* Grafiku Ezoic* EPMV - Mësoni se si të optimizoni të ardhurat e faqes tuaj

* Grafiku Ezoic* EPMV - Mësoni se si të optimizoni të ardhurat e faqes tuaj

Si një botues në internet i cili ka%të regjistruar me *ezoic *%% për të fituar para në faqen tuaj të internetit, me siguri po pyesni për performancën e faqes tuaj. Bazuar në tabelën Ezoic EPMV për faqen tuaj të internetit, po pyesni se si mund të zgjedhni më tej të ardhurat e reklamës tuaj. Epo, ky artikull do t'ju ndihmojë të shpjegoni më tej në lidhje me tabelën Ezoic EPMV dhe si mund të optimizoni më tej faqen tuaj për të ardhura maksimale të reklamave.

Çfarë është EPMV

EPMV qëndron për të ardhura për një mijë vizitorë. Për ta thënë thjesht, EPMV tregon se sa të ardhura nga reklamat fitoni për mijëra vizitorë në të gjithë faqen tuaj të internetit. Nuk është një matje e një faqe të veçantë ose njësi reklamash.

Pse normat e CPC dhe CPM nuk janë të mjaftueshme për botuesit

Si botues, ju ndoshta do të keni dëgjuar për CPC dhe CPM, të cilat janë njësi të çmimeve të reklamave, që reklamuesit paguajnë rrjetin e reklamave, dhe nga ana tjetër, ata ju paguajnë. CPC qëndron për kosto për klikim dhe CPM qëndron për kosto për mijëra përshtypje për reklamat e paraqitura në faqen tuaj të internetit. Sidoqoftë, si botues, thjesht njohja e niveleve të reklamave nuk janë të mjaftueshme, pasi metrics janë më të dobishme për reklamuesin sesa botuesi.

Në një faqe të vetme të faqes suaj të internetit, ju ndoshta keni treguar më shumë se një reklamë. Ka më shumë të ngjarë që janë tre ose më shumë reklama të paraqitura për faqe. Kështu, për shembull, për çdo një mijë vizitorë që vizitojnë atë faqe, ata do të kishin parë tre reklama.

Si të llogaritet Ezoic epmv

Nëse një reklamë e vetme ka vlerë 0,05 dollarë CPM, për 3 reklama në një faqe, kjo do të arrijë në $ 0,15 ECPM (CPMS efektive) për 3 reklamat e paraqitura për faqe për mijë vizitorë.

A do të ishte e mjaftueshme për të thënë për 10,000 vizitorë, të ardhurat për botuesin do të ishin 10,000 x 0,15 $ = 1.500 $?

Kjo nuk është fotografia e plotë për botuesin për të llogaritur të ardhurat e tyre në internet. Kjo për shkak se vizitorët mund të shohin më shumë se një faqe të vetme. Disa vizitorë mund të vizitojnë 2 ose 3 faqe në një seancë të vetme.

Pra, nëse 50% e 10,000 vizitorëve vizitojnë 3 faqe në seancë, të ardhurat do të ishin 5,000 vizitorë x 3 faqe x 0,15 $ = 2,250 $

Shtoni atë në 50% të mbetur të vizitorëve që do të vizitonin vetëm një faqe të vetme për seancë, e cila do të ishte 5,000 vizitorë x 1 faqe x 0,15 $ = 750 $.

Pra, të ardhurat totale të reklamave do të ishin 2.250 $+750 $ = 3,000 $ të ardhura totale të reklamave. Të ardhurat totale të reklamave prej 3,000 dollarë tani janë të ndara me 1.000 vizitorë, gjë që e bën EPMV të jetë 3 dollarë për një mijë vizita. Kjo do të thotë në mënyrë efektive të fitoni 3 dollarë për mijë vizitorë.

Kontrastoni se për të përdorur vetëm ECPM e cila do të ishte vetëm 0,15 $ ECPM.

Prandaj, Përdorimi i metodës EPMV do të thotë që të ardhurat nga reklama reflektohen më mirë sesa thjesht përdorimi i metodës CPM.

