټکۍ سره لوړ دی. دا نتیجه کیدی شي چې د ژوندۍ سپورت پیښې اعلان کونکي د اعلاناتو لوړه کچه ورکوي.

EPMV د هر لیدونکي

د هر لیدونکي IPMV کولی شي بدلون رامینځته کړي او بدلون. د دوی جغرافیایی موقعیت په ګوته کوي، لکه څنګه چې دمخه په پورتنۍ برخه کې بحث شوی، ډیری برخه فاکتورونه ستاسو EPMV اغیزه کولی شي. دا کولی شي نور په دوه اصلي کټګوریو ویشل شي:

د خپرونکي کنټرول څخه بهر فکتورونه

د خپرونکي په کنټرول کې فاکتورونه

د خپرونکي کنټرول څخه بهر فکتورونه

1) فصل یا میاشت ستاسو * ایزویک * EPMV چارټ اغیزه کوي

د اعلاناتو صنعت، په عمومي توګه، د کال په وروستۍ ربع کې ترټولو لوړه بودیجه لري، د اکتوبر څخه د دسمبر څخه، د کال په لومړۍ ربع کې، د جنوري تر لومړۍ ربع کې، د جنوري تر لومړۍ ربع کې، د جنوري څخه تر مارچ پورې ترټولو ټیټ بودیجه. د آنلاین اعلاناتو صنعت توپیر نلري او ورته د اعلان مصرف نمونه تعقیبوي. دا د کال وروستۍ ربع کې د لوړ مصرف کونکي لګښتونو له امله دی، لکه د نومبر په میاشت کې لکه تور جمعه.

نو مشخص کړئ چې ایا ستاسو EPMV کم شوی یا ډیروالی، د دې پرځای چې دا تیره میاشت کې پرتله کړي، تاسو اړتیا لرئ دا د تیر کال په ورته میاشت کې پرتله کړئ.

2) د لیدونکي وسیله ډول impacting your Ezoic EPMV Chart

iPhone د معلوماتو محرمیت په اړه د لومړیتوب لپاره ښه پیژندل شوی. نو امکان لري چې په آیفون کې ستاسو ویب پا visit ه وګوري نو تاسو به د ټیټ EPMV ولري، ځکه چې دوی د شخصي شوي اعلاناتو لیدو لپاره امکان نلري. د هر لیدونکي لپاره شخصي شوي اعلانونه د خپرونکي لپاره عاید ډیروي چې لیدونکي ډیر احتمال لري او په اعلان کې یې کلیک وکړي.

3) د Ezoic EPMV چارټ د لیدونکو ترافیک سرچینې لخوا اغیزه لري

که چیرې ستاسو لیدونکي تاسو د ګوګل، یا نورو لټون انجنونو له لارې وموندله، یا د ټولنیزو رسنیو څخه، لکه فیسبوک، ټویټر یا نور، کولی شي ستاسو EPMV اغیزه وکړي. د ټولنیزو رسنیو ترافیک څخه د چنګاښونو نرخ د لټون انجنونو څخه لوړ دی.

دا توپیر بیرته د کاروونکو ارادې ته ځي. عموما د لټون انجنونو څخه لیدونکي، لکه ګوګل یا BUN، ستاسو ویب پا .ه وموندله چې دوی ورته اړتیا لري. له همدې امله، دوی به اوږد پاتې وي او ممکن په هره ناسته کې د پا page ې نظرونه ولري. په مقابل کې، د ټولنیزو رسنیو څخه لیدونکي هلته باید ساتیري شي یا د دوی لیدنه کوم ځانګړي اړتیا نلري، او د ټولنیز میډیا کاروونکي تجربه ستاسو سایټ ته د لیدنې سره مداخله کیږي. پدې توګه لیدونکی به همداسې ستاسو ویب پا page ه مخکې پریږدي.

4) لټونګر د لیدونکو لخوا کارول کیږي

د براوزر ډول ستاسو په EPMV اغیزه هم لري. د صفري لټونګر، د IOS پلیټ فارم کې، د اعلاناتو اغیزې راټیټوي، ځکه چې صفري کارونکي کولی شي د پاپ اپ اعلاناتو بلاک کولو لپاره خپل تنظیمات بدل کړي. بل لږ مشهور براوزر، اوپیرا، په اوتومات ډول اعلانونه بندوي.

