* Ezoic* EPMV Graf - Naučte sa, ako optimalizovať príjmy svojich stránok

* Ezoic* EPMV Graf - Naučte sa, ako optimalizovať príjmy svojich stránok


Ako online vydavateľ, ktorý má prihlásený s *Ezoic *, aby ste speňažovali svoj web, pravdepodobne sa pýtate na výkon svojej stránky. Na základe grafu Ezoic EPMV pre váš web, zaujíma vás, ako môžete optimalizovať príjmy z reklamy ďalej. Tento článok vám pomôže ďalej vysvetliť Ezoic EPMV graf a ako môžete ďalej optimalizovať svoje stránky pre maximálne príjmy z reklamy.

Čo je EPMV

EPMV znamená zárobky na tisíc návštevníkov. Zjednodušene povedané, EPMV ukazuje, koľko príjmov z reklamy zarobíte za tisíc návštevníkov na celej vašej webovej stránke. Nejde o meranie konkrétnej stránky alebo reklamnej jednotky.

Prečo sadzby CPC a CPM nestačia pre vydavateľov

Ako vydavateľ ste pravdepodobne počuli o CPC a CPM, ktoré sú reklamnými cenovými jednotkami, ktoré inzerenti platia reklamnú sieť a následne vám platia. CPC stojí za cenu za kliknutie a CPM znamená cenu za tisíc dojmov pre reklamy zobrazené na vašom webe. Avšak ako vydavateľ len poznanie miery reklám nestačí, pretože metriky sú pre inzerenta užitočnejšie ako vydavateľ.

Na jednej stránke vašej webovej stránky máte pravdepodobne viac ako jednu reklamu. Pravdepodobnejšie sú to tri alebo viac reklám zobrazených na stránke. Napríklad pre všetkých tisíc návštevníkov, ktorí navštívia túto stránku, by si pozreli tri reklamy.

Ako vypočítať Ezoic epmv

Ak má jedna reklama v hodnote 0,05 USD CPM, za 3 reklamy na stránke by to predstavovalo 0,15 USD ECPM (efektívne CPM) pre 3 reklamy na stránku na stránku na tisíc návštevníkov.

Stačilo by to povedať pre 10 000 návštevníkov, príjmy pre vydavateľa by potom boli 10 000 x 0,15 $ = 1 500 dolárov?

Toto nie je úplný obrázok pre vydavateľa na výpočet príjmov z webových stránok. Je to preto, že návštevníci si môžu prezrieť viac ako jednu stránku. Niektorí návštevníci môžu navštíviť 2 alebo 3 strany na jednej relácii.

Ak teda 50% z 10 000 návštevníkov navštívi 3 strany na reláciu, zárobky by bolo 5 000 návštevníkov x 3 strany x 0,15 USD = 2 250 dolárov

Pridajte to k zvyšným 50% návštevníkov, ktorí by navštívili iba jednu stránku na reláciu, čo by bolo 5 000 návštevníkov x 1 Page x 0,15 $ = 750 dolárov.

Celkový výnos reklamy by teda bol 2,250 USD+750 $ = 3 000 dolárov Celkový výnos reklamy. Celkový výnos reklamy vo výške 3 000 dolárov je teraz rozdelený 1 000 návštevníkmi, vďaka čomu EPMV predstavuje 3 doláre za tisíc návštev. To efektívne znamená, že zarobíte 3 dolárov za tisíc návštevníkov.

Kontrastu o použití iba ECPM, ktorý by bol iba 0,15 USD ECPM.

Preto použitie metódy EPMV znamená, že príjmy z AD sa lepšie odrážajú ako iba pomocou metódy CPM.

Výhody EPMV

Výhody sú lepšie používateľské skúsenosti a vyššie zobrazenia stránok celkovo. Dovoľte mi vysvetliť ďalej.

Ako vydavateľ, ak ste použili iba metric ECPM, chceli by ste zvýšiť svoju rýchlosť ECPM . Ako to môžeš robiť? Uvedením ďalších reklám na stránku. Je dobre známe, že reklamy na webovej stránke môžu ovplyvniť používateľskú skúsenosť. Jednoducho povedané, znížilo by to ich potešenie z návštevy vašich webových stránok. Častejšie opustia vaše webové stránky hneď po návšteve jednej stránky.

Na rozdiel od toho, ak zakladáte svoje rozhodnutie na EPMV, chceli by ste, aby vaši návštevníci navštívili toľko strán na relácii. Za týmto účelom by ste chceli vylepšiť užívateľskú skúsenosť, čo okrem iného znamená, že nechcete mať príliš veľa reklám na stránku. Namiesto toho by ste povzbudili svojich návštevníkov, aby klikli na interné odkazy vašej stránky.