Përfitimet e EPMV

Përfitimet janë përvoja më e mirë e përdoruesit dhe shikimet më të larta të faqeve në përgjithësi. Më lejoni të shpjegoj më tej.

Si botues, nëse do të kishit përdorur vetëm metrikë ECPM, atëherë do të dëshironit të rritja Norma juaj ECPM . Si mund ta bësh atë? Duke vendosur më shumë reklama për faqe. Dihet se reklamat në një faqe në internet mund të ndikojnë në përvojën e përdoruesit. E thënë thjesht, kjo do të zvogëlonte kënaqësinë e tyre për të vizituar faqen tuaj të internetit. Më shpesh, ata do të largohen nga faqja juaj e internetit vetëm pasi të vizitoni një faqe të vetme.

Në të kundërt, nëse e bazoni vendimin tuaj në EPMV, atëherë dëshironi që vizitorët tuaj të vizitojnë sa më shumë faqe në seancë. Për ta bërë këtë, ju do të dëshironi të përmirësoni përvojën e përdoruesit, që ndër të tjera, do të thotë që ju nuk dëshironi të keni shumë reklama për faqe. Në vend të kësaj, ju do t'i inkurajoni vizitorët tuaj të klikojnë në lidhjet e brendshme të faqes tuaj.

Kur vizitorët vizitojnë shumë faqe në seancë, kjo do të zvogëlojë shkallën tuaj të fryrjes e cila llogaritet në Google Analytics. Një normë më e ulët e fryrjes (67%ose më pak) është e mirë për SEO pasi është një tregues i mirë që Google të rendisë faqen tuaj më të lartë, pasi Google ka renditur përvojën e përdoruesit si një nga përbërësit e renditjes së faqeve të tyre.

Pra, tani ju e kuptoni EPMV dhe pse ka rëndësi, le të kalojmë në temën e tabelës Ezoic EPMV.

Çfarë është tabela Ezoic ePMV

* Ezoic* është shumë transparent në çmimet e tij për botuesit me tabelën e tij* ezoic* EPMV. Edhe Google AdSense nuk ka të njëjtën transparencë. * Ezoic* boton Indeksin e të Ardhurave të AD -së në internet, i cili tregon një grafik historik të normave ditore të reklamave, që daton që nga viti 2017. Grafiku amerikan është gjerësisht i disponueshëm për të gjithë vizitorët, ndërsa ju duhet të regjistroheni për të qenë një përdorues* ezoic* për të parë Grafikët për vendet e tjera.

Grafiku *ezoic *EPMV është ndërtuar dhe në pronësi të *Ezoic *, pasi *ezoic *është një platformë teknologjike që është partneri botues i certifikuar në Google. Qëllimi i grafikut është të lejojë botuesit në internet të zgjedhin faqet e internetit të tyre për të fituar të ardhura shtesë për reklamim. Sidoqoftë, Ezoic aktualisht ka vetëm vendet e mëposhtme në indeksin e tyre: Shtetet e Bashkuara, Mbretëria e Bashkuar, Franca, Gjermania dhe India.

EPMV për vendndodhje

Jo të gjithë vizitorët në internet janë të barabartë. Vendndodhja e vendit tuaj të audiencës në internet ka rëndësi. Vizitorët nga vendet e nivelit të 1 shpesh kanë EPMC dhe ECPM më të lartë të cilat mund të shihen nga tabela Ezoic EPMV. Kjo për shkak se sa më shumë që reklamuesit paguajnë, aq më shumë botuesit marrin të ardhura nga reklamat. Reklamuesit në vendet me të ardhura më të larta paguajnë më shumë sesa në vendet me të ardhura të ulëta, dhe reklamuesit në vendet me të ardhura më të larta do të dëshironin të reklamonin kryesisht në vendet e tyre. Kështu që vizitorët nga vendet përkatëse me të ardhura të larta do të shohin reklamat e tyre, të cilat janë më të rëndësishme për vizitorët dhe reklamuesit njësoj.