5) د لیدونکي اراده

د لیدونکو هدف څه دی؟ ایا دا ستونزه حل کول دي، یا معلومات یې ترلاسه کړل. د هغه مینځپانګې پورې اړه لري چې دوی ځمکې لري، دا به ستاسو په EPMV اغیزه وکړي.

6) ایا دا راستنیدونکي یا نوي لیدونکی دی

د نوي لیدونکي په پرتله په اضافي پا on ه کلیک کولو ډیر احتمال لري.

)) د لیدونکي پیوستون (د Wi-F VS ګرځنده معلومات)

د وای فیف اپ لیدونکی ډیر احتمال لري چې اوږد پاتې شي، یا د ګرځنده معلوماتو په پرتله د دې په پرتله د لوړې پا areas ې لیدونه لري.

8) د لیدنې ورځې وخت (د دفتر ساعتونو یا وروسته په ماښام کې)

ستاسو په ویب پا .ه کې پورې اړه لري، د ورځې وخت یو لیدونکی به ستاسو ویب پا on ه کې راشي نو ستاسو په EPMV اغیزه به وکړي.

د خپرونکي په کنټرول کې فاکتورونه

9) د مینځپانګو او مینځپانګې نیک (نیوز vs. څرنګه د معلوماتو مقالو)

Ezoic وموندله چې ځینې توکي د EPMV په شرایطو کې غوره ترسره کوي. معلوماتي مینځپانګه (د څرنګ لیکنې) د خبرونو مینځپانګې څخه غوره کار کوي.

د Ezoic '' د قضیې د قضیې د قضیې مطالعه، د ویب پا .ې تجربه کول، دا ورته د ډومین اداره او ویب ترافیک لري، د دوی EPMV پراساس. که څه هم د دوی لیدونکي ترافیک ورته دی، یوه ویب پاه د بل په پرتله په خورا لوړه پا p ه کې ترسره کوي. نو د دې لامل څه دی؟

Ezoic وموندل شو چې د هغه ویب پا for ې لپاره چې د دوی ترافیک په عمده ډول معلوماتو موضوعاتو ته ځي، په عمده ډول ترافیک لري چې په عمده توګه ترافیک لري چې د خبرونو برخې ته ځي.

د دوهمې ویب پا of ې په EPMV کې وده کول، Ezoic وړاندیز کوي چې دوهمه ویب پا .ه د دوی معلوماتي برخې ته د ډیرو ترافیک ترلاسه کولو لپاره نور معلوماتي مواد اضافه کړي.

10) د AD ځای پرځای کول، د اعلاناتو ب mats ې. د اعلان کثافت، او د اعلان اندازه

د اعلان ځای پرځای کول چیرې چې تاسو اعلانونه ځای په ځای کړئ: په سرئر کې، په سرلیک کې، اړخیز بار یا فوټر څخه پورته. لومړنۍ سیمې پورتني سرۍ دي، او د سرلیک لاندې کوم چې د پورته پوښ ​​شوي برخې په نوم پیژندل کیږي. دا ځکه چې ټول لیدونکي به د پا of ې په پای کې لوستل یا سکرول وکړي او ټول اعلانونه وګوري.

د اعلان ب mats ه هم ستاسو * اییزیک * EPMV چارټ اغیزه کوي: د اعلاناتو ښودنه، د چپچۍ اړخیز اړخبر اعلانونه، مستند اعلانونه، آف لائن اعلانونه، او یوشان اعلانونه. خپرونکی غوره مشوره ورکول کیږي چې د وروستي اعلانونو او اعلان ځایونو ازموي ترڅو ډیری غوره پایلې ومومي.

د اعلان کثافت د هرې پا page ې څومره اشاره کوي. لکه څنګه چې موږ دمخه وویل، په هره پا page ه کې ډیری اعلانونه به د کارونکي تجربه کم کړي او د کارونکي د وتلو لامل شي (ویب پا l ه به) دا بله ترتیب دی چې خپرونکی باید ازموینه وکړي.