Keď návštevníci navštívia mnoho stránok na relácii, znížilo by to vašu mieru odchodov, ktorá sa vypočíta v službe Google Analytics. Nižšia miera odchodov (67%alebo menej) je dobrá pre SEO , pretože je dobrým indikátorom pre spoločnosť Google hodnotenie vašej stránky vyššiu, pretože spoločnosť Google uviedla používateľskú skúsenosť ako jednu z komponentov ich hodnotenia stránok.

Takže teraz rozumiete EPMV a prečo na tom záleží, prejdeme k téme Ezoic EPMV grafu.

Čo je Ezoic epmv graf

* Ezoic* je veľmi transparentný vo svojom cenách pre vydavateľov so svojím* ezoic* epmv grafom. Dokonca aj Google AdSense nemá rovnakú transparentnosť. * Ezoic* publikuje online index príjmov z reklamy, ktorý ukazuje historický graf denných sadzieb reklám, ktorý sa datuje do roku 2017. Americká tabuľka je široko dostupná pre všetkých návštevníkov, zatiaľ čo musíte sa prihlásiť, aby ste sa prihlásili, aby ste boli* ezoic* Grafy pre iné krajiny.

*Ezoic *EPMV Graf je postavený a vlastníctvom *Ezoic *, pretože *Ezoic *je technologická platforma, ktorá je publikovaným partnerom certifikátu Google. Účelom grafu je umožniť vydavateľom online optimalizovať svoje webové stránky, aby získali ďalšie príjmy z reklamy. Avšak Ezoic v súčasnosti má vo svojom indexe iba tieto krajiny: Spojené štáty, Spojené kráľovstvo, Francúzsko, Nemecko a India.

EPMV na miesto

Nie všetci návštevníci webových stránok sú rovnaké. Poloha vašej webovej stránky na webových stránkach záleží. Návštevníci z krajín úrovne 1 majú často vyššiu EPMC a ECPM, ktoré je možné vidieť z grafu Ezoic EPMV. Je to preto, že čím viac inzerenti platia, tým viac vydavatelia dostávajú príjmy z reklamy. Inzerenti v krajinách s vyšším príjmom platia viac ako v krajinách s nízkymi príjmami a inzerenti v krajinách s vyšším príjmom by chceli inzerovať hlavne svojim krajinám. Návštevníci z príslušných krajín s vysokými príjmami teda uvidia svoje reklamy, ktoré sú relevantnejšie pre návštevníkov aj inzerentov.

Dokonca aj v týchto krajinách úrovne 1 majú niektoré krajiny vyššie sadzby. USA majú zvyčajne vyššie sadzby reklamy ako Spojené kráľovstvo a ďalšie európske krajiny. Takže vedieť, odkiaľ vaši návštevníci pochádzajú, je dôležitými informáciami na určenie vášho EPMV.

Zdá sa však, že miera reklamy v USA online reklamy v roku 2020 počas CovID klesla v porovnaní s predchádzajúcim rokom 2019. To tiež znamená, že miera reklamy niektorých európskych krajín je počas Covid vyššie ako USA.

* Ezoic* vysvetlil, že je to kvôli poklesu živej športovej udalosti počas Covid, aj keď elektronický obchod v rovnakom období rýchlo stúpol. Dá sa dospieť k záveru, že inzerenti živých športových udalostí platia vysoké sadzby reklamy.

EPMV na návštevníka

EPMV na návštevníka sa tiež môže zmeniť a kolísať. Z hľadiska ich geografickej polohy, ako už bolo uvedené vo vyššie uvedenej časti, môže mať vplyv na vaše EPMV množstvo faktorov. Tieto sa dajú rozdeliť ďalej do dvoch hlavných kategórií:

Faktory mimo kontroly vydavateľa

Faktory v rámci kontroly vydavateľa

Faktory mimo kontroly vydavateľa

1) sezóna alebo mesiac ovplyvňujúci váš Ezoic EPMV graf

Reklamný priemysel má všeobecne najvyšší rozpočet v poslednom štvrťroku roka, od októbra do decembra a najnižší rozpočet v prvom štvrťroku roka, od januára do marca. Online reklamný priemysel sa nijako nelíši a sleduje rovnaký vzor výdavkov reklamy. Je to kvôli vyšším spotrebiteľským výdavkom na posledný štvrťrok roka, ako napríklad Čierny piatok v novembri a vianočné nákupy v decembri.

Aby ste určili, či sa váš EPMV znížil alebo sa zvýšil, namiesto toho, aby ste ho porovnali s predchádzajúcim mesiacom, musíte ho porovnať s rovnakým mesiacom predchádzajúceho roka.

2) Typ zariadenia návštevníka impacting your Ezoic EPMV Chart

iPhone je známy svojou prioritou v oblasti súkromia údajov. Je teda možné, že používatelia, ktorí navštívia váš web na iPhone, spôsobia, že máte nižšiu EPMV, pretože je nepravdepodobné, že by videli personalizované reklamy. Personalizované reklamy pre každého návštevníka zvyšujú príjmy pre vydavateľa, pretože návštevník bude mať pravdepodobnejšie záujem a kliknúť na zobrazenú reklamu.

3) Ezoic EPMV je ovplyvnený zdrojom dopravy návštevníkov

Či už vás vaši návštevníci našli prostredníctvom spoločnosti Google alebo iných vyhľadávacích nástrojov alebo zo sociálnych médií, ako napríklad Facebook, Twitter alebo ostatní, môže ovplyvniť vaše EPMV. Miera odchodov z prenosu sociálnych médií je vyššia ako miera z vyhľadávacích nástrojov.

Tento rozdiel sa vracia k zámeru používateľov. Návštevníci z vyhľadávacích nástrojov, ako napríklad Google alebo Bing, zvyčajne našli váš web na vyriešenie problému alebo nájsť informácie, ktoré potrebujú. Preto zostanú dlhšie a môžu mať vyššie zobrazenia stránok na reláciu. Naopak, návštevníci zo sociálnych médií majú byť pobavení alebo nemajú žiadnu osobitnú potrebu ich návštevy a ich skúsenosti používateľov v sociálnych médiách sú prerušené návštevou vašich stránok. Návštevník tak opustí vaše webové stránky skôr.

4) prehliadač používaný návštevníkmi

Typ prehliadača má tiež vplyv na váš EPMV. Prehliadač Safari na platforme iOS znižuje vplyv reklám, pretože používatelia Safari môžu zmeniť svoje nastavenia tak, aby blokovali kontextové reklamy. Ďalší menej populárny prehliadač, Opera, automaticky blokuje reklamy.

5) Zámer návštevníka

Aký je účel návštevníka? Je to vyriešiť problém alebo nájsť informácie. V závislosti od obsahu, na ktorý pristávajú, to ovplyvní vaše EPMV.

6) Či už ide o návrat alebo nový návštevník

Vracajúci sa návštevník s väčšou pravdepodobnosťou klikne na ďalšiu stránku a má vyššie zobrazenia stránky na reláciu v porovnaní s novým návštevníkom.

7) Pripojenie návštevníkov (mobilné údaje Wi-Fi vs)

Návštevník pripojenia WiFi s najväčšou pravdepodobnosťou zostane dlhšie alebo bude mať vyššie zobrazenia stránky ako na mobilných údajoch.

8) Čas dňa návštevy (počas úradných hodín alebo neskôr večer)

V závislosti od výklenku vašej webovej stránky bude mať čas, ktorý príde návštevník na váš web, ovplyvní aj váš EPMV.

Faktory v rámci kontroly vydavateľa

9) Typ výklenku obsahu a obsahu (správy v porovnaní s informáciami)

* Ezoic* zistil, že určité typy obsahu fungujú lepšie z hľadiska EPMV. Informačný obsah (návody na články) funguje lepšie ako obsah spravodajstva.

Na základe prípadovej štúdie spoločnosti *Ezoic *s dvoma podobnými, rastúcimi webovými stránkami v rovnakom výklenku, ktoré majú podobnú doménovú autoritu a webový prenos, jedna webová stránka funguje oveľa lepšie ako druhá webová stránka na základe ich EPMV. Aj keď je ich návštevnosť návštevníkov podobná, jedna webová stránka funguje na oveľa vyššej EPMV ako druhá. Aký je teda dôvod?

* Ezoic* zistil, že pre webovú stránku s vyšším výkonom EPMV sa ich prevádzka týka hlavne informačných tém o tom, ako na to, zatiaľ čo druhá webová stránka má hlavne prevádzku, ktorá sa týka správy správ.

Ak chcete vylepšiť EPMV druhej webovej stránky, Ezoic navrhuje, že druhá webová stránka pridáva viac informačného obsahu, aby získala väčšiu návštevnosť svojej informačnej sekcie.

10) Umiestnenie reklamy, formáty AD. hustota reklamy a veľkosť reklamy

Umiestnenie reklamy je miesto, kde umiestnite reklamy: do hlavičky, pod názvom, na stránke, bočnom paneli alebo nad pätou. Hlavné oblasti sú vyššie uvedené hlavičky a pod názvom, ktorý je známy ako nadčasová časť. Je to preto, že nie všetci návštevníci budú čítať alebo posúvať do spodnej časti stránky a zobraziť všetky reklamy.

Formáty reklamy tiež ovplyvňujú váš Ezoic EPMV Graf: zobrazovacie reklamy, natívne reklamy, reklamy na lepivé bočné panely, kotvové reklamy, inline reklamy a reklamy viněta. Vydavateľovi sa najlepšie odporúča otestovať rôzne formáty AD a umiestnenia reklamy, aby našli najoptimálnejšie výsledky.

Hustota reklamy sa vzťahuje na to, koľko reklám na stránku. Rovnako ako sme vysvetlili skôr, príliš veľa reklám na stránku zníži používateľskú skúsenosť a spôsobí, že sa používateľ odrazí (opustí webovú stránku) na začiatku. Toto je ďalšie nastavenie, ktoré by mal vydavateľ vyskúšať.

Veľkosť reklamy sa vzťahuje na veľkosť reklám. Zatiaľ čo väčšina reklám reaguje na mobil, reklamy ovplyvňujú aj váš Ezoic EPMV graf.

11) Zapojenie vašich návštevníkov

Metrika zapojenia návštevníkov sa zvyčajne zobrazuje na základe zobrazení stránky na reláciu a čas strávený na webovej stránke na reláciu. Je jednoduché povedať, že ak návštevníci zostanú na vašich stránkach pred odchodom len pár sekúnd, potom má webová stránka nízku angažovanosť. Dlhší čas na reláciu znamená, že na vašom webe uvidia viac reklám.

Ako vydavateľ nemáte priamu kontrolu nad zapojením návštevníkov. Použitím Ezoic Analytics Analytics Platform môžete určiť, ktoré stránky obsahu majú vyššiu angažovanosť návštevníkov. Analýzou, ktoré faktory prispievajú k konkrétnym stránkam, ktoré majú vyššiu angažovanosť, môžete potom duplikovať proces na vytvorenie ďalšej veľmi pútavej obsahovej stránky.

Sú vaše navigačné odkazy jasné? Môžu návštevníci hľadať ďalšie články, ktoré si môžete prečítať na základe menu hlavičky? Existujú modré odkazy, ktoré vidia návštevníci? Aj keď sa to môže zdať zdravý rozum, niektoré webové stránky používajú témy, ktoré nemajú modré odkazy alebo ponuky hlavičiek, čo je menej pravdepodobné, že návštevníci navštívia inú stránku.

Záver

Pochopenie vášho Ezoic EPMV Graf lepšie vám pomôže ako vydavateľ webových stránok optimalizovať vaše reklamy na príjmy.

Často Kladené Otázky

Aké sú výhody používania metriky Ezoic EPMV?
Hlavnou výhodou pre vlastníkov stránok je schopnosť optimalizovať vaše stránky s cieľom generovať ďalšie príjmy z reklamy a prilákať dobré publikum pre premávku.
Aká stabilná je metrika EPMV na návštevníkov?
Metrika EPMV na návštevníka nie je stabilná a môže sa meniť a kolísať. Okrem ich geografickej polohy môže mať vplyv na vaše EPMV aj množstvo faktorov a je potrebné ich analyzovať.
Čo je EPMV?
EPMV znamená zisk na tisíc návštevníkov. Jednoducho povedané, EPMV ukazuje, koľko príjmov z reklamy zarobíte za tisíc návštevníkov na celom vašom webe. Toto nie je meranie konkrétnej stránky alebo reklamnej jednotky.
Čo sa môžu vydavatelia dozvedieť z grafu Ezoic EPMV a ako sa dá použiť na optimalizáciu výnosov stránok?
Graf Ezoic EPMV poskytuje informácie o tom, ako rôzne zárobky ovplyvňujú rôzne faktory (ako zmeny obsahu, zdroje prenosu, dizajn stránok). Vydavatelia môžu použiť tento graf na identifikáciu vzorov, testovanie rôznych stratégií a prijímanie informovaných rozhodnutí na optimalizáciu obsahu a reklám pre maximálne príjmy.




Komentáre (0)

Zanechať komentár