Kelkoo Affiliate Program Review: Pronađite oglašivače s najvišim CPC -om!

Kelkoo je osnovan 1999. godine u Francuskoj, a od tada se razvio u globalnu platformu za internetsku marketingu koja povezuje tisuće potrošača, trgovaca i izdavača. Kelkoo Group pruža sofisticiranu pridruženu mrežu koja izdavačima omogućuje ostvarivanje značajnih prihoda unovčavanjem njihove gledanosti. Tvrtka stvara promet za tisuće trgovaca i upravlja preko 275 milijuna mjesečnih ugovora u 39 različitih zemalja s velikim uspjehom.

Oglašivač će koristiti vezu do programa za promociju proizvoda ili usluge. Dostupna je izdavaču tako da ga mogu iskoristiti na svojoj web stranici, privlačeći ga pažnjom svoje publike i stvarajući prihod za sebe. Svrha ovih veza u e-trgovini je usmjeriti klijente u kupovinu putem interneta na određenu stranicu proizvoda unutar internetske trgovine. Ovaj trošak, sadržan u URL -u, oglašivač plaća izdavaču u zamjenu za praćenje učinkovitosti oglasa.

Prikazujući visoko ciljane reklame na web lokacijama Kelkoo i širom mreže vrhunskih izdavača, Kelkoo pomaže tisućama trgovina u 19 zemalja da dobiju nove kupce i povećaju internetsku prodaju. Mreža visokokvalitetnih izdavača koristi se za pružanje ovih visoko ciljanih oglasa kupcima. Oglasi se plaćaju samo kad netko klikne na oglas i završi na stranici s detaljima proizvoda u vašoj trgovini ili, drugim riječima, kada netko posjeti vašu trgovinu.

Njihova partnerska nadzorna ploča omogućuje pretraživanje oglašivača i trgovina od strane CPC -a, prikazanih u različitim kategorijama: prosječna radna površina CPC, prosječni mobilni CPC i prosječni CPC po kategoriji proizvoda u katalogu proizvoda oglašivača.

Unovčavanje sadržaja

Sredstvo zarade od materijala kako biste od njega mogli imati koristi, dok ga korisnici konzumiraju nazivaju se unovčenjem sadržaja. Korisnici vam mogu platiti izravno ili to učiniti putem treće strane koja prodaje proizvode pomoću vašeg sadržaja. Pristup je ograničen isključivo na pretplatnike, a internetski tečajevi su trenutno najčešći i uspješniji načini da klijenti izravno plaćaju. Affiliate marketing, plasman proizvoda i reklame za plaćanje po kliku najčešći su oblici unovčavanja putem trećih strana koji se mogu koristiti.

Položaj proizvoda za unovčavanje sadržaja

Na brojne načine, postavljanje proizvoda je relikvija prošlosti u marketingu. Sadržaj je sličan filmskom sponzorstvu u tome što prikazujete proizvode sponzora u svom radu u zamjenu za ravnu naknadu. Jedna od prednosti plasmana proizvoda je ta što se nadoknađujete na temelju projekata. Kada prenesete golf video na youtube sa stotinama ili tisućama pregleda , pomogli ste sponzoru da stekne reputaciju i prihod.

Da biste započeli unovčavanje i zarađivanje novca s vašim sadržajem , plasman proizvoda je jednostavan način za početak. Pratite svoje financije je također jednostavno jer ste plaćeni u jednom paušalnom iznosu. Čak i ako je plasman uspješan, možda nećete generirati toliko novca kao i s partnerskim marketinškim planom, čak i ako je plasman uspješan.

Jednom kada vaš brend sadržaja postigne određenu razinu popularnosti, osiguranje sponzora za vaše projekte može biti teško. Potencijalni sponzori hladno-e-e-pošte i sastavljanje portfelja marki norma su za manje organizacije. Manja poduzeća često su prisiljena na potencijalne sponzore hladno-e-pošte i stvaraju portfelj marki, a ne da se oslanjaju na utjecajne utjecaje.

Aplikacija sučelja

API označava sučelje programiranja aplikacija. To je dio softvera koji omogućuje komunikaciju dva različita programa. Koristite API bilo da koristite Facebook aplikaciju, pošaljete trenutnu poruku ili potražite vrijeme na svom telefonu.

Kako izgleda API?

Aplikacija otvara internetsku vezu i šalje informacije na webu kada ga korisnik pokreće na prijenosnom uređaju. Nakon toga, poslužitelj će preuzeti ove podatke, izvesti sve potrebne analize i procese i na kraju vratiti rezultate na vaš telefon. Aplikacija analizira podatke i prikazuje podatke u lako čitljivom formatu. Sučelje programiranja aplikacija izgleda ovako; Sve se to može učiniti pomoću API -ja.

API -ji također nude sigurnost.

Oba API -ja koriste protokol SIGURNOG SLOBENJA (SSL), osiguravajući povjerljivost podataka tijekom postupka prijenosa. Ipak, dvije se metode razlikuju u nekoliko važnih aspekata. Slijedom toga, sigurnost API -ja SOAP -a, za razliku od REST API -ja, ovisi o određenom formatu i semantici koji se koristi.

Što radimo s API -jem?

Sučelje programiranja aplikacija je ono što je API skraćeno kao. Sučelje programiranja aplikacija (API) dio je softvera koji omogućava drugim dijelovima softvera da komuniciraju jedni s drugima. Sučelje programiranja aplikacija (API) koristi se kad god korisnik komunicira s mobilnom aplikacijom poput Facebooka, trenutnih poruka ili provjere vremena na njihovom uređaju.

Što su API i njegovi tipovi?

Acronim API odnosi se na sučelje programiranja aplikacija u svojoj najopćenitijoj definiciji. Sučelje programiranja aplikacija (API) je softver koji omogućuje jednostavno dijeljenje podataka dva ili više programa. Prilikom razvoja strategije za posao, API može biti koristan alat. Postoji pet različitih vrsta sučelja za programiranje aplikacija:

• Otvoreni API
  • Partner API
  • Unutarnji API
  • API na visokoj razini
  • API niže razine

CPC

Što je točno CPC i kako djeluje? CPC (trošak po kliku) metodologija se koristi u digitalnom oglašavanju. CPC model zahtijeva od oglašivača da izvrše plaćanje izdavačima za svaku pojavu svog oglasa koji se pojavljuje u popisu izdavača.

Načini da CPC poboljša

• Poboljšajte ocjenu kvalitete
  • Učinkovito koristite negativne ključne riječi
  • Pronađite i ponudite na riječima s dugim repom
  • Testirati različite prosječne pozicije oglasa
  • Koristite geo-ciljanje
  • Koristite zakazivanje oglasa
  • Upotrijebite različite ključne riječi kako biste odgovarali tipovima
  • Koristite podešavanja uređaja

Uzroci visokog CPC -a

Vaš trošak po kliku (CPC) izravno je povezan s brojem konkurenata protiv kojih licitirate i iznosu koji su spremni pružiti. To je zato što se troškovi oglašavanja uspostavljaju na aukcijama. Zbog toga je povećanje konkurencije platforme najvjerojatniji uzrok značajno povećanja troškova po kliku (CPC).

Kao izdavač, što je CPC veći, to će biti vrijedniji promet koji šaljete svojim CPC partnerima.

★★★★⋆ Kelkoo Affiliate program THEI KELKOO Affiliate nadzorna ploča omogućuje pretraživanje oglašivača i trgovina od strane CPC -a, prikazanih u različitim kategorijama: prosječna radna površina CPC, prosječni mobilni CPC i prosječni CPC po kategoriji proizvoda u katalogu proizvoda oglašivača.

Često Postavljana Pitanja

Što znače pridruženi programi CPA?
Affiliate programi CPC koriste se u digitalnom oglašavanju. CPC model zahtijeva od oglašivača da plaćaju izdavače za svaku pojavu svog oglasa koji se pojavljuje u inventaru izdavača.