Edhe brenda atyre vendeve të nivelit të 1, disa vende kanë norma më të larta. Në mënyrë tipike, SH.B.A. ka norma më të larta reklamimi sesa Mbretëria e Bashkuar dhe vendet e tjera evropiane. Pra, të dish se nga vijnë vizitorët tuaj është informacion i rëndësishëm për të përcaktuar EPMV tuaj.

Duke thënë se, megjithatë, do të duket se normat e reklamimit në internet të SH.B.A. -së kanë rënë në vitin 2020 gjatë COVID në krahasim me vitin e kaluar 2019. Kjo gjithashtu do të thotë se nivelet e reklamave të disa vendeve evropiane janë më të larta se SH.B.A. gjatë COVID.

* Ezoic* ka shpjeguar se kjo është për shkak të rënies së ngjarjes sportive live gjatë Covid, edhe pse tregtia elektronike është rritur me shpejtësi gjatë së njëjtës periudhë. Mund të konkludohet se reklamuesit e ngjarjeve sportive të gjalla paguajnë norma të larta reklamimi.

EPMV për vizitor

EPMV për vizitor gjithashtu mund të ndryshojë dhe luhatet. Duke lënë mënjanë vendndodhjen e tyre gjeografike, siç u diskutua tashmë në pjesën e mësipërme, faktorë të shumtë mund të ndikojnë në EPMV tuaj. Këto mund të ndahen më tej në dy kategori kryesore:

Faktorët jashtë kontrollit të botuesit

Faktorët brenda kontrollit të botuesit

Faktorët jashtë kontrollit të botuesit

1) Sezoni ose muaji që ndikon në tabelën tuaj Ezoic EPMV

Industria e reklamave, në përgjithësi, ka buxhetin më të lartë gjatë tremujorit të fundit të vitit, nga tetori deri në dhjetor, dhe buxheti më i ulët gjatë tremujorit të parë të vitit, nga janari deri në mars. Industria e reklamave në internet nuk është e ndryshme dhe ndjek të njëjtin model të shpenzimeve të reklamave. Kjo është për shkak të shpenzimeve më të larta të konsumatorit drejt tremujorit të fundit të vitit, siç është Black E Premte në Nëntor dhe blerjet e Krishtlindjeve gjatë dhjetorit.

Pra, për të përcaktuar nëse EPMV juaj është ulur ose rritur, në vend që ta krahasoni atë me muajin e kaluar, do t'ju duhet ta krahasoni atë me të njëjtin muaj të një viti më parë.

2) Lloji i pajisjes së vizitorit impacting your Ezoic EPMV Chart

iPhone është i njohur për përparësinë e tij në privatësinë e të dhënave. Pra, është e mundur që përdoruesit që vizitojnë faqen tuaj të internetit në iPhone do të bëjnë që ju të keni EPMV më të ulët, pasi nuk ka gjasa të shohin reklama të personalizuara. Reklamat e personalizuara për secilin vizitor rrisin të ardhurat për botuesin pasi vizitori ka më shumë të ngjarë të interesohet dhe të klikojë në reklamën e treguar.

3) Grafiku Ezoic EPMV ndikohet nga burimi i trafikut të vizitorëve

Pavarësisht nëse vizitorët tuaj ju gjetën përmes Google, ose motorë të tjerë të kërkimit, ose nga media sociale, të tilla si Facebook, Twitter, ose të tjerët, mund të ndikojnë në EPMV tuaj. Normat e fryrjes nga trafiku i mediave sociale janë më të larta se ato nga motorët e kërkimit.

Ky ndryshim kthehet në qëllimin e përdoruesve. Në mënyrë tipike vizitorët nga motorët e kërkimit, të tilla si Google ose Bing, gjetën faqen tuaj të internetit për të zgjidhur një problem ose për të gjetur informacionin që u duhen. Prandaj, ata do të qëndrojnë më gjatë dhe mund të kenë shikime më të larta të faqeve për seancë. Në të kundërt, vizitorët nga media sociale janë atje për t'u argëtuar ose nuk kanë ndonjë nevojë të veçantë për vizitën e tyre, dhe përvoja e tyre e përdoruesit të mediave sociale ndërpritet me një vizitë në faqen tuaj. Kështu që vizitori kështu do të lërë faqen tuaj të internetit më herët.