د اعلان اندازه د اعلاناتو اندازې ته راجع کیږي. پداسې حال کې چې ډیری اعلانونه په ګرځنده ځواب کې ځواب ویونکي دي، اعلانونه هم ستاسو * اییزیک * EPMV چارټ اغیزه کوي.

11) ستاسو د لیدونکي ښکیلتیا

د لیدونکي ښکېلتیا په عمومي ډول د پا Pooks و نظرونو پراساس ښودل شوي، او د هرې غونډې په ویب پا on ه کې مصرفیږي. دا ساده ده چې ووایی چې که لیدونکي یوازې د وتلو دمخه د څو ثانیو لپاره ستاسو په سایټ کې پاتې شي، نو ویب پاه ټیټه ښکیلتیا لري. د هرې غونډې اوږد وخت پدې معنی دی چې دوی به ستاسو په ویب پا on ه کې نور اعلانونه وګوري.

د خپرونکي په توګه، تاسو د خپل لیدونکي ښکیلتیا مستقیم کنټرول نلرئ. However, by using the Ezoic data analytics platform, you can determine which content pages have higher visitor engagement. د تحلیل کولو تحلیل کولو سره کوم چې لوړ ښکېلتیا کې برخه اخلي چې لوړه بوختیا لري، تاسو بیا کولی شئ پروسه نقض کړئ ترڅو د بل ښکیل مینځپانګې پا page ه رامینځته کولو پروسې رامینځته کړئ.

ایا ستاسو بحري اړیکې روښانه دي؟ ایا لیدونکي کولی شي ستاسو د سر کوونکو مینو پراساس لوستلو لپاره اضافي مقالې وګوري؟ ایا نیلي لینکونه شتون لري چې لیدونکي یې لیدلی شي؟ پداسې حال کې چې دا ممکن معمول معنی ښکاري، ځینې ویب پا as ې موضوعات کاروي چې نیلي لینکونه یا سرۍ مینو نلري، د لیدونکو لپاره د دې احتمال شتون لري چې بل پا page ې وګوري.

پایله

ستاسو د * اییزیک * EPMV چارټ پوهیدل به تاسو سره مرسته وکړي، د ویب پا as ې په توګه، ستاسو د عاید اعلاناتو ته مطلوب کول.

پوښتل شوې پوښتنې

د Ezoic EPMV میټریک کارولو ګټې څه دي؟
د سایټ مالکینو اصلي ګټه ستاسو د سایټ اصلاح کولو وړتیا ده ترڅو اضافي اعلانونه عاید تولید کړي او د ترافیک لپاره ښه لیدونکي راجلب کړي.
د هر ګالیک میټریک د EPMV څومره ثبات لري؟
په هر لیدونکي کې د EPMV متریک مستحکم ندي او بدلون او بدلون کولی شي. د دوی جغرافیایی موقعیت سربیره، ډیری فاکتورونه کولی شي ستاسو په EPMV اغیزه وکړي او تحلیل شي.
EPMV څه شی دی؟
EPMV د هر زور لیدونکو لپاره ولاړ دی. په ساده ډول، EPMV ښیې چې تاسو څومره اعلان عاید ستاسو ټول سایټ ته څومره زور اخیستونکي ګټي. دا د ځانګړي پا or ې یا اعلاناتو واحد اندازه نه ده.
څه شی کولی شي خپرونکي د Ezoic EPMV چارت څخه زده کړي، او دا څنګه د سایټ عاید مطلوب کولو لپاره څنګه کارول کیدی شي؟
د * اییزیک * EPMV چارټ د لیدونو چمتو کوي چې څنګه مختلف عوامل، د مینځپانګې په څیر سرچینې، د مخ په څیر، د پروژې په څیر، د مینځپانګې، مخ ډیزاین) د اغیزو اغیزو کې څرنګوالی (لکه د مینځپانګې سرچینې، د پروژې په څیر) اغیزې. خپرونکي کولی شي د نمونې پیژندلو، مختلف ستراتیژیو معاینه کولو لپاره دا چارټ وکاروي، او د اعظمي عوا کولو لپاره د مینځپانګې او اعلاناتو مطلوب کولو لپاره یې باوري کول.




تبصره (0)

تبصره پریږده