* Ezoic* EPMV grafikon - Naučite se, kako optimizirati prihodke svojega spletnega mesta

* Ezoic* EPMV grafikon - Naučite se, kako optimizirati prihodke svojega spletnega mesta


Kot spletni založnik, ki se je s *ezoic *%% prijavil za zaslužek svojega spletnega mesta, se verjetno sprašujete o uspešnosti vašega spletnega mesta. Na podlagi Ezoic epmv grafikona za vaše spletno mesto se sprašujete, kako lahko še naprej optimizirate prihodke od oglasov. No, ta članek vam bo pomagal pri nadaljnjem razlagi o Ezoic epmv grafikonu in o tem, kako lahko še dodatno optimizirate svoje spletno mesto za največje prihodke od oglasov.

Kaj je epmv

EPMV pomeni zaslužek na tisoč obiskovalcev. Preprosto povedano, EPMV prikazuje, koliko prihodkov od oglasov zaslužite na tisoč obiskovalcev na celotnem spletnem mestu. Ne gre za merjenje določene strani ali oglasne enote.

Zakaj stopnje CPC in CPM niso dovolj za založnike

Kot založnik ste verjetno slišali za CPC in CPM, ki sta oglaševalski cenovni enoti, da oglaševalci plačujejo oglasno omrežje, zato vam plačajo. CPC pomeni stroške na klik, CPM pa za stroške na tisoč vtisov za oglase, prikazane na vašem spletnem mestu. Vendar kot založnik samo poznavanje stopenj oglasov ni dovolj, saj so metrike za oglaševalca bolj koristne kot založnik.

Na eni strani vašega spletnega mesta imate verjetno prikazano več kot en oglas. Bolj verjetno je, da gre za tri ali več oglasov na strani. Tako bi na primer na vsakih tisoč obiskovalcev, ki obiščejo to stran, ogledali tri oglase.

Kako izračunati Ezoic epmv

Če je en oglas vreden 0,05 USD cpm, za 3 oglase na strani, bi to znašalo 0,15 USD ECPM (učinkovit CPM) za 3 oglase, prikazane na stran na tisoč obiskovalcev.

Ali bi bilo potem za 10.000 obiskovalcev reči, da bi prihodki založnika potem znašali 10.000 x 0,15 USD = 1.500 USD?

To ni popolna slika, ki jo založnik izračuna prihodke od spletnega mesta. To je zato, ker si lahko obiskovalci ogledajo več kot eno stran. Nekateri obiskovalci lahko obiščejo 2 ali 3 strani na eni seji.

Če torej 50% od 10.000 obiskovalcev obišče 3 strani na sejo, bi bil zaslužek 5.000 obiskovalcev x 3 strani x 0,15 USD = 2.250 USD

Dodajte to na preostalih 50% obiskovalcev, ki bi obiskali samo eno stran na sejo, kar bi bilo 5.000 obiskovalcev x 1 Page x 0,15 USD = 750 USD.

Torej bi skupni prihodki od oglasov znašali 2,250 USD+750 USD = 3000 USD Skupni prihodek oglasa. Skupni prihodki od oglasov v višini 3000 dolarjev je zdaj razdeljeni s 1.000 obiskovalci, zaradi česar je EPMV 3 USD za tisoč obiskov. To učinkovito pomeni, da zaslužite 3 USD na tisoč obiskovalcev.

V nasprotju s tem uporabi samo ECPM, ki bi bil le 0,15 USD ECPM.

Zato Uporaba metode EPMV pomeni, da se prihodki od oglasov bolje odražajo kot samo z uporabo metode CPM.

Prednosti EPMV

Prednosti so boljša uporabniška izkušnja in na splošno višje oglede strani. Naj še pojasnim.

Kot založnik, če ste uporabili samo metrično ECPM, bi radi povečali svojo stopnjo ECPM %%. Kako lahko to storite? Z dajanjem več oglasov na stran. Dobro je znano, da lahko oglasi na spletnem mestu vplivajo na uporabniško izkušnjo. Preprosto povedano, to bi zmanjšalo njihovo uživanje ob obisku vašega spletnega mesta. Pogosteje bodo vaše spletno mesto zapustili takoj po obisku ene strani.

V nasprotju s tem, če svojo odločitev utemeljite na EPMV, potem želite, da vaši obiskovalci obiščejo toliko strani na sejo. Če želite to narediti, bi želeli izboljšati uporabniško izkušnjo, kar med drugim pomeni, da ne želite imeti preveč oglasov na stran. Namesto tega bi svoje obiskovalce spodbudili, da kliknejo notranje povezave vaše strani.

Ko obiskovalci obiščejo številne strani na sejo, bi to zmanjšalo vašo stopnjo obiskov, ki se izračuna v Google Analytics. Nižja stopnja obiskov (67%ali manj) je dobro za SEO , saj je dober kazalnik, da Google razvrsti vašo stran višje, saj je Google uporabniško izkušnjo navedel kot eno od sestavnih delov njihove uvrstitve na strani.

Torej zdaj razumete EPMV in zakaj je pomembno, pojdimo na temo Ezoic epmv grafikona.

Kaj je Ezoic epmv grafikon

* Ezoic* je v svojih cenah zelo pregleden za založnike s svojo* ezoic* epmv grafikoni. Tudi Google AdSense nima enake preglednosti. * EZOIC* objavi indeks spletnih prihodkov od oglasov, ki prikazuje zgodovinski graf dnevnih stopenj oglasov, ki sega v leto 2017. Ameriški grafikon je široko na voljo za vse obiskovalce, medtem ko se morate prijaviti, da si uporabnik* ezoic* za ogled grafikoni za druge države.

Chart *ezoic *epmv je zgrajen in v lasti *ezoic *, saj je *ezoic *tehnološka platforma, ki je Google Certified Publishing Partner. Namen grafikona je omogočiti spletnim založnikom, da optimizirajo svoja spletna mesta, da zaslužijo dodatne oglaševalske prihodke. Vendar ima Ezoic trenutno le naslednje države v svojem indeksu: ZDA, Združene kraljestva, Francija, Nemčija in Indija.

EPMV na lokacijo

Niso vsi obiskovalci spletnega mesta enaki. Lokacija države vaše spletne strani je pomembna. Obiskovalci iz držav stopnje 1 imajo pogosto višji EPMC in ECPM, kar je mogoče videti iz grafikona Ezoic EPMV. To je zato, ker bolj ko oglaševalci plačajo, več založnikov prejmejo prihodke od oglasov. Oglaševalci v državah z višjimi dohodki plačujejo več kot v državah z nižjimi dohodki, oglaševalci v državah z višjimi dohodki pa bi se želeli oglaševati predvsem v svoje države. Tako bodo obiskovalci iz držav z visokimi dohodki videli svoje oglase, ki so bolj pomembni za obiskovalce in oglaševalce.

Tudi v teh državah stopnje 1 imajo nekatere države višje stopnje. Običajno imajo ZDA višje stopnje oglaševanja kot Združeno kraljestvo in druge evropske države. Torej, če veste, od kod prihajajo vaši obiskovalci, so pomembne informacije za določitev vašega EPMV.

Po besedah ​​pa se zdi, da so se ameriške spletne oglaševalske stopnje leta 2020 med Covidom znižale v primerjavi s preteklim letom 2019. To pomeni tudi, da so stopnje oglaševanja nekaterih evropskih držav višje od ZDA med Covidom.

* Ezoic* je pojasnil, da je to posledica padca športnega dogodka v živo med Covidom, čeprav se je e -trgovina v istem obdobju hitro povečala. Ugotovimo lahko, da oglaševalci v živo plačujejo visoke stopnje oglaševanja.

EPMV na obiskovalca

EPMV na obiskovalca bi lahko tudi spremenil in nihal. Če odložite svojo geografsko lego, kot je že omenilo v zgornjem razdelku, lahko številni dejavniki vplivajo na vaš EPMV. Te lahko razdelimo dalje v dve glavni kategoriji:

Dejavniki zunaj nadzora založnika

Dejavniki v nadzoru založnika

Dejavniki zunaj nadzora založnika

1) sezona ali mesec, ki vplivajo na vaš Ezoic epmv grafikon

Oglaševalna industrija ima na splošno najvišji proračun v zadnjem četrtletju leta, od oktobra do decembra in najnižji proračun v prvem četrtletju leta, od januarja do marca. Spletna oglaševalska industrija se ne razlikuje in sledi istemu vzorcu porabe oglasov. To je posledica večje porabe potrošnikov do zadnjega četrtletja leta, kot sta črni petek v novembru in božično nakupovanje v decembru.

Če želite ugotoviti, ali se je vaš EPMV zmanjšal ali povečal, namesto da bi ga primerjali s prejšnjim mesecem, bi ga morali primerjati z istim mesecem preteklega leta.

2) Vrsta naprave obiskovalca impacting your Ezoic EPMV Chart

iPhone je dobro znan po prednostnih nalogah glede zasebnosti podatkov. Možno je, da bodo uporabniki, ki obiščejo vaše spletno mesto na iPhoneu, povzročili nižji EPMV, saj verjetno ne bodo videli prilagojenih oglasov. Prilagojeni oglasi za vsakega obiskovalca povečajo prihodke za založnika, saj je za obiskovalca bolj verjetno, da bo zainteresiran in kliknite na prikazani oglas.

3) Na grafikon Ezoic EPMV vpliva prometni vir obiskovalcev

Ne glede na to, ali vas bodo obiskovalci našli prek Googla ali drugih iskalnikov ali iz družbenih medijev, kot so Facebook, Twitter ali drugi, lahko vpliva na vaš EPMV. Stopnje odskoka iz prometa v družbenih medijih so višje od tistih iz iskalnikov.

Ta razlika sega v namero uporabnikov. Običajno obiskovalci iskalnikov, kot sta Google ali Bing, so našli vaše spletno mesto za reševanje težave ali iskanje potrebnih informacij. Zato bodo ostali dlje in bodo morda imeli višje oglede strani na sejo. V nasprotju s tem so obiskovalci iz družbenih medijev tam, da se zabavajo ali nimajo nobene posebne potrebe po obisku, njihova uporabniška izkušnja v družabnih medijih pa je prekinjena z obiskom vašega spletnega mesta. Tako bo obiskovalec tako prej zapustil vaše spletno mesto.

4) brskalnik, ki ga uporabljajo obiskovalci

Vrsta brskalnika vpliva tudi na vaš EPMV. Brskalnik Safari na platformi iOS zmanjšuje vpliv oglasov, saj lahko uporabniki Safari spremenijo svoje nastavitve, da blokirajo pojavne oglase. Še en manj priljubljen brskalnik, Opera, samodejno blokira oglase.

5) Namera obiskovalca

Kakšen je namen obiskovalca? Ali je treba rešiti težavo ali ugotoviti informacije. Glede na vsebino, ki jo pristanejo, bo to vplivalo na vaš EPMV.

6) Ali gre za vrnitev ali nov obiskovalec

Povratni obiskovalec je bolj verjetno, da klikne dodatno stran in ima višje oglede strani na sejo v primerjavi z novim obiskovalcem.

7) Povezava za obiskovalce (Wi-Fi proti mobilni podatki)

Obiskovalec na povezavi WiFi najverjetneje ostane daljši ali ima višje poglede na strani kot tisti na mobilnih podatkih.

8) Čas dneva (med uradnimi urami ali pozneje zvečer)

Odvisno od niše na vašem spletnem mestu bo čas dneva, ko bo obiskovalec prispel na vaše spletno mesto, vplival tudi na vaš EPMV.

Dejavniki v nadzoru založnika

9) Vrsta vsebinske in vsebinske niše (novice v primerjavi z informacijami o informacijah)

* Ezoic* je ugotovil, da nekatere vrste vsebine delujejo boljše v smislu EPMV. Informacijske vsebine (članki o tem, da) delujejo bolje kot novice.

Na podlagi študije primera *Ezoic *o dveh podobnih, rastočih spletnih mestih v isti niši, ki imata podobno domensko avtoriteto in spletni promet, eno spletno mesto deluje veliko bolje kot drugo spletno mesto, ki temelji na njihovem EPMV. Čeprav je njihov promet za obiskovalce podoben, eno spletno mesto deluje na veliko višji EPMV kot drugo. Kaj je torej razlog za to?

* Ezoic* je odkril, da za spletno mesto z višjim uspešnim EPMV-jem njihov promet v glavnem gre za informativne teme kakovosti, medtem ko ima drugo spletno mesto v glavnem promet, ki gre v razdelek z novicami.

Če želite izboljšati EPMV drugega spletnega mesta, Ezoic predlaga, da drugo spletno mesto doda več informativnih vsebin, da bi v njihovi informativni razdelki pridobili več prometa.

10) Postavitev oglasov, formati oglasov. gostota oglasov in velikost oglasa

Namestitev oglasov je tam, kjer postavite oglase: na glavo, pod naslovom, na strani, stranski vrstici ali nad nogo. Glavna območja so zgornja glava in pod naslovom, ki je znan kot nadčkovna razdelek. To je zato, ker se vsi obiskovalci ne bodo brali ali pomaknili na dno strani in si ogledali vse oglase.

Oblike oglasov vplivajo tudi na vaš Ezoic epmv grafikon: prikazovalni oglasi, domači oglasi, lepljivi oglasi stranske vrstice, sidrne oglase, vgrajene oglase in vinjete oglase. Založniku najbolje svetujemo, da preizkusi različne oblike oglasov in namestitve oglasov, da bi našel najbolj optimalne rezultate.

Gostota oglasov se nanaša na to, koliko oglasov na stran. Tako kot smo že pojasnili, bo preveč oglasov na stran zmanjšalo uporabniško izkušnjo in uporabniku povzročilo, da se zgodaj odbije (pusti spletno mesto). To je še ena nastavitev, ki jo mora založnik preizkusiti.

Velikost oglasov se nanaša na velikost oglasov. Medtem ko je večina oglasov odziva na mobilnem telefonu, oglasi vplivajo tudi na vaš Ezoic epmv grafikon.

11) Zapletenost vašega obiskovalca

Metrika angažiranja obiskovalcev je običajno prikazana na podlagi ogledov strani na sejo, čas, porabljen na spletnem mestu na sejo. Preprosto je reči, da če obiskovalci pred odhodom ostanejo na vašem spletnem mestu le nekaj sekund, potem ima spletno mesto nizko. Daljši čas na sejo pomeni, da bodo na vašem spletnem mestu videli več oglasov.

Kot založnik nimate neposrednega nadzora nad angažmajem obiskovalcev. Vendar pa lahko z uporabo Ezoic podatkovne analitične platforme določite, katere strani vsebine imajo večji angažiranost obiskovalcev. Z analizo, kateri dejavniki prispevajo k določenim strani, ki imajo večjo sodelovanje, lahko nato podvojite postopek, da ustvarite še eno zelo privlačno stran z vsebino.

Ali so vaše navigacijske povezave jasne? Ali lahko obiskovalci iščejo dodatne članke, ki jih lahko preberete na podlagi vašega menija glave? Ali obstajajo modre povezave, ki jih lahko vidijo obiskovalci? Čeprav se to morda zdi zdrav razum, nekatera spletna mesta uporabljajo teme, ki nimajo modrih povezav ali menijev glave, zaradi česar je manj verjetno, da bodo obiskovalci obiskali drugo stran.

Zaključek

Razumevanje vašega Ezoic epmv grafikona bolje vam bo pomagalo kot založnik spletnega mesta, da optimizirate svoje oglase za prihodke.

Pogosto Zastavljena Vprašanja

Kakšne so prednosti uporabe metrike Ezoic epmv?
Glavna prednost lastnikov spletnih mest je možnost optimizacije vašega spletnega mesta za ustvarjanje dodatnih prihodkov od oglaševanja in privabljanje dobrega občinstva za promet.
Kako stabilen je EPMV na metriko obiskovalca?
Metrika EPMV na obiskovalca ni stabilna in se lahko spremeni in niha. Poleg svoje geografske lege lahko številni dejavniki vplivajo na vaš EPMV in jih je treba analizirati.
Kaj je EPMV?
EPMV pomeni dobiček na tisoč obiskovalcev. Preprosto povedano, EPMV prikazuje, koliko prihodkov od oglasov zaslužite na tisoč obiskovalcev celotnega spletnega mesta. To ni meritev določene strani ali oglaševalske enote.
Kaj se lahko založniki naučijo iz grafikona Ezoic epmv in kako ga lahko uporabimo za optimizacijo prihodkov spletnega mesta?
Grafikon Ezoic EPMV ponuja vpogled v to, kako različni dejavniki (kot so spremembe vsebine, prometni viri, oblikovanje strani) vplivajo na zaslužek. Založniki lahko s tem grafikonom prepoznajo vzorce, preizkušajo različne strategije in sprejemajo informirane odločitve za optimizacijo vsebine in oglasov za največji prihodek.




Komentarji (0)

Pustite komentar