4) Shfletuesi i përdorur nga vizitorët

Lloji i shfletuesit gjithashtu ka një ndikim në EPMV tuaj. Shfletuesi Safari, në platformën iOS, zvogëlon ndikimin e reklamave, pasi përdoruesit e Safari mund të ndryshojnë cilësimet e tyre për të bllokuar reklamat që shfaqen. Një tjetër shfletues më pak i popullarizuar, Opera, bllokon automatikisht reklamat.

5) Synimi i vizitorit

Cili është qëllimi i vizitorit? A është për të zgjidhur një problem, ose për të zbuluar informacione. Në varësi të përmbajtjes në të cilën ata zbarkojnë, kjo do të ndikojë në EPMV tuaj.

6) Pavarësisht nëse është një vizitor i kthimit apo i ri

Një vizitor që kthehet ka më shumë të ngjarë të klikojë në një faqe shtesë dhe ka pamje më të larta të faqeve për seancë në krahasim me një vizitor të ri.

7) Lidhja e Vizitorëve (të dhëna Wi-Fi vs Mobile)

Vizitori në lidhjen WiFi ka shumë të ngjarë të qëndrojë më gjatë, ose të ketë pamje më të larta të faqeve sesa ato në të dhënat celulare.

8) Koha e ditës së vizitës (gjatë orarit të zyrës ose më vonë në mbrëmje)

Në varësi të kamareve tuaja të internetit, koha e ditës që një vizitor arrin në faqen tuaj të internetit do të ndikojë gjithashtu në EPMV tuaj.

Faktorët brenda kontrollit të botuesit

9) Lloji i përmbajtjes dhe kamareve të përmbajtjes (lajme kundrejt artikujve si-të informacionit)

* Ezoic* ka zbuluar që disa lloje të përmbajtjes performojnë më mirë për sa i përket EPMV. Përmbajtja informuese (Artikujt si-në) performon më mirë sesa përmbajtja e lajmeve.

Bazuar në studimin e rastit të *Ezoic *të dy faqeve të internetit të ngjashme, në rritje në të njëjtën kamare, që kanë autoritet të ngjashëm domain dhe trafik në internet, një uebfaqe po performon shumë më mirë sesa faqja tjetër e internetit, bazuar në EPMV -në e tyre. Edhe pse trafiku i tyre i vizitorëve është i ngjashëm, një uebfaqe po performon në një EPMV shumë më të lartë se tjetra. Pra, cila është arsyeja për këtë?

* Ezoic* zbuloi se për faqen e internetit me EPMV me performancë më të lartë, trafiku i tyre kryesisht shkon në temat informuese të Si-To, ndërsa faqja tjetër e internetit kryesisht ka trafik që shkon në seksionin e lajmeve.

Për të përmirësuar EPMV të faqes së dytë të internetit, Ezoic sugjeron që faqja e dytë e internetit shton më shumë përmbajtje informuese në mënyrë që të marrë më shumë trafik në seksionin e tyre informues.

10) Vendosja e reklamave, formatet e reklamave. Dendësia e reklamës, dhe madhësia e reklamës

Vendosja e reklamave është aty ku vendosni reklamat: në kokë, nën titullin, në faqe, shiritin anësor, ose sipër footer. Zonat kryesore janë titulli i mësipërm, dhe nën titullin të cilat njihen si një seksion mbi-fish. Kjo për shkak se jo të gjithë vizitorët do të lexojnë ose lëvizin në fund të faqes dhe do të shikojnë të gjitha reklamat.

Formatet e reklamave ndikojnë gjithashtu në tabelën tuaj Ezoic EPMV: reklama të ekranit, reklama vendase, reklama anësore ngjitëse, reklama të ankorimit, reklama të brendshme dhe reklama të vignette. Botuesi këshillohet më së miri të testojë formatet e ndryshme të reklamave dhe vendosjet e reklamave për të gjetur rezultatet më optimale.

Dendësia e reklamave i referohet sa reklama për faqe. Ashtu siç e shpjeguam më herët, shumë reklama për faqe do të zvogëlojnë përvojën e përdoruesit dhe do të bëjnë që përdoruesi të kërcejë (lini faqen e internetit) herët. Ky është një tjetër mjedis që botuesi duhet të provojë.

Madhësia e reklamës i referohet madhësisë së reklamave. Ndërsa shumica e reklamave janë të përgjegjshme në celular, reklamat ndikojnë gjithashtu në tabelën tuaj Ezoic Epmv.

11) Angazhimi juaj i vizitorëve

Metrika e angazhimit të vizitorëve tregohet në mënyrë tipike bazuar në pamjet e faqeve për seancë, dhe kohën e kaluar në faqen e internetit për seancë. Shtë e thjeshtë të thuhet se nëse vizitorët qëndrojnë vetëm në faqen tuaj për disa sekonda para se të largoheni, atëherë faqja e internetit ka angazhim të ulët. Një kohë më e gjatë për seancë do të thotë që ata do të shohin më shumë reklama në faqen tuaj të internetit.

Si botues, ju nuk keni kontroll të drejtpërdrejtë mbi angazhimin tuaj të vizitorëve. Sidoqoftë, duke përdorur platformën Ezoic analitik të të dhënave, mund të përcaktoni se cilat faqe të përmbajtjes kanë angazhim më të lartë të vizitorëve. Duke analizuar se cilat faktorë kontribuojnë në faqet specifike që kanë angazhim më të lartë, pastaj mund të kopjoni procesin për të krijuar një faqe tjetër të përmbajtjes shumë tërheqëse.

A janë të qarta lidhjet tuaja lundruese? A mundet vizitorët të kërkojnë artikuj shtesë për të lexuar bazuar në menunë tuaj të kokës? A ka lidhje blu që vizitorët mund të shohin? Ndërsa kjo mund të duket sens i zakonshëm, disa uebfaqe përdorin tema që nuk kanë lidhje blu ose menutë me kokë, duke e bërë më pak të ngjarë që vizitorët të vizitojnë një faqe tjetër.

Përfundim

Kuptimi i grafikut tuaj Ezoic Epmv më mirë do t'ju ndihmojë, si një botues në internet, për të optimizuar reklamat tuaja të të ardhurave.

Pyetjet E Bëra Më Shpesh

Cilat janë përfitimet e përdorimit të metrikës Ezoic EPMV?
Përfitimi kryesor për pronarët e faqeve është aftësia për të optimizuar faqen tuaj për të gjeneruar të ardhura shtesë për reklamim dhe për të tërhequr një audiencë të mirë për trafik.
Sa i qëndrueshëm është EPMV për metrikë të vizitorëve?
Metrika e EPMV për vizitor nuk është e qëndrueshme dhe mund të ndryshojë dhe luhatet. Përveç vendndodhjes së tyre gjeografike, faktorë të shumtë mund të ndikojnë në EPMV tuaj dhe duhet të analizohen.
Çfarë është EPMV?
EPMV qëndron për fitim për një mijë vizitorë. Ta themi thjesht, EPMV tregon se sa të ardhura nga reklamat fitoni për një mijë vizitorë në të gjithë faqen tuaj. Kjo nuk është një matje e një faqe specifike ose njësi AD.
Canfarë mund të mësojnë botuesit nga një tabelë Ezoic EPMV, dhe si mund të përdoret për të optimizuar të ardhurat e një siti?
Një grafik Ezoic EPMV ofron njohuri se si ndikojnë faktorët e ndryshëm (si ndryshimet e përmbajtjes, burimet e trafikut, hartimi i faqeve) të ardhurat. Botuesit mund të përdorin këtë tabelë për të identifikuar modelet, të testojnë strategji të ndryshme dhe të marrin vendime të informuara për të optimizuar përmbajtjen dhe reklamat për të ardhurat maksimale.




Comments (0)

Lini një